институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Особливості художньо - образотворчої діяльності дошкільників 5
1.2 Роль образотворчого мистецтва для всебічного розвитку дошкільника 9
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 14
З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 14
2.1 Розвиток технічних навичок на заняттях з образотворчого мистецтва. Методичні прийоми 14
2.2 Методика навчання дошкільнят малюванню 19
2.3 Типи занять з образотворчого мистецтва у середній групі 32
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42
Cмотрите также:
Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4 1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4 1.2. Види образотворчого мистецтва 9 1.2.1. Графіка 9 1.2.2. Живопис 11 1.2.3. Скульптура 12 1.2.4. Ювелірні вироби 15 1.2.5. Музичні інструменти 18 1.2.6. Іконопис 19 1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25 1.4. Специфіка художнього образу 26 Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28 2.1. Малювання з натури 30 2.2. Тематичне малювання 37 2.3. Ілюстративне малювання 38 2.4. Декоративне малювання 40 2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41 2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41 2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42 2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43 2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44 Висновки 46 Список використаної літератури 48

Питання з методики викладання образотворчого мистецтва

1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2 2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3 3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4 4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4 5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5 6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6 7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7 8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7 9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9 10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9

Головні завдання викладання образотворчого мистецтва

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва 5 1.1. Завдання викладання образотворчого мистецтва 5 1.2. Особистісно-орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва 7 1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності 8 1.4. Класифікація методів навчальної роботи 9 Розділ 2. Практичні аспекти форм і методів роботи вчителя на заняттях з образотворчого мистецтва 17 2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках з образотворчого мистецтва 17 2.2. Інтегрований урок (обрядові дійства) 20 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Конспект заняття з образотворчого мистецтва

1. Поняття, значення, структурні компоненти конспекту в навчальному процесі 3 2. Особливості конспектів спеціальних занять з ознайомлення дітей з творами різних жанрів живопису 8 3. Конспект заняття з образотворчого мистецтва 15 4. Аналіз проведеного заняття як необхідна умова його ефективності 18 Список використаної літератури 19

Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву 5 1.1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва в молодшій школі 5 1.2. Планування роботи вчителя образотворчого мистецтва 7 Розділ 2. Практичні аспекти організації і проведення уроків образотворчого мистецтва в молодших класах 13 2.1. Організація занять на інтегрованих уроках образотворчого мистецтва 13 2.2. Особливості розпису як символу українського народу на уроках образотворчого мистецтва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії

Вступ 3 1. Основні засади проведення екскурсій в природу з дітьми дошкільного віку 6 1.1. Проблеми виховання екологічної культури дітей дошкільного віку у процесі ознайомлення з навколишнім світом 6 1.2. Екскурсія як складова навчального процесу дошкільників 13 2. Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії в природу 18 2.1. Організація роботи з ознайомлення з рослинами (тваринами) дітей дошкільного віку 18 2.2. Методи і прийоми ознайомлення дошкільників з рослинами 20 2.3. Розробка плану-конспекту заняття-екскурсії в природу 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додаток 38

Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ. Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів. 1.1. Специфіка образотворчого мистецтва. 1.2. Розвиток творчого уявлення. Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів. 2.1. Мистецтво уявляти світ. Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва. 3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів. Висновок. Список використаної літератури.

Аналіз матеріальної культури 20-х років ХХ ст.

Вступ 2 1. Аналітична частина 5 1.1. Характеристика історичного періоду чи країни 5 1.2. Загальна характеристика образотворчого мистецтва даного періоду 9 1.3. Аналіз домінуючих видів образотворчого мистецтва 13 1.4. Аналіз костюмних форм та зачісок їх загальних рис з усіма рівнями формоутворення архітектурних форм 16 1.5. Аналіз основних колористичних співвідношень в різних видах образотворчими мистецтва 19 1.6. Аналіз застосування стилістики даного історичного періоду в сучасних модних напрямках макіяжу та одягу 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників

Вступ 3 Розділ І. Основи збагачення словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з текстами малих фольклорних жанрів 5 1.1 Сутність фольклору 5 1.2 Фольклор України та український фольклор 8 Розділ ІІ.Малі жанри українського фольклору 10 2.1 Прислів‘я та приказки 10 2.2 Казки 12 Розід ІІІ. Розвиток словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з малими фольклорними жанрами 15 3.1 Вивчення малих фольклорних жанрів 15 3.2 Особливості роботи над казкою 18 3.3 Робота над легендою 22 3.4 Традиційні народні дитячи ігри малих форм 23 Висновки 28 Література 30

Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою

ВСТУП 2 Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7 1.3. Методика роботи над художнім твором 10 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12 Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28