институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі

Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13
Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23
2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26
Розділ 3. Експериментальна частина 31
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31
3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
Cмотрите также:
ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ

1 Вступна частина 1. Поняття про скульптуру. 2. Значення уроків ліплення в початковій школі. 11 Основна частина 1. Матеріали та інструменти на уроках ліплення. 2. Сушіння та розпис виробів з гліни. 3. Види уроків. 4. Загальні вимоги до уроків. 5. Методика проведення уроків ліплення у початковій школі. 6. Вступні бесіди на уроках ліплення. 7. Організація практичної роботи дітей. 8. Розробка уроку на тему: Ліплення чашки. 111 Заключна частина. 1. Додаток. 2. Список літератури.

Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти педагогічного підходу навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Роль інтегрованих занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34 Висновки 37 Додатки 39

Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7 1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7 1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12 1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13 1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14 1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15 1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16 1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16 1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20 2.1. Уроки математики з елементами гри 20 2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК" В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 4 1.1 Види нетрадиційних уроків. Особливості методики проведення 4 1.2 Лекція як одна з нестандартних форм навчання 13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 16 2.1 Практичне впровадження нестандартних уроків 16 2.2 Приклад нестандартного уроку та його методичні особливості 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27

Дослідницька діяльність дітей в початковій школі та готовність до неї вчителя

ВСТУП 3 1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5 2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8 3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15 ВИСНОВКИ 23 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7 1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7 1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11 1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14 Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26 2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26 2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей

Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6 1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9 1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22 2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 37

Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах

Вступ 3 Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5 1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5 1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9 1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11 Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16 2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16 2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30 Висновки 37 Список використаної літератури 38