институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 54 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників

Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14
Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25
2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28
Розділ 3. Експериментальна частина 34
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34
Cмотрите также:
Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільників

Вступ..................................................................................................................................2 Розділ І. Важливість міждисциплінарної інтеграції для зображувальної діяльності дошкільників....................................................................................................................4 1.1 Загальні аспекти міждисциплінарної інтеграції.....................................................4 1.2 .Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників..............................................................................................................8 Розділ ІІ. Зображувальна діяльність на інтегрованих заняттях в дошкільному закладі.............................................................................................................................10 2.1. Характеристика інтегрованих занять....................................................................10 2.2. Методичні основи використання інтегрованих завдань в дошкільному віці....20 2.3. Структура інтегрованого заняття мови і мовлення..............................................35 Висновок ........................................................................................................................44 Використана література.................................................................................................45

Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти педагогічного підходу навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Роль інтегрованих занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34 Висновки 37 Додатки 39

Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13 Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23 2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26 Розділ 3. Експериментальна частина 31 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31 3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39

Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Екзаменаційні питання: технології дошкільної освіти

1. Дайте характеристику логіко-математичному аспекту «Базового компоненту дошкільної освіти в Україні» 2 2. Проаналізуйте сучасні альтернативні погляди педагогів (Баглаєва Н.І., Проскура О.В, Столяр А.А.) щодо логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 3. Порівняйте та дайте означення понять: логіко-математичний розвиток та компетентність 4 4.Розкрийте науково-теоретичні засади розвитку словесно-логічного мислення дітей старшого дошкільного віку 5 5. Розкрийте можливості впливу сенсорних здібностей на логіко-математичний розвиток дошкільників 6 6. Розкрийте значення проблеми педагогічної взаємодії ДНЗ з сім‘єю при формування елементарних математичних уявлень 7 7. Розкрийте можливості використання елементів народної математики у роботі з дітьми дошкільного віку в процесі логіко-математичного розвитку………………………………...….8 8. Дайте означення логічним операціям (аналіз, синтез, порівняння, групування, серіація, класифікація), етапи їх засвоєння та вкажіть місце цих знань в системі пізнавально-ігрової діяльності ДНЗ 9 9. Обґрунтуйте фактори, що впливають на вибір форм пізнавально-ігрової діяльності в ДНЗ щодо логіко-математичного розвитку 10 10. Охарактеризуйте сучасні навчально-методичні посібники з питань логіко-математичного розвитку дошкільників 11 11. Обґрунтуйте доцільність використання алгоритмів (визначеної послідовності певних дій) в процесі розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників 12 12. Визначте вимоги початкової школи до математичної підготовки дітей старшого дошкільного віку 13 13. Дайте характеристику етапів засвоєння дітьми дошкільного віку логічних операцій (поняття зв‘язку, узагальнення, абстрагування, доведення, причинно-наслідковий зв‘язок) в різних вікових групах……………………………………………………………………………..14 14. Розкрийте можливості дидактичних засобів забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників 15 15. Логіка як наука 16

Формування рідного мовлення у молодших дошкільників

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 6 1.2 Характеристика мовного розвитку молодших дошкільників 9 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 15 2.1 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших дошкільників 15 2. 2 Результати дослідження та висновки 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Експериментальні аспекти формування екологічної культури

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5 1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5 1.2. Поняття екологічного виховання 11 1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13 Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32 Висновок 41 Список використаної літератури 43

РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Зміст ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4 2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16 3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Методи розвитку мовлення у дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27

Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей дошкільників 7 1.1. Поняття та сутність творчих здібностей 7 1.2. Вікові особливості та основні етапи формування творчих здібностей дітей дошкільного віку 11 1.3. Дослідження основних психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 18 2. Обґрунтування моделі експериментального дослідження 40 2.1. Психологічні основи розвитку творчих здібностей дошкільників 40 2.2. Психолого-педагогічне проектування системи психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 52 2.3. Розробка методики дослідження розвитку творчих здібностей дошкільників та застосування окремих психологічних засобів 66 3. Аналіз результатів впливу психологічних засобів на розвиток творчих здібностей дошкільників 74 3.1. Узагальнення результатів експерименту 74 3.2. Рекомендації стосовно застосування психолого-педагогічної технології розвитку творчих здібностей дошкільників 78 Висновки 91 Література 100 Додатки 111 Додаток А. Розвиток творчих здібностей дітей 112 Додаток Б. Пізнавальний портрет дитини 113 Додаток В. Психолого-педагогічні методи та засоби розвитку творчої діяльності дітей дошкільного віку 114