институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5
1.1 Визначення понять 5
1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10
1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18
2.1 Методика проведення інтегрованих завдань 18
2.2 Результати експерименту 27
2.3 Рекомендації 30
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
ДОДАТКИ 35
Cмотрите также:
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5 1.1 Визначення понять 5 1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10 1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18 2.1 Методика проведення інтегрованих завдань в ДНЗ №1 "Журавушка" 18 2.2 Результати експерименту 27 2.3 Рекомендації 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільників

Вступ..................................................................................................................................2 Розділ І. Важливість міждисциплінарної інтеграції для зображувальної діяльності дошкільників....................................................................................................................4 1.1 Загальні аспекти міждисциплінарної інтеграції.....................................................4 1.2 .Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників..............................................................................................................8 Розділ ІІ. Зображувальна діяльність на інтегрованих заняттях в дошкільному закладі.............................................................................................................................10 2.1. Характеристика інтегрованих занять....................................................................10 2.2. Методичні основи використання інтегрованих завдань в дошкільному віці....20 2.3. Структура інтегрованого заняття мови і мовлення..............................................35 Висновок ........................................................................................................................44 Використана література.................................................................................................45

Українська мова (науковий доклад)

1.Вступ 3 2.Мовна проблема в Україні і сьогодення 6 3.Становище, статус, доля і роль мови в суспільстві. Мовленнєва ситуація м. Києва. Думки пересічних громадян 11 4.Значення рідної мови для київських школярів 17 5. Особливості ставлення до мови з віком 21 6. Відношення до рідної мови студентів вищих навчальних закладів. 23 Мовна поведінка та мовні орієнтації курсантів національного університету МВСУ 23 7.Тенденції розвитку мовної ситуації серед прийдешніх поколінь 29 8. Чинники впливу на ставлення молоді до рідної мови 33 9.Висновки 35 Список використаної літератури 40

Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови

Вступ 3 1. Вимоги до застосування диференційованих завдань 5 2. Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови 11 3. Способи диференціювання навчальних занять 17 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Психолінгвістика мови та мовлення

ВСТУП 3 1. Поняття мови і мовлення в психолінгвістиці 5 2. Основні особливості сприйняття мови із слуху 13 3. Мовлення та особистість 15 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34

Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.

Особливості виховання дітей з порушенням мовлення

Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Контроль лексичних навичок усного мовлення при вивченні іноземної мови

Вступ. 3 Розділ І. Педагогічні основи використання сучасних методів контролю при вивченні іноземної мови 5 1.1 Сутність і завдання контролю при перевірці лексичних навичок усного мовлення 5 1.2 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 7 Розділ ІІ. Монологічне та діалогічне мовлення як засіб контролю лексичних навичок усного мовлення 10 2.1 Сутність монологічного мовлення та його роль під час контролю лексичних навичок усного мовлення. 10 2.2 Контроль сформованості навичок діалогічної мови 13 Висновки 16 Література 18 Додаток 20

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст Вступ 2 1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7 2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20 3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28 Особливості спілкування дитини 30 4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34 5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42 Висновки і педагогічні рекомендації 45 Список використаної літератури 48 Додатки 52