институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ 4
1.1 Індивідуальний підхід у системі освіти система навчання 4
1.2 Особливості становлення характеру людини у підлітковому віці 11
1.3 Роль знань про акцентуацію характеру у вихованні підлітків 15
РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 18
2.1 Гіпертимний тип 18
2.2 Циклоїдний тип 19
2.3 Лабільний тип 20
2.4 Астено-невротичний тип 21
2.5 Сенситивний тип 22
2.6 Психастенічний тип 23
2.7 Шизоїдний тип 23
2.8 Епілептоїдний тип 24
2.9 Істероїдний тип 25
2.10 Нестійкий тип 26
2.11 Конформний тип 27
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ 28
3.1 Вибір і обґрунтування методики виявлення характеру підлітка 28
3.2 Аналіз результатів дослідження 29
3.3 Рекомендації до окремих типів акцентованих характерів 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Cмотрите также:
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ 4 1.1 Індивідуальний підхід у системі освіти система навчання 4 1.2 Особливості становлення характеру людини у підлітковому віці 11 1.3 Роль знань про акцентуацію характеру у вихованні підлітків 15 РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Гіпертимний тип 18 2.2 Циклоїдний тип 19 2.3 Лабільний тип 20 2.4 Астено-невротичний тип 21 2.5 Сенситивний тип 22 2.6 Психастенічний тип 23 2.7 Шизоїдний тип 23 2.8 Епілептоїдний тип 24 2.9 Істероїдний тип 25 2.10 Нестійкий тип 26 2.11 Конформний тип 27 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ 28 3.1 Вибір і обґрунтування методики виявлення характеру підлітка 28 3.2 Аналіз результатів дослідження 29 3.3 Рекомендації до окремих типів акцентованих характерів 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПIДЛIТКIВ

ПЛАН Введення......................................................................................................3 - 6 Розділ 1. Науково-теоретичнi засади формування характеру у розумово вiдсталих пiдлiткiв............................................................................7 - 31 1.1. Визначення характеру в загальній психології..................................8 - 11 1.2. Особливостi формування характеру в пiдлiтковому вiцi...............12 - 18 1.3. Особливості формування характеру у розумово відсталих підлітків...............................................................................................................19 - 31 Розділ 2. Вивчення особливостей характеру у підлітків з інтелектуальною недостатністю........................................................32 - 108 2.1. Методи дослідження і джерела пізнання характеру. Оцінка і обробка характерологiчного матеріалу...................................32 - 46 2.2. Діагностика особливостей характеру у розумово вiдсталих підлітків і результати власного діагностичного дослідження цiх особливостей …....47 - 76 2.3. Способи корекції порушень характеру у розумово відсталих підлітків..............................................................................................................77 -102 Висновок...............................................................................................103 - 108 Лiтература…...........................................................................................109 -113 Додатки

Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. Поняття індивідуального підходу в педагогічній психології 6 1.1. Індивідуальний підхід до учнів: основні положення і поняття 6 1.2. Особливості індивідуального підходу до дітей підліткового віку 12 1.3. Вимоги до особистості педагога, що реалізовує індивідуальний підхід 34 РОЗДІЛ II. Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків 40 2.1. Обґрунтування вибору методик і програми дослідження 40 2.2. Ступінь реалізації індивідуального підходу вчителів до підлітків 45 2.3. Психологічні особливості вчителів, що реалізовують індивідуальний підхід і підхід, орієнтований на ЗУН 47 2.4. Виявлення психологічних детермінант реалізації індивідуального підходу до підлітків 54 ВИСНОВКИ 58 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 66

Життєвий досвід і наукові знання в навчанні та вихованні особистості

Вступ 1.Особливості розвитку особистості, її виховання та навчання. 1.1Розуміння особистості в психології. 1.2Розвиток особистості. Цілі і завдання виховання. 1.3Життєвий досвід та наукові знання у виховання та навчання школярів. 2.Наукові знання : вивчення індивідуальних особливостей і індивідуальний підхід. 2.1Основні принципи вивчення індивідуальних особливостей. 2.2Психолого-індивідуальна характеристика і індивідуальний підхід. 2.3Технологія особистісно-орієнтованої виховальної роботи з підлітками. 2.4Індивідуалізація навчання. 3.Роль самовиховання і вплив життєвого досвіду педагога на ефективність виховання. 3.1Роль самовиховання у формуванні особистості. 3.2 Влив життєвого досвіду і особистості педагога на ефективність виховання. Висновки Список літератури

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВАЖКИХ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Психологічні характеристики важких підлітків 5 1.2. Своєрідність характерів важких підлітків 9 1.3. Принципи, методи та засоби вивчення важких підлітків 12 1.4. Особливості спілкування з важкими підлітками 17 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВАЖКИМИ ПІДЛІТКАМИ 23 2.1. Планування та методи дослідження 23 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 30 2.3. Рекомендації щодо психологічних методів корекційного впливу на важких підлітків 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТОК 42-54 Об’єктом роботи являються важкі підлітки Предметом роботи являються психологічні аспекти роботи вчителя з важкими підлітками. Метою роботи є дослідження психологічних особливостей роботи вчителя з важкими підлітками.

Формування самосвідомості у підлітків

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1. Самосвідомість у структурі особистості 5 1.2. Механізми формування самосвідомості особистості на ранніх етапах її розвитку 10 1.3. Особливості формування самосвідомості підлітків в контексті загальї теорії формування самосвідомості особистості 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКА 16 2.1. Особливості діагностики самосвідомості 16 2.2. Діагностування представлень підлітків про себе за методикою Лірі 20 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ САМОСВІДОМОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 33

Поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітей в ході занять з розвитку мовлення

ВСТУП 3 1 Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань розвитку дитини в колективі та індивідуальних мовленнєвих особливостей 6 2. Індивідуальний підхід та його вплив на розвиток мовлення дошкільного віку в процесі колективного навчання 14 3. Стан поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітнй з метою урахування розвитку мовлення дошкільнят 25 4. Методика проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення з урахуванням індивідуальних особливостей дітей 29 5. Рівень сформованності у дітей знань умінь та авичок в результаті використання іедивідуального підходу у ході проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення. 35 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46-49 Мета роботи – визначити особливості мовного розвитку дітей раннього віку. Об'єктом дослідження є діти від 0 до 3 років. Предметом дослідження є особливості індивідуального підходу та колективного навчання при формуванні у дітей мовних умінь та навичок.

Особливості мотиваційної сфери в підлітковому віці

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 5 1.1 Мотиваційна сфера особистості і її особливості в підлітковому віці 5 1.2 Теорії мотивації 14 1.3 Мотивація учбової діяльності та її формування у підлітків 18 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 25 2.1 Методика дослідження мотиваційної сфери особистості 25 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження мотиваційної сфери підлітків 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 33