институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 38 | Год: 2010 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6
1.1 Визначення термінів. Історія питання 6
1.2 Зміст дидактичних ігор 10
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17
2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26
3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 35
Cмотрите также:
Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6 1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9 1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22 2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 37

. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5 1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6 1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20 2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20 2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 34

Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти педагогічного підходу навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Роль інтегрованих занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання задач на додавання в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34 Висновки 37 Додатки 39

Українська народна гра та іграшка як засіб виховання в національному дошкільному закладі

План Вступ 3 I. Гра як провідна діяльність та засіб виховання дітей дошкільного віку. Традиції наукової педагогіки у використанні гри та іграшки 5 II. Стан використання в дошкільному закладі народної іграшки та гри 11 III. Методика використання народних ігор та іграшок як засобів національного виховання 20 Висновки 26 Література 28

Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5 1.1 Визначення понять 5 1.2 Моделі інтегрованих занять у дошкільному закладі 10 1.3 Характеристика інтегрованих занять з рідної мови та мовлення 13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 18 2.1 Методика проведення інтегрованих завдань в ДНЗ №1 "Журавушка" 18 2.2 Результати експерименту 27 2.3 Рекомендації 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.

РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7 1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7 1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12 1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13 1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14 1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15 1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16 1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16 1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20 2.1. Уроки математики з елементами гри 20 2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34