институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: . ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ

Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6
1.1 Громадянське виховання: погляд на проблему через 6
творчість В.О. Сухомлинського 6
1.2 Роль громадянського виховання у дошкільному дитинстві 11
РОЗДІЛ 2. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 18
2.1 Експериментальна програма з громадського виховання дошкільників 18
2.2. Роль природничих екскурсій у громадянському вихованні дошкільників 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Cмотрите также:
Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського

Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72

Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади екологічного виховання у дошкільному навчальному закладі 5 1.1. Становлення і розвиток методики ознайомлення дітей з природою 5 1.2. Поняття екологічного виховання 10 Розділ 2. Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою 13 2.1. Особливості бесіди в дошкільних навчальних закладах 13 2.2. Розповідь вихователя як елемент, що може передувати бесіді 16 2.3. Використання дитячої природознавчої літератури перед проведеннями бесід з дошкільниками 21 Висновки 34 Література 36

Виховання у дошкільників поваги до праці дорослих шляхом ознайомлення з професіями

Вступ 2 1. Теоретичні основи виховання у дітей поваги до праці дорослих. 4 2. Програмові вимоги до ознайомлення дітей з професіями. 12 3. Методи та прийоми виховання у дітей поваги до праці дорослих. 19 4. Система роботи з виховання у дошкільників поваги до праці дорослих. 24 5. Аналіз результатів проведеної роботи. 35 Висновки і педагогічні рекомендації 37 Список викоританої літератури 39

Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями

Вступ 2 1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4 2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18 3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22 4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26 5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31 Висновки і педагогічні рекомендації 32 Список використаних джерел 36 Додатки 37

Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії

Вступ 3 1. Основні засади проведення екскурсій в природу з дітьми дошкільного віку 6 1.1. Проблеми виховання екологічної культури дітей дошкільного віку у процесі ознайомлення з навколишнім світом 6 1.2. Екскурсія як складова навчального процесу дошкільників 13 2. Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії в природу 18 2.1. Організація роботи з ознайомлення з рослинами (тваринами) дітей дошкільного віку 18 2.2. Методи і прийоми ознайомлення дошкільників з рослинами 20 2.3. Розробка плану-конспекту заняття-екскурсії в природу 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додаток 38

Актуальні проблеми трудового виховання дітей у практиці вітчизняного і зарубіжного дошкільного виховання

Вступ 2 1. Основи трудового виховання дошкільників 4 2. Види праці дошкільників і форми її реалізації 11 3. Виховання у дошкільників пошани і інтересу до праці дорослих 16 4. Забезпечення раціональної організації праці дітей в перебігу дня 19 5. Узагальнення і розповсюдження передового досвіду по трудовому вихованню 23 6. Порівняння систем дошкільного трудового виховання в зарубіжних країнах 27 Висновки 31 Список використаних джерел 32

Моральний розвиток дітей під час спілкування з природою за методом Коменського

Вступ 2 Розділ І. Моральний розвиток дитини і природа 5 1.1 Особливості розвитку моральної сфери дитини 5 1.2 Природа як моралізуючий фактор виховання 15 Розділ ІІ. Я.А. Коменський та його природна методика морального виховання 30 2.1 Я.А. Коменський як видатний педагог-гуманіст 30 2.2 Принципи природовідповідності як основний чинник під час спілкування дітей з природою за Я.А. Коменським 43 2.3 Проблема морального розвитку дитини шляхом спілкування з природою 53 Розділ ІІІ. Практична робота 71 3.1 Експериментальне дослідження особливостей моральної свідомості старших дошкільників з урахуванням методів морального розвитку дитини Я.А. Коменського 71 3.2 Рекомендації з розвитку і формування у дітей старшого дошкільного віку позитивно-ціннісного ставлення до дорослих 75 Висновки 83 Список використаних джерел 85

Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою

ВСТУП 2 Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7 1.3. Методика роботи над художнім твором 10 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12 Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28

МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Особливості художньо - образотворчої діяльності дошкільників 5 1.2 Роль образотворчого мистецтва для всебічного розвитку дошкільника 9 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 14 З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 14 2.1 Розвиток технічних навичок на заняттях з образотворчого мистецтва. Методичні прийоми 14 2.2 Методика навчання дошкільнят малюванню 19 2.3 Типи занять з образотворчого мистецтва у середній групі 32 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42

Наочність як провідний засіб ознайомлення дошкільників з новими лексичними одиницями

Вступ 3 Теоретична частина дослідження 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічного висвітлення проблеми формування іншомовного словникового фонду у дошкільників 6 1.2 Класифікація видів наочності та особливості їх використання в роботі з дітьми дошкільного віку 8 1.3 Шляхи унаочнення процессу поповнення іншомовоного словника дошкільників 10 Практична частина дослідження 15 2.1 Стан використання наочності в навчально-педагогічній діяльності з іноземної мови в умовх суспільного дошкільного виховання 15 2.2 Послідовність застосування принципу унаочнення в роботі по знайомленню дошкільників з новим лексичним матеріалом 17 2.3 Аналіз впливу організації наочного навчання на рівень засвоєння дітьми лексичних одиниць 27 Висновки 30 Список використаної літератури 32 Додаток А 35 Додаток Б 36