институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5
1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12
2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12
2.2. Результати дослідження 14
2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18
2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
ДОДАТОК 1. 28
ДОДАТОК 2. 29
Cмотрите также:
Теоретичні основи організації виховної роботи з молодшими школярами

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ I. Теоретичні основи організації виховної роботи з молодшими школярами 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 6 1.2. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 9 Висновки до розділу I 18 Розділ II. Зміст та організація експериментальної роботи 20 2.1. Методика організації виховної роботи в експериментальній та контрольній групі 20 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки до розділу II 24 Використана література 26 Додаток А 28 Додаток Б 29

Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ I. Теоретичні основи організації виховної роботи з молодшими школярами 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 6 1.2. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 9 Висновки до розділу I 18 Розділ II. Зміст та організація експериментальної роботи 20 2.1. Методика організації виховної роботи в експериментальній та контрольній групі 20 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки до розділу II 24 Використана література 26 Додаток А 28 Додаток Б 29

Особливості позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами

Зміст Реферат 2 Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні основи організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми позашкільної та позакласної роботи з молодшими школярами 6 1.2. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 9 Висновки до розділу 19 Розділ 2. Зміст та організація експериментальної роботи 21 2.1. Методика організації позакласної та позашкільної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі 21 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 23 Висновки до розділу 25 Використана література 27 Додаток А Екскурсія в парк 29 Додаток Б Ранги типів емоційної спрямованості на природу 30

Методика формування екологічного виховання в процесі позакласної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 5 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми позашкільної та позакласної роботи з молодшими школярами 5 1.2. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 8 Розділ 2. Зміст та організація експериментальної роботи 23 2.1. Методика формування екологічного виховання в процесі позакласної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі 23 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 25 Список використаної літератури 28 Додатки 30 31

ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до вивчення сприйняття вчителя учнями 6 1.1. Особистісні якості вчителя як основа педагогічного впливу 6 1.2. Вплив стилю педагогічного спілкування на сприйняття вчителя молодшими школярами 10 1.3. Вплив педагогічної установки і стереотипів на сприйняття вчителя молодшими школярами 12 РОЗДІЛ 2. Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами 17 2.1. Обґрунтування вибору методів і проведення дослідження 17 2.2. Визначення особливості сприйняття молодшими школярами вчителя 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 28

. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5 1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12 2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12 2.2. Результати дослідження 14 2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18 2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26 ДОДАТОК 1. 28 ДОДАТОК 2. 29

Організація виховної роботи в позаурочний час

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Науково-методичне значення виховання як педагогічної категорії 7 1.1. Поняття та сутність виховання 7 1.2. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі 10 Розділ 2. Організація виховної роботи в позаурочний час 25 2.1. Поняття позакласної та позашкільної виховної роботи 25 2.2. Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи 26 Висновки 37 Список використаної літератури 38