институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6
1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6
1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10
Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16
2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16
2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21
2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25
Висновок 32
Список використаної літератури 34
Cмотрите также:
Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Використання в ліричних піснях художньо-поетичних засобів

Вступ 3 І. Роль і місце ліричної пісні в художній культурі українського народу 5 ІІ. Своєрідність використання художньо-поетичних засобів в різних жанрових різновидах ліричних пісень 10 2.1. Родинно-побутові пісні 10 2.2. Суспільно-побутові пісні 19 2.3. Танкові пісні 21 ІІІ. Аналіз використання художньо-поетичних засобів на прикладі окремих ліричних пісень 23 Висновки 27 Література 28

Творчість О. Пчілки для дітей, пізнавальне і виховне значення творів

Короткі відомості про О. Пчілку 3 Тематика творчості письменника 5 Значення творів письменника 6 Використання творів у роботі з дітьми 7 Список використаних джерел 9

ФОРМУВАННЯ СВІТОБАЧЕННЯ МИКОЛИ НОЧОВНОГО

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ СВІТОБАЧЕННЯ МИКОЛИ НОЧОВНОГО 5 1.1 Сторінки життя письменника 5 1.2 Аналіз поетичних збірок Миколи Ночовного 7 РОЗДІЛ 2. ПРОЗА НОЧОВНОГО. ОСОБЛИВОСТІ СТИЛІСТИКИ ТВОРЧОСТІ 17 2.1 Характеристика прози Миколи Ночовного 17 2.2 Лексико-стилістичне забарвлення творів Ночовного 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25

Мова творів В.Сосюри

Вступ…………………………………………………………………………………….3 1. Характеристика життєвого та творчого шляху В.М. Сосюри…………………...5 2. Відображення духовного світу Володимира Сосюри мовою його творів……..10 3. Мовні особливості поезії Володимира Сосюри…………………………………14 4. Жанрово-композиційна оригінальність лірики В..Сосюри……………………....20 5. Біблійно-міфологічні елементи у мові творів В.Сосюри……………………….24 Висновки………………………………………………………………………………26 Література……………………………………………………………………………..28 Додатки………………………………………………………………………………...31

Особливості експертизи творів живопису

Вступ 3 1. Порядок проведення експертизи товарів в Україні 4 2. Порядок проведення державної експертизи творів живопису як культурних цінностей 8 3. Фізико-хімічні методи проведення експертизи творів живопису 12 Висновки 19 Література 20

Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі 1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5 1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7 Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10 2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10 2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11 2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14 Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20 3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20 3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22 Висновки 25 Список використаної літератури 28

Методика вивчення творів різних жанрів

План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література.

Методика викладання української літератури

1. Вимоги до сучасного уроку літератури 3 2. Особливості вивчення епічних творів 6 3. Метод шкільної лекції. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі лекційного викладу матеріалу 9 Список літератури 13