институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ ТА МЕТОДИ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ 5
1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5
1.2 Теоретичні аспекти векторного аналізу сучасного уроку 7
1.3 Самоаналіз уроку вчителем 10
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 14
2.1 Аналіз ілюстративного методу вивчення фонетики 14
2.2 Умови аналізу уроку щодо втілення мети педагогічного процесу 24
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34
Cмотрите также:
Організація виховної роботи в позаурочний час

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Науково-методичне значення виховання як педагогічної категорії 7 1.1. Поняття та сутність виховання 7 1.2. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі 10 Розділ 2. Організація виховної роботи в позаурочний час 25 2.1. Поняття позакласної та позашкільної виховної роботи 25 2.2. Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи 26 Висновки 37 Список використаної літератури 38

. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти сутності виховання в початковій школі 5 1.1 Поняття та сутність виховання 5 1.2 Цілі та завдання виховного процесу в сучасній початковій школі 8 1.3 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 15 Розділ 2. Експериментальна частина 18 2.1 Методи виховання як суспільного явища у молодших школярів за допомогою музики 18 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 22 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток 30

Принципи виховної роботи

План Складові елементи виховної роботи 3 Принципи виховної роботи 5 Структура виховної роботи 6 Список використаної літератури 10

"ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1 Педагогічна інноватика в сучасній школі 5 1.2 Педагогічна технологія та інновація в загальноосвітній школі 11 1.3 Сутність інноваційної технологічності 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 23 2.1 Метод проектів: сутність, характеристика 23 2.2 Поняття та види дослідницьких проектів 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ ВИХОВАННЯ............................................................................6 1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6 1.2. Загальні функції виховного процесу................................9 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15 2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15 2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25 ВИСНОВКИ...................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6-8 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8-14 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14-22 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22-24 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24-27 ВИСНОВОК 27-29 РЕЗЮМЕ 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31-35 ДОДАТКИ 35-43

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 33

Методи виховання військовослужбовців Збройних сил України та практика їх застосування в роботі офіцера

Вступ 2 І. Методологія виховної роботи з війсьвослужбовцями та морально-психологічні особливості її застосування офіцерським складом 4 1.1 Загальні засади виховної методології 4 1.2 Основи морально-психологічної роботи офіцерів при застосуванні виховної методології 9 ІІ. Практичне використання методу правового виховання військовослужбовців 16 2.1 Проблематика правового виховання в ЗСУ 16 2.2 Методологія виховання професійної правосвідомості військовослужбовця 18 Висновки 21 Список використаних джерел 22