институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: . Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти роботи з документами у підприємництві 4
1.1 Поняття документообігу. Схеми руху документів 4
1.2 Основні етапи документообігу на підприємстві 5
Розділ 2. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ 11
2.1 Здійснення контролю за виконанням документів 11
2.2 Систематизація документів на підприємстві 12
2.3 Порядок зберігання справ на підприємстві 20
Висновки 24
Список використаної літератури 26
Додатки 27
Cмотрите также:
СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З НАУЧНО-ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. АНАЛІЗ ВИДОВОГО СКЛАДУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 4 1.1 Поняття та призначення науково-технічної документації 4 1.2 Характеристика основних видів науково-технічної документації 7 1.3 Вимоги до оформлення звітів у сфері науки та техніки 10 РОЗДІЛ II. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОКУМЕНТІВ ТА ПОРЯДОК ЗБЕРІГАННЯ СПРАВ 15 2.1 Здійснення контролю за виконанням документів 15 2.2 Систематизація документів на підприємстві 16 2.3 Порядок зберігання справ на підприємстві 23 РОЗДІЛ III. ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРІГАННЯ ТА ОБЛІКУ КРЕСЛЕНИХ РОБІТ 28 3.1 Особливості зберігання й обліку науково-технічної інформації 28 3.2 Особливості зберігання та обліку креслених робіт 30 3.3 Удосконалення зберігання науково-технічної документації 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТОК 38

Склад і види науково-технічної документації. Забезпечення схоронності

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. АНАЛІЗ ВИДОВОГО СКЛАДУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 4 1.1 Поняття та призначення науково-технічної документації 4 1.2 Характеристика основних видів науково-технічної документації 7 1.3 Вимоги до оформлення звітів у сфері науки та техніки 10 РОЗДІЛ II. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОКУМЕНТІВ ТА ПОРЯДОК ЗБЕРІГАННЯ СПРАВ 15 2.1 Здійснення контролю за виконанням документів 15 2.2 Систематизація документів на підприємстві 16 2.3 Порядок зберігання справ на підприємстві 23 РОЗДІЛ III. ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРІГАННЯ ТА ОБЛІКУ КРЕСЛЕНИХ РОБІТ 28 3.1 Особливості зберігання й обліку науково-технічної інформації 28 3.2 Особливості зберігання та обліку креслених робіт 30 3.3 Удосконалення зберігання науково-технічної документації 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТОК 38

. Принципи організації документообігу

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Організація документообігу та його роль в організації діяльності підприємств 4 1.1 Поняття "документообіг", його роль у системі діловодства 4 1.2 Правила оформлення документів як важливий елемент документообігу 5 Розділ 2. Принципи організації документообігу 12 2.1 Приймання й обробка документів 12 2.2 Реєстрація документів - необхідний чинник у процесі документообігу 14 2.3 Строки виконання документів 18 Розділ 3. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання документів 19 3.1 Здійснення контролю за виконанням документів 19 3.2 Підготовка справ до зберігання та використання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 28

ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТООБІГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

1. Поняття документообігу. Схеми руху документів. 2. Етапи документообігу. Приймання, розгляд і реєстраціядокументів. 3. Порядок обробки та відправлення вихідної документації 4. Організація контролю за виконанням документів. 5. Систематизація документів. Справа. Номенклатура справ. 6. Зберігання справ. 7. Підготовка та передача справ у відомчий архів.

Класифікація управлінської документації

ЗМІСТ 1. Вступ 2. Класифікація управлінської документації 2.1. Організаційні документи 2.2. Довідко-інформаційні документи. 2.3. Документація з кадрово-контрактових питань 2.4. Особисті офіційні документи 3. Особливості документування управлінської діяльності установ 4. Приймання, розгляд і реєстрація документів 4.1. Приймання документів 4.2. Попередній розгляд документів 4.3. Реєстрація документів 5. Організація контролю за виконанням документів 5.1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 5.2. Строки виконання документів 5.3. Здійснення контролю за виконанням документів 6. Підготовка справ до зберігання та використання 7. Висновок 8. Використана література

Організація зберігання та утилізація бухгалтерських документів

Вступ 3 1. Організація зберігання бухгалтерських документів 5 1.1. Номенклатура справ та формування справ 5 1.2. Оперативне зберігання документів 9 1.3. Терміни зберігання документів 18 2. Організація утилізації бухгалтерських документів 21 2.1. Передавання документів до архіву та їх знищення 21 2.2. Створення експертних комісій 22 2.3. Опис документів та акт про знищення 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 32

Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Зміст Вступ 3 1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 4 2. Строки виконання документів 5 3. Здійснення контролю за виконанням документів 6 4. Організація контролю за розглядом звернень громадян 9 5. Складання номенклатури і формування справ 10 Висновки 11 Література 12 Додаток 1 13 Додаток 2 14 Додаток 3 16 Додаток 4 17 Додаток 5 19 Додаток 6 20 Додаток 7 22

Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Зміст Вступ 3 1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 4 2. Строки виконання документів 5 3. Здійснення контролю за виконанням документів 6 4. Організація контролю за розглядом звернень громадян 9 5. Складання номенклатури і формування справ 10 Висновки 11 Література 12 Додаток 1 13 Додаток 2 14 Додаток 3 16 Додаток 4 17 Додаток 5 19 Додаток 6 20 Додаток 7 22

Зміст ВЕДЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАХ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ МОЛОДІ

Вступ 3 Розділ І. Складання номенклатур і формування справ 5 1.1. Складання номенклатур справ 5 1.2. Формування справ 6 1.3. Оперативне зберігання документів 8 Розділ ІІ. Ведення діловодства в центрах соціальних служб для молоді 10 2.1. Документування управлінської діяльності установ 10 2.2. Приймання, розгляд і реєстрація документів 11 2.3. Складання та оформлення службових документів 13 2.4. Організація контролю за виконанням документів 27 2.5. Підготовка справ до зберігання та використання 29 Висновок 33 Список використаних джерел 34 Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3 Додаток 4 Додаток 5 Додаток 6 Додаток 7 Додаток 8 Додаток 9 Додаток 10 Додаток 11

Зміст ВЕДЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАХ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ МОЛОДІ

Вступ 3 Розділ І. Складання номенклатур і формування справ 5 1.1. Складання номенклатур справ 5 1.2. Формування справ 6 1.3. Оперативне зберігання документів 8 Розділ ІІ. Ведення діловодства в центрах соціальних служб для молоді 10 2.1. Документування управлінської діяльності установ 10 2.2. Приймання, розгляд і реєстрація документів 11 2.3. Складання та оформлення службових документів 13 2.4. Організація контролю за виконанням документів 27 2.5. Підготовка справ до зберігання та використання 29 Висновок 33 Список використаних джерел 34 Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3 Додаток 4 Додаток 5 Додаток 6 Додаток 7 Додаток 8 Додаток 9 Додаток 10 Додаток 11