институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями

Зміст

1. Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями…..3
2. Використана література…………………………………………………..15
Cмотрите также:
Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5 1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5 1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8 Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11 2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11 2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16 2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19 Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23 3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23 3.2. Суспільство і інвалід 25 3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5 1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5 1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8 Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11 2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11 2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16 2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19 Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23 3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23 3.2. Суспільство і інвалід 25 3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Технології медико-соціальної роботи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Технології соціальної роботи: сутність, специфіка, класифікації 5 Розділ 2. Технології медико-соціальної роботи 9 2.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 9 2.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 10 2.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 15 2.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Соціальна робота з дітьми з особливими потребами

Зміст Вступ Розділ 1. Соціальна робота з дітьми з особливими потребами 1.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 1.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 1.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 1.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями Розділ 2. Програма соціально-психологічної реабілітації для дітей з різними видами порушень розвитку Висновки Список використаної літератури

Технологія соціальної роботи

Варіант №8 2 1. Охарактеризуйте форми і методи соціальної роботи з людьми з функціональними обмеженнями в умовах інтернатних та резидентних закладів 2 2. Розробіть структурну схему профілактики конфліктів у трудовому колективі 15 3. Розробіть план соціального патронажу хлопця 15 років, який залишився без піклування батьків і проживає один у власній квартирі (офіційний опікун – тітка – живе окремо) 20 Список використаної літератури 22

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Соціальне обслуговування осіб з функціональними обмеженнями в умовах закладу постійного перебування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ 6 1.1. Реабілітація інвалідів у будинках-інтернатах загального типу 6 1.2. Реабілітація інвалідів що знаходяться у родинах 14 РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ РОБОТИ З ІНВАЛІДАМИ 18 2.1. Психологічні аспекти соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями 18 2.2. Регіональний досвід практичного рішення проблем інвалідності на базі реабілітаційного центру “Життя” 27 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 1. Інноваційна модель “Центр незалежного життя для дітей з обмеженими фізичними і/або розумовими можливостями” 39 ДОДАТОК 2. Інноваційна модель служби “Персональний асистент” 41 ДОДАТОК 3. Інноваційна модель служби “Виїзний ліцей” 43 ДОДАТОК 4. Програма створення мережі надомних проведень 46 ДОДАТОК 5. Програма “Сприяння розвитку громадського руху молоді з обмеженими фізичними можливостями в Україні” 49

Сучасний стан правового регулювання праці молоді в Україні

Вступ 3 1. Проблеми зайнятості молоді 7 1.1. Ключові проблеми на ринку праці 7 1.2. Сприяння в працевлаштуванні молоді 10 2. Права молоді та неповнолітніх у трудових відносинах 22 2.1. Державні та правові гарантії праці молоді та неповнолітніх 22 2.2. Вік з якого допускаються на роботу 25 2.3. Тривалість робочого дня, норми виробітки 26 2.4. Оплата праці неповнолітніх 32 3. Квотування робочих місць для працевлаштування молоді 34 4. Тимчасова зайнятість молоді 39 5. Цільова контрактна підготовка спеціалістів 47 6. Правове регулювання праці молоді, що суміщають роботу із навчанням 67 7. Деякі питання, що виникають при застосуванні судами законодавства про працю молоді 77 Висновок 81 Література: 83

Формування здорового способу життя молоді

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Нова якість життя молоді...................................................................5
1.1. Поняття здорового способу життя молоді...........................................5
1.2. Соціальне значення здорового способу життя молоді......................15
Розділ 2. Стратегія розвитку здорового способу життя молоді....................23
2.1. Суспільне формування цінності здорового способу
життя молоді..........................................................................................23
2.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості
здорового способу життя .....................................................................38
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування здорового
способу життя молоді........................................................................45
3.1. Фактори, які впливають на здоровий спосіб життя молоді...............45
3.2. Перспективи вирішення проблем молоді та оцінка можливих
шляхів формування у неї здорового способу життя ..........................48
Висновки..............................................................................................................72
Список використаної літератури........................................................................76