институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Безпека рекламної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | БЖД | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2006 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Безпека рекламної діяльності

Безпека рекламної діяльності
Список використаної літератури
1. Закон України про рекламу (в редакції від 11.07.2003).
2. Заплатинський В.М. Безпека життєдіяльності. - К. 1999.
3. Купчик М.П., Яцюк М.М. Безпека життедіяльності. - К. 2003.
4. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини. - К. 1999.
5. Шемчук В.В. Комерційна і соціальна реклама. Х. 2002.
Cмотрите также:
Безпека в рекламній діяльності

ВСТУП 3 1. Правове регулювання рекламної діяльності 5 2. Безпека соціальної реклами у сучасному суспільстві 7 3. Міжнародний кодекс рекламної практики 9 4. Психологічна безпека реклами 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП..................................................................................................................... 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ...................... 5 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ................................................. 9 2.1. Система маркетингового планування............................................................ 9 2.2. Розробка рекламної стратегії.......................................................................... 13 2.3. Організація рекламної діяльності................................................................... 14 2.4. Формування рекламного бюджету................................................................. 19 2.5. Рекламні агентства........................................................................................... 26 2.5. Рекламна компанія........................................................................................... 30 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ…………………………………………… 34 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................ 40

Організація рекламної діяльності на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність, види та зміст рекламної діяльності підприємства 7 1.2. Методичні підходи до організації рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Особливості рекламування друкованих ЗМІ 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 34 2.1. Стан ринку друкованих автомобільних видань в Україні 34 2.2. Оцінка маркетингу ТОВ «Назва» 47 2.3. Практика організації рекламної діяльності друкованого видання 57 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 76 3.1. Програма маркетингового дослідження друкованого видання 76 3.2. Медіаплан та медіабюджет рекламної кампанії друкованого видання 87 3.3. Бенчмаркінг рекламної діяльності 94 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107 ДОДАТКИ 113

Організація рекламної діяльності закладу охорони здоров’я (на прикладі медико-фармацевтичної компанії)

Вступ 3 1. Рекламна діяльність підприємств в системі маркетингових комунікацій 6 1.1. Теоретичні основи організації рекламної діяльності підприємства 6 1.2. Теоретичні та прикладні засади формування рекламної стратегії підприємства 10 1.3. Аналіз управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві в умовах ринкової економіки 21 1.4. Особивості рекламної діяльності медико-фармацевтичних підприємств 28 2. Організація рекламної діяльності у ТОВ «назва» 36 2.1. Загальні відомості про підприємство 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності ТОВ «назва» 42 2.3. Напрями вдосконалення рекламної діяльності підприємства 52 Висновки 57 Список літератури 61-64

Стратегія рекламної діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.Теоретичні основи рекламної діяльності підприємства 1) визначення, види та цілі реклами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . ..5 2) планування рекламної кампанії фірми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . 9 3) розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . .15 2. Основні рішення в ході реалізації рекламної програми фірми 1) коротка економічна характеристика підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 2) особливості вибору стратегії та планування рекламної діяльності на підприємстві. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 3. Аналіз проведених рекламних заходів 1) оцінка ефективності реклами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . 31 3) недоліки, переваги та пропозиції стосовно вибраної стратегії рекламної кампанії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42 Список використаної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

Організація рекламної діяльності виробничого підприємства

Вступ 3 1. Дослідження рекламної діяльності на ЗАТ "..." 5 2. Аналіз системи організації та управління рекламою на підприємстві ЗАТ "..." 11 3. Розробка плану рекламної компанії підприємства ЗАТ "..." 19 4. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ЗАТ "..." 34 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток А. Методичні підходи до визначення ефективності рекламних заходів 50

Реклама у підприємницькій діяльності

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Еволюція рекламної діяльності 6 1.2. Реклама як засіб підвищення ефективності господарювання 18 1.3. Характеристика сучасного рекламного процесу на підприємстві 29 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ 40 2.1. Особливості розвитку вітчизняної рекламної індустрії 40 2.2. Проблеми нормативного регулювання ринку реклами 48 2.3. Оцінка результативності рекламної діяльності 63 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ЖУРНАЛУ «...» 76 3.1. Характеристика журналу «...» на вітчизняному ринку друкованих видань 76 3.2. Механізм організації рекламної кампанії для просування журналу «...» на ринок друкованих видань 81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99 ДОДАТКИ 102

Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Участь”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні аспекти рекламної діяльності як складової частини маркетингу підприємства 5 1.1 Сутність, поняття, види та особливості реклами. 5 1.2 Стимулювання збуту 10 1.3 Роль рекламної діяльності в маркетинговій політиці підприємства. 11 1.4 Організація рекламної діяльності у господарський практиці підприємства на кіноринку 16 Розділ 2. Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Участь” 20 2.1. Загальна характеристика виробничо-комерційної діяльності підприємства ТОВ “Участь” 20 2.2 Аналіз рекламної діяльності ТОВ “Участь” 22 Розділ 3 Напрямки вдосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ “Участь” 29 Література 35

Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Стріла”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні аспекти рекламної діяльності як складової частини маркетингу підприємства 5 1.1 Сутність, поняття, види та особливості реклами. 5 1.2 Стимулювання збуту 10 1.3 Роль рекламної діяльності в маркетинговій політиці підприємства. 11 1.4 Організація рекламної діяльності у господарський практиці підприємства на кіноринку 16 Розділ 2. Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Стріла” 20 2.1. Загальна характеристика виробничо-комерційної діяльності підприємства ТОВ “Стріла” 20 2.2 Аналіз рекламної діяльності ТОВ “Стріла” 22 Розділ 3 Напрямки вдосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ “Стріла” 29 Література 35

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Особливості стратегічного планування рекламної діяльності 6 1.1. Сутність стратегічного планування 6 1.2. Характеристика основних напрямків фірми 10 1.3. Процес стратегічного формування рекламної діяльності 16 Розділ 2. Характеристика рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 19 2.1. Управління та організація рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 19 2.2. Ефективність реклами ТОВ "Авіоніка" 21 Розділ 3. Розробка стратегічного плану рекламної діяльності 24 3.1. Аналіз зовнішнього середовища 24 3.2. Формування місії та цілей 26 3.3. Розробка стратегічного плану 29 Висновки 33 Список використаної літератури 35