институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціологічне дослідження на тему: Мотиви ті цінності підприємницької діяльності в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Социология | Контрольная | Страниц: 11 | Год: 2006 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Соціологічне дослідження на тему: Мотиви ті цінності підприємницької діяльності в Україні

ЗМІСТ
Актуальність теми 3
Предмет дослідження (чому саме ця тема); 4
Об'єкт дослідження (категорія опитуваних людей) 6
Мета дослідження (думка, рейтинг); 6
Задача дослідження (добре чи погано); 6
Вибірка; 6
Який метод опитування. 6
Анкета 6
Гіпотеза 9
Література 10

Cмотрите также:
Підприємницька діяльність та її раціональні форми управління

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Підприємництво як сучасна форма господарювання 6 1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6 1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9 1.3.Розвиток підприємницької діяльності в Україні 15 Розділ 2. Аналіз підприємницької діяльності та вибір найбільш ефективних її форм 19 2.1.Світовий досвід розвитку підприємницької діяльності 19 2.2.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2002 рр. 21 2.3.Вдосконалення системи підприємницької діяльності в Україні в регіональному аспекті 26 Розділ 3. Дослідження шляхів підвищення ефективності підприємницької діяльності 28 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Підприємницька діяльність та її раціональні форми управління

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Підприємництво як сучасна форма господарювання 6 1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6 1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9 1.3.Розвиток підприємницької діяльності в Україні 15 Розділ 2. Аналіз підприємницької діяльності в Україні 19 2.1. Вдосконалення системи підприємницької діяльності в Україні 19 2.2.Світовий досвід розвитку підприємницької діяльності 20 2.3.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003 рр. 23 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності 28 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Підприємницька діяльність та її раціональні форми управління

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Підприємництво як сучасна форма господарювання 6 1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6 1.2.Світовий досвід розвитку підприємницької діяльності 9 1.3. Показники ефективності підприємницької діяльності 12 Розділ 2. Аналіз підприємницької діяльності в Україні 17 2.1.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 17 2.2.Стан підприємницької діяльності в Україні 23 2.3. Шляхи вдосконалення системи підприємницької діяльності в Україні 26 2.4.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003рр. 27 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 Додатки 36

Становлення малого та середнього бізнесу України

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Особливості становлення малого та середнього бізнесу в Україні 6 1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6 1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9 1.3.Переваги і недоліки малого та середнього бізнесу в Україні 15 Розділ 2. Дослідження динаміки змін у розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19 2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19 2.2.Світовий розвиток підприємницької діяльності та місце в ньому України 20 2.3.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003 рр. 23 Розділ 3. Державне регулювання підприємницької діяльності 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Соціологія. Відповіді на питання

1. Соціалізація. Основні групи факторів суспільного життя. 3 2. Структура та основні елементи програми соціологічного дослідження. 6 3. Соціологічне дослідження на тему: „Алкоголізм і наркоманія в житті студентів”. 9 Література 17

Соціологія. Відповіді на питання плюс практичне дослідження

1. Поняття „культури” та її роль в соціології. Елементи (складові частини культури). 3 2. Методологічний етап програмування, основні елементи 7 3. Соціологічне дослідження на тему: „Алкоголізм і наркоманія в житті студентів”. 10 Література 18

Оподаткування підприємницької діяльності в Україні

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.2. ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОПОДАТКУВАННЯ 10 2. АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 15 2.1. ПРИНЦИПИ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 15 2.2. ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ ПОДАТКИ, ЩО СПЛАЧУЮТЬ СУБ’ЄКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.3. МІСЦЕВІ ПОДАТКИ, ЩО СПЛАЧУЮТЬ СУБ’ЄЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 21 3. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 25 3.1. ВЗАЄМОВПЛИВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОПОДАТКУВАННЯ 25 3.2. СПРОЩЕНА СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ 28 ВИСНОВОК 32 ЛІТЕРАТУРА 34

підприємницька діяльність в Україні

Вступ. 1. Зміст підприємницької діяльності. 2. Види підприємництва. 3. Становлення підприємницької діяльності в Україні. 4. Законодавче забезпечення підприємницької діяльності. 5. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва в Україні. Висновки. Література.

Державне регулювання підприємницької діяльності в Україні

Зміст: Вступ …………………………………………………………………………....3 Розділ 1. Законодавство про підприємництво в Україні ……………...…4 1.1. Поняття, ознаки та особливості законодавства про підприємництво 1.2. Нормативні акти господарського законодавства: поняття та види 1.3. Розвиток законодавства про підприємництво в Україні Розділ 2. Державне регулювання підприємницької діяльності в Україні..13 2.1. Необхідність державного регулювання підприємницької діяльності 2.2. Правове регулювання підприємницької діяльності Розділ 3. Проблеми формування законодавства про підприємництво та шляхи їх вирішення …………………………………………………………………..24 Висновки та пропозиції ……………………………………………………...30 Список використаної літератури …………………………………………..32

Міжнародна підприємницька діяльність

Вступ 3 1. Міжнародна підприємницька діяльність як основа співробітництва міжнародних економічних суб'єктів 5 1.1. Поняття та форми міжнародної підприємницької діяльності 5 1.2. Суб’єкти та види міжнародної підприємницької діяльності 9 1.3. Етапи розвитку міжнародної підприємницької діяльності 15 2. Глобалізація сучасного господарського життя як об’єктивна основа розвитку міжнародної підприємницької діяльності 17 2.1. Поняття глобалізації як сучасного аспекту світової економічної системи 17 2.2. Джерела та чинники глобалізації 21 3. Спільні підприємства як основна форма міжнародної підприємницької діяльності 24 3.1. Поняття та особливості міжнародного спільного підприємства 24 3.2. Класифікація міжнародних спільних підприємств 29 3.3. Спільні підприємства в Україні 31 4. Регулювання міжнародної підприємницької діяльності 34 4.1. Мета та основні поняття щодо регулювання міжнародної підприємницької діяльності 34 4.2. Регулювання міжнародної підприємницької діяльності в Україні 40 5. Роль ТНК у сучасній міжнародній підприємницькій діяльності 46 Висновок 48 Список використаної літератури 50