институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Курсовая | Страниц: 56 | Год: 2006 | Размер: 166 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6
1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6
1.2. Основні етапи дослідження попиту 11
1.3. Способи формування попиту на товари 16
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22
2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22
2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28
2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37
ВИСНОВОК 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині.
Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар.
Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”.
Завданнями, які поставлені в даному дослідження є:
- вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині;
- з’ясування практичних методів вивчення попиту;
- формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі;
- розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі.
Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації.
Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років.
В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.
Cмотрите также:
ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

ПЛАН ВСТУП 1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту 1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни 1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі 2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства 2.3. Стимулювання опиту на товари в торгівельному підприємстві 2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту 3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

ПЛАН ВСТУП 1. ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Значення і завдання вивчення споживчого попиту 1.2. Види попиту та чинники, що впливають на його зміни 1.3. Методи вивчення споживчого попиту в магазині 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 2.1. Характеристика підприємства роздрібної торгівлі 2.2. Вивчення споживчого попиту на товари на прикладі роздрібного торгівельного підприємства 2.3. Стимулювання попиту на товари в торгівельному підприємстві 2.4. Реклама як основний засіб стимулювання попиту 3. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК ВСТУП Комерційна діяльність - широке і складне поняття, що містить в собі комплекс прийомів і методів, що забезпечують максимальну вигідність будь-якої

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Комерційна діяльність фірмового магазину

Вступ. 3 1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних (спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5 2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7 3. Формування асортименту та вивчення попиту покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13 4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15 5. Форми продажу і методи обслуговування в універсальному (спеціалізованому) магазині 17 6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24 7. Висновки і пропозиції 27 Перелік використаної літератури 31 Додатки

Вивчення ринку і формування попиту на продукцію послуг

Вступ 3 1. Організація вивчення ринку формування попиту 4 2. Особливості формування попиту на фактори виробництва продукції та послуг 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14

Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена

1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1 ТЕСТИ 6 ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7

Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення

Вступ 3 1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5 2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8 3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10 4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12 5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 35 Додатки 37-51

Вивчення попиту споживачів на плодоовочеву продукцію ТЦ «Материк» магазин Rainford

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні підходи до вивчення попиту споживачів 5 1.1 Значення вивчення попиту при формуванні товарного асортименту 5 1.2 Особливості формування попиту на плодоовочеву продукцію 11 2. Основна частина 17 2.1 Характеристика ТЦ «Материк» 17 2.2 Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту плодоовочевої продукції 23 2.3 Організація продажу плодоовочевої продукції в ТЦ «Материк» 27 2.4 Реклама плодоовочевої продукції та її ефективність в ТЦ «Материк» 34 2.5 Шляхи мінімізації сезонних коливань на плодоовочеву продукцію 39 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44

Закономірності формування попиту на престижні товари

Закономірності формування попиту на престижні товари 2 Список використаних джерел 7

Маркетингова товарна політика

1. Якість товару як складова його конкурентроспроможності. 3 2. Функціональна сутність конкуренції. 6 3. Система територіальних відділень Антимонопольного комітету України. 10 4. Види кодових систем 13 Задача 17 Торговельна фірма вивчає незадоволений попит населення на швейні вироби у своєму магазині, використовуючи результати анкетного опитування покупців за період проведення виставки-продажу. На основі даних, наведених у таблиці, і доданих розрахунків визначте структуру попиту населення на чоловічі куртки. Зробіть відповідні висновки щодо оптимізації попиту населення у районі діяльності магазину…. Література 18