институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Типологічна характеристика дієслова

Каталог пособий и учебных материалов | Английский язык | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2006 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Типологічна характеристика дієслова


INTODUCTION 3
Part 1. NOTION OF THE ENGLISH VERB 5
1.1 Verb as a part of speech in English ……………………………………...5
1.2. Grammatical categories of the modern English verb 6
Part 2. VERB CLASSES IN MODERN ENGLISH 8
2.1. Structural types of the English verbs 8
2.2. Functional types of the English verb 10
2.3. Classes of notional verbs 12
2.3.1. Types of verbs according to the subject-predicate relations 12
2.3.2. Aspective types of the English verbs 14
2.3.3. Distributional verbal types 16
2.4. Problem of allocating the verbs to the definite classes 19
CONCLUSIONS 21
BIBLIOGRAPHY 23

Subject of the present investigation is the English verb.
Object is its typological classes
Goal of this paper is to investigate the main typological classes of the English verb and to distinguish their peculiarities. This goal led to solving the number of definite tasks:
- to define the verb as part of speech;
- to describe it from the point of view of its categories;
- to distinguish its formal, semantic and functional types in the English language;
- to analyze their typical features.
Our course paper consists of an introduction, two main parts with subparts, conclusions and bibliography.
The introduction defines the topicality of the research, subject and object, formulates its goal and tasks.
The first part – “Notion of the English verb” – provides the main notions about the verb, defines it as a part of speech and reviews its categorical characteristics.
The second part – “Verb classes in modern English” deals with the typological classification of English verbs form the point of view of their form, morphological structure, semantics, lexical meaning and function
The conclusions infer certain final results of the research.
Cмотрите также:
Граматична категорія стану в українських дієсловах

ЗМІСТ Стр. Вступ…………………………………………………………………. 3-5 Розділ 1. Граматична категорія стану в українських дієсловах…. 6-27 1.1. Загальна характеристика дієслова………………………… 6-7 1.2. Погляди вчених на стан дієслова з історичної точки зору...7-10 1.3. Категорія дієслівного стану в сучасному розумінні …11-19 1.4. Дієслова перехідні і неперехідні. Їх зв’язок з категорією дієслівного стану………………………………………………. . 20-25 1.5. Дієприкметник як форма дієслова. Активні і пасивні дієприкметники………………………………………………………..25-27 Розділ 2. Граматична категорія стану в українських дієсловах, на матеріалі роману П.Мирного „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”……………………………………………………………….28-43 2.1. Дієслова активного стану………………………………………28-31 2.2. Дієслова пасивного стану………………………………………32-33 2.3. Дієслова середньо-зворотнього стану…………………………33-35 2.4. Дієслова, які вживаються поза станом………………………..36-43 Висновки………………………………………………………….....42-46 Бібліографія………………………………………………………… 47-49

Лексико-семантичні групи дієслів

Вступ 3 1. СЕМАНТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЄСЛОВА 5 1.1. Лексико-семантичні групи дієслова 7 1.2. Дієслівні предикати стану і дії 8 2. ПОХІДНІ ТА НЕПОХІДНІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ГРУПИ ДІЄСЛІВ 9 3. СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНА ВАЛЕНТНІСТЬ ДІЄСЛОВА 13 3.1. Активна і пасивна валентність дієслова 14 3.2. Залежність іменника від дієслова 15 Висновки 18 Література 20

Методика вивчення самостійної частини мови - дієслова в початкових класах

Вступ 3 1. Системи методів навчання, що використовуються вчителями початкових класів загальноосвітньої школи на уроках української мови 5 2. Емпіричний матеріал навчальних занять з теми «Дієслово» 20 3. План-конспект уроку «Закріплення вивченого про дієслово як частину мови» 24 4. Констатуючий експеримент з перевірки ефективності засвоєння теми «Дієслова» 29 Висновки 34 Література 36

Контрольна з менеджменту в туризмі

ЗМІСТ 1. Змістово-типологічна характеристика економічної безпеки туристичного підприємства „Світлана” 3 2. Аналітична оцінка рівня економічної безпеки турпідприємства „Світлана” 11 3. Основні напрямки організації економічної безпеки за окремими функціональними складовими 19 Література 26 Додатки 27

ДОКУМЕНТ ЯК ЗНАКОВА СИСТЕМА

ПЛАН 1. ДОКУМЕНТ ЯК ЗНАКОВА СИСТЕМА 3 2. ТИПОЛОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ 8 3. ОСНОВНІ РЕКВІЗИТИ ВИДАННЯ УКРАЇНСЬКА ТА ЗАРУБІЖНА КУЛЬТУРА: НАВЧ. ПОСІБНИК / ЗА РЕД. М.М. ЗАКОВИЧА. - К.: ТОВ "ЗНАННЯ", 2000. - 622 С. 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15

Ділова українська мова

1. Граматична форма ділових парерів. 3 2. Способи та часи дієслова 5 3. Розділові знаки в простому реченні 8 Використана література 12

Ділова мова Варіант № 6

1. Класифікація документів 2 2. Написати розписку про одержання з книгарні книжок для бібліотеки. 7 3. Зробіть переклад типових сполук ділового мовлення 8 4. Поставте подані дієслова в родовому відмінку однини 8

Предикати розумової діяльності

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine/ reflect ” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”/ дієсловами мислення) 53 2.2.5. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додаток А 86 Додаток Б 88 Додаток В 91 Додаток Г 92

Предикати розумової діяльності

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine/ reflect ” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”/ дієсловами мислення) 53 2.2.5. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додаток А 86 Додаток Б 88 Додаток В 91 Додаток Г 92

Семантика та синтаксис речень з предметами розумової діяльності в сучасній англійській мові

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”) 53 2.2.5 Речення з предикатами ЛСГ “reflect” 55 (дієсловами мислення) 55 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.10. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додатки