институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ
ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ 5
1.1. Аналіз літератури за проблемою дослідження 5
1.2. Психологічні особливості творчої уяви 9
1.3. Творча уява у студентів-психологів 12
Висновки до першого розділу 15
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ
ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ
У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 18
2.1. Аналіз та обґрунтування методів дослідження 18
2.2. Проведення емпіричного дослідження та його результати 19
Висновки по другому розділу 25
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34
Cмотрите также:
Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8 1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8 1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14 1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23 2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23 2.2. Організація емпіричного дослідження 25 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33 3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33 3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41 ВИСНОВОК 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 67-70

Дослідження особистості (Практична психологія)

1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІЧНО-ПОНЯТІЙНОГО МИСЛЕННЯ 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АНАЛІТИЧНОСТІ МИСЛЕННЯ 5 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКТИВНОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ МИСЛЕННЯ 6 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ЛАБІЛЬНОСТІ 9 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УСТАНОВКИ (МИНУЛОГО ДОСВІДУ) НА СПОСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ 11 6. ПРЯМИЙ ВІЛЬНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ТЕСТ 14 7. СПРЯМОВАНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 16 8. ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ СЛУХАЧА 17 9. ПСИХОГРАФОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПИСЬМОВОЇ МОВИ 19 10. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЯВИ (В ТОМУ ЧИСЛІ ТВОРЧОЇ УЯВИ) 20 11. ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ 23 12. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ УЯВИ 25 13. ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ Ч.Д.СПІЛБЕРГА 26 14. ДІАГНОСТИКА ЕМПАТІЇ. ОЦІНКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВАЦІЇ, ІНТЕРЕСУ, ЕМОЦІЙНОГО ТОНУСУ, НАПРУГИ І КОМФОРТНОСТІ 28 15. ДОСЛІДЖЕННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ ТА ВОЛЬОВИХ ЗУСИЛЬ ОСОБИСТОСТІ 32 16. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМПУЛЬСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ 33 Література 38

Особливості уяви та мислення в процесі діяльності

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Мислення та уяви в процесі діяльності людини 3 1.1 Психологічне визначення мислення в загально-психологічній науці 3 1.2 Поняття уяви в психологічній науці 10 1.3 Міце мислення і уяви в процесі діяльності людини 12 РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження індивідуальних особливостей уяви як важливого чинника людської діяльності 26 2.1 Мета устаткування та процедура дослідження індивідуальних особливостей уяви 26 2.2 Обробка результатів 27 2.3 Аналіз результатів дослідження 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Розвиток уяви учнів на уроках української літератури

Вступ 2 1. Концептуальні засади викладання курсу «Українська література» 4 2. Основні засади творчої уяви 9 3. Специфіка розвиваючої методики вивчення української літератури 10 4. Дослідження творчої уяви учнів після проведення занять з української літератури 13 Висновки 16 Література 17

Внутрішня мотивація та учбова творчість студентів

Вступ 3 Розділ І. Теоретичний аналіз мотиваційної сфера студента та розвиток творчої діяльності 5 1.1 Психологічна мотивація студентів в процесі навчання 5 1.2 Особливості творчої діяльності студентів 8 Розділ ІІ. Методи і вибірка експериментального дослідження 13 2.1 Методи експериментального дослідження 13 2.2 Гніздова (серійна) вибірка 14 Розділ ІІІ. Експериментальне дослідження мотиваційної структури у студентів І-го та ІV-го курсів навчання. 16 Висновки 24 Список використаної літератури 26

Експериментально-психологічні методи дослідження мислення та мовлення людини

Теоретична частина 3 1. Характеристика методів дослідження мислення та мовлення особистості 3 2. Послідовність проведення емпіричного дослідження особливостей мислення 5 3. Типові помилки в дослідженні мислення й мовлення особистості та методи запобігання їм. 8 Практична частина 10 Лабораторна робота № 1 10 Лабораторна робота № 1 Мета: ознайомити студентів із процедурою визначення лабільності-ригідності розумових процесів за допомогою методу "словесний лабіринт". Мета: виявлення рухливості або лабільності розумових процесів. Лабораторна робота № 2 14 Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження особливостей наочно-образного мислення "піктограма". Необхідний матеріал: Чисті аркуші паперу, прості та кольорові олівці, секундомір. Лабораторна робота № З 17 Мета: сформувати у студентів навички дослідження за методикою вивчення індивідуально-психологічних особливостей мислення "відгадування загадки". Список використаної літератури 19

Експериментальне дослідження зорового сприйняття

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ 5 1.1. Загальна характеристика сприйняття 5 1.2. Фізіологічна основа зорового сприйняття 6 1.3. Психологічні закономірності зорового сприйняття 9 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИВЧЕННЯ ЗОРОВОГО СПРИЙМАННЯ 14 2.1. Планування та методики дослідження 14 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 18 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників

Зміст Вступ .. 3 1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5 §1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5 §2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22 §3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26 Висновок по 1 главі 31 2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33 §1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33 §2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37 §3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45 Висновок по 2 главі 49 Висновок 51 3. Бібліографія 52 4. Додаток 53

уява і психологія

ЗМІСТ. Вступ. Розділ 1. Уява як предмет психологічного дслідження. 1.1. Визначення уяви. 1.2. Види уяви. 1.3. Функції уяви і її зв”язок з дійсністю. 1.4. Уява в структурі метоположення свідомості. 1.5. Уява з точки зору нетрадиційних підходів. Розділ 2. Психологія спілкування. 2.1. Суть спілкування як психологічної категорії. 2.2. Види, структура, засоби спілкування. 2.3. Функції спілкування. 2.3.1. Комунікативна сторона спілкування. 2.3.2. Інтерактивна сторона спілкування. 2.3.3. Перцептивна сторона спілкування. Розділ 3. Емпіричне дослідження. 3.1. Предмет, об”єкт дослідження, гіпотеза. 3.2. Опис методик. 3.3. Процедура проведення дослідження. 3.4. Обробка та аналіз результатів. Заключення. Література. Введение.

ПСОРІАЗ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕДИЦИНИ І ПСИХОЛОГІЇ ПСОРІАЗУ 7 1.1. Етіологія, патогенез та клінічна картина псоріазу 7 1.2. Діагноз і лікування псоріазу 12 1.3. Психологічні причини виникнення і профілактика псоріазу 16 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ХВОИХ НА ПСОРІАЗ 19 2.1. Організація дослідження 19 2.2. Діагностичний інструментарій дослідження 20 2.3. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 41