институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 93 | Год: 2010 | Размер: 98 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних
особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6
1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6
1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12
1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29
Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній
літературі 31
2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові
даного поняття 37
2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і
юнацькому віці 39
Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і
юнацькому віці 48
3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48
3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57
Висновки 79
Список літератури 84
Додатки 88
Cмотрите также:
Психологічні особливості виникнення і прояву фобій у юнацькому віці

Вступ 2 1. Загальний огляд психологічної проблеми фобій у юнацькому віці 4 2. Соціальні фобії у юнацькому віці та їх характеристика 9 3. Система психотерапевтичної корекції та психопрофілактики соціальних фобій у молодих людей юнацького віку 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22

Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні особливості підліткового віку

Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93

Особливості профорієнтації в юнацькому віці

1. СТАТТЯ НА ТЕМУ „ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ” 4 ДОДАТКИ 12

Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

ВСТУП 3 ОСВІТА І РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 5 ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 7 ЛЮДИНОЗНАВСТВО ТА СЕНС ЖИТТЯ В ЮНОСТІ 11 ФЕНОМЕН ДОВІРИ ДО СЕБЕ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 15 САМОВИЗНАЧЕННЯ І ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 16 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24

Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці

План Вступ Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки. 1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища. 1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду. 1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки. 1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці. 1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки. 1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці. Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці. 2.1. Методи дослідження. 2.2. Аналіз результатів. Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді. 3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну просвіту. 3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів. Висновок

Особливості самоприйняття в юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОПРИЙНЯТТЯ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1. Поняття самоприйняття в психологічній літературі 5 1.2. Аналіз наукових концепцій та підходів у вивчення проблеми самоприйняття в психологічній літературі 12 1.3. Вікові особливості юнацтва 14 Висновки до 1 розділу 21 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ САМОПРИЙНЯТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 22 2.1. Методи дослідження самоприйняття в психологічній літературі 22 2.2. Аналіз результатів дослідження самоприйняття в юнаків та дівчат 25 2.3. Засоби психокорекції самоприйняття в юнацькому віці 28 Висновки до 2 розділу 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40