институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 76 | Год: 2010 | Размер: 81 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СТИЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ
ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
ПІДЛІТКА 6
1.1 Суть педагогічного спілкування 6
1.2. Стилі педагогічного спілкування 17
1.3. Роль педагогічного спілкування у формуванні
особистості підлітка 26
РОЗДІЛ II. ВПЛИВ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО
СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ
ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА 34
2.1. Опис програми дослідження 34
2.2. Виявлення стилів педагогічного спілкування вчителів 37
2.3. Визначення особистісних особливостей підлітків 41
2.4. Виявлення особливостей особистості підлітків,
що формуються під впливом різних стилів
педагогічного спілкування 46
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 65
ДОДАТКИ 70
Cмотрите также:
Вплив педагогічного стилю спілкування на формування особистості дитини

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Педагогічний стиль спілкування 5 1.2. Роль педагогічного спілкування у формуванні особистості дитини 13 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 18 2.1. Організація та методики дослідження 18 2.2 Результати дослідження 20 2.3. Корекція стилів педагогічного спілкування 24 ВИСНОВКИ 32

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Психологія підлітка

Зміст Вступ………………………………………………………………………………2 1. Психологія підлітка………………………………………………….......3 1.1. Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка……………………………………………………...3 1.2. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці………………………7 1.3. Особливості розвитку мислення у підлітка………………………8 2. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень та розумового розвитку………………………………………………..14 2.1. Сутність і види педагогічного експерименту……………………...14 2.2. Корекційно-розвиваюча тренінгові методика підвищення потенційних навчальних можливостей підлітка……………………..16 Висновок………………………………………………………………………30 Рекомендації для вчителів………………………………………………….31 Використана література…………………………………………………….32 Додаток………………………………………………………………………..34

Техніка педагогічного спілкування

План 1. Техніка педагогічного спілкування. 2. Педагогічний такт вчителя. 3. Навіювання в педагогічному процесі. 4. Невербальні засоби спілкування.

Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до вивчення сприйняття вчителя учнями 6 1.1. Особистісні якості вчителя як основа педагогічного впливу 6 1.2. Вплив стилю педагогічного спілкування на сприйняття вчителя молодшими школярами 10 1.3. Вплив педагогічної установки і стереотипів на сприйняття вчителя молодшими школярами 12 РОЗДІЛ 2. Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами 17 2.1. Обґрунтування вибору методів і проведення дослідження 17 2.2. Визначення особливості сприйняття молодшими школярами вчителя 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 28

Використання влади для керівництва, формування стилю керівництва

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття влади 4 2. Вплив влади. Баланс влади. 8 3. Використання влади для керівництва, формування стилю керівництва. 11 а) теорія Д. Мак Грегори 11 б) теорія Р. Лайкерта 12 в) двомірне трактування Р. Стогдилла 13 г) управлінська ґратка Блэйка і Моутона 13 4. Формування особистості управлінця для уміння управляти владою 14 Висновок 19 Література 20

Використання влади для керівництва, формування стилю керівництва

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття влади 4 2. Вплив влади. Баланс влади. 8 3. Використання влади для керівництва, формування стилю керівництва. 11 а) теорія Д. Мак Грегори 11 б) теорія Р. Лайкерта 12 в) двомірне трактування Р. Стогдилла 13 г) управлінська ґратка Блэйка і Моутона 13 4. Формування особистості управлінця для уміння управляти владою 14 Висновок 19 Література 20

Педагогічне спілкування та його психологічна характеристика

Вступ 3 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СПІЛКУВАННЯ 4 2. СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 6 3. СТИЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ 10 Висновки 14 Література 15 Вступ Докорінні зміни у житті країни, реформування українського суспільства значною мірою вплинули на характер і зміст професійної підготовки вчителів. У період оновлення всіх аспектів життєдіяльності суспільства й реалізації актуальних завдань національної програми “Освіта” (“Україна ХХІ століття”), програми “Вчитель” та Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті об’єктивний рівень професійної підготовки майбутнього вчителя визначається сформованістю його професійно-педагогічних якостей. У процесі педагогічної діяльності вчитель розв’язує нескінченну низку педагогічних завдань. Ці завдання підпорядковані досягненню мети психолого-педагогічного процесу – формуванню особистості учня, його світогляду, переконань, свідомості, поведінки. Не менш важливим завданням учителя є завдання комунікативного характеру, адже процес навчання відбувається в умовах спілкування педагога і учнів. Висновки Педагогічне спілкування є безпосередньою формою прояву комунікації у навчально-виховному процесі між педагогом та вихованцями, яка спрямована на розвиток особистості, спільне вирішення різноманітних завдань, створення умов для реалізації творчих здібностей та сприяння самоактуалізації. Сумісність у процесі спілкування педагога з учнями ґрунтується на принципах доброзичливості, принциповості і відповідальності. У процесі спілкування педагог повинен обов’язково збагачувати учнів інтелектуально, морально, естетично, діяльнісно. Спілкування обов’язково передбачає формування у педагога і учнів образів один одного і понять про особисті властивості кожного учасника спілкування. В сучасних умовах успішне педагогічне спілкування є необхідною умовою ефективного педагогічного процесу.

Соціальна ситуація розвитку підлітка

1. Соціальна ситуація розвитку підлітка 3 2. Формування особистості підлітка 6 Література 12

Соціальна ситуація розвитку підлітка

1. Соціальна ситуація розвитку підлітка 3 2. Формування особистості підлітка 6 Література 12