институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Гра у розвитку взаємин дітей

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 53 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН.

ВСТУП....................................................................................................3

І. Моральне виховання .......................................................…….......5
ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6
ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8
3.1. Молодші дошкільники.....................................................11
3.2. Середній дошкільний вік.................................................13
3.3. Старші дошкільники................................................……17
IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21
V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29

ВИСНОВОК …………………………………………………………...36

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37
Cмотрите также:
Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7 РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13 2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13 2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Становлення особистості індивіда

1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою 2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків 3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку. 4. Поняття "самооцінка". 5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку. 6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії. 7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн) 8. Список використовуваної літератури

Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини молодшого шкільного віку - 7-11 років

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 1.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 1.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 1.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ 16 2.1. Мета і задачі дослідження 18 2.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 2.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 31

Взаємозв'язок дитячого садка і сім’ї в естетичному вихованні дітей

Вступ 3 Розділ І. Аналіз літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей старшого дошкільного віку 5 Розділ ІІ. Роль родини у розвитку особистості й обдарованості дошкільника 11 2.1. Родина як об'єкт психологічного дослідження 11 2.2. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 13 Розділ ІІІ. Розвиток обдарованості у дітей засобами образотворчого мистецтва 19 Розділ ІV. Проведення експерименту та аналіз результатів естетичного виховання 23 4.1. Констатуючий експеримент 24 4.2. Формуючий експеримент 31 4.3. Аналіз результатів проведеної роботи 36 Висновки та рекомендації 42 Література 44 Додатки 51

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ПРОБЛЕМА ДИТЯЧИХ ВЗАЄМИН У НАШІЙ ТА ЗАКОРДОННІЙ ПЕДАГОГІЦІ ТА ПСИХОЛОГІЇ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ 4 1.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 4 1.2. ПРАКТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 2. ВІДНОСИНИ, ВЗАЄМИНИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВИХОВАННІ 10 2.1. ПОНЯТТЯ ВІДНОСИН ТА ВЗАЄМИН У КОЛЕКТИВАХ 10 2.2. ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ВЗАЄМИН ДОШКІЛЬНИКІВ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Зміст ВСТУП..............……………………………………………………………………3 Розділ 1.ПРОБЛЕМА ВЗАЄМИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 1.1.Розвиток і особливості взаємин школярів 1.2. Формування особистості підлітка в проблемі взаємин 1.3. Характеристика взаємовідносин підлітків з однолітками та дорослими в підлітковому віці Висновки до першого розділу 2. ПІДЛІТОК І ГРУПА 2.1. Методика «(Q-сортування тенденцій поводження в групі» 2.2. Проведення методики ВИСНОВКИ...........................................................................................................31 ЛІТЕРАТУРА.........................................................................................................33

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини

Зміст Вступ 3 Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7 1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7 1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11 1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17 Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25 2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25 2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31 2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35 Висновки 46 Список використаної літератури 49 Додатки 53 Доповідна записка доклад - 4 стор. Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях. Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини. Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.