институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Значення пізнавального інтересу у навчанні

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Значення пізнавального інтересу у навчанні

Зміст

Вступ………………………………………………………………………3
I. Значення пізнавального інтересу у навчанні…………………….5
1.1. Визначення пізнавального інтересу………………………….5
1.2.Психологічні аспекти уваги, памяті, мислення………………8
1.3.Лінгво педагогічні принципи, методи і прийоми.
Теорія і практика…………………………………………………..12
1.4. Іноваційні методи………………………………………….....16
II. Розвиток пізнавального інтересу на уроках української мови…18
2.1. Аналіз програм мови 5-8 кл.19………………………………18
2.2. Завдання і вправи спрямовані на пізнавальний розвиток….22
Висновок………………………………………………………………….27
Використана Література…………………………………………………28
Cмотрите также:
Стан та перспективи розвитку пізнавального туризму в Україні

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІЗНАВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 6 1.1. Місце пізнавального туризму в загальній класифікації видів туризму 6 1.2. Зародження та розвиток пізнавального туризму в світі 8 1.3. Розвиток пізнавального туризму в Україні 14 2. СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПІЗНАВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 19 2.1. Ресурси пізнавального туризму 19 2.2. Географія пізнавального туризму 27 2.3. Особливості організації пізнавального туру 32 2.4. Перспективи пізнавального туризму 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51

Стан та перспективи розвитку пізнавального туризму в України

Вступ 3 1. Історичне становлення пізнавального туризму в Україні 5 1.1. Теоретичні засади пізнавального туризму 5 1.2. Зародження та розвиток пізнавального туризму в світі і в Україні 8 2. Сучасний стан пізнавального туризму 16 2.1. Сучасний стан пізнавального туризму в світі 16 2.2. Сучасний стан пізнавального туризму на Україні 19 2.3. Особливості організації пізнавального туризму на Україні 23 3. Перспективи розвитку пізнавального туризму в Україні 27 3.1. Умови для розвитку пізнавального туризму в Україні 27 3.2. Матеріально-технічна і наукова база 30 3.3. Шляхи удосконалення пізнавального туризму в Україні 34 Висновки 38 Список використаних джерел 39

Стан та перспективи розвитку пізнавального туризму в України

Зміст Вступ 3 1. Історичне становлення пізнавального туризму в Україні 5 1.1. Теоретичні засади пізнавального туризму 5 1.2. Зародження та розвиток пізнавального туризму в світі і в Україні 8 2. Сучасний стан пізнавального туризму 16 2.1. Сучасний стан пізнавального туризму в світі 16 2.2. Сучасний стан пізнавального туризму на Україні 19 2.3. Особливості організації пізнавального туризму на Україні 23 3. Перспективи розвитку пізнавального туризму в Україні 27 3.1. Умови для розвитку пізнавального туризму в Україні 27 3.2. Матеріально-технічна і наукова база 30 3.3. Шляхи удосконалення пізнавального туризму в Україні 34 Висновки 38 Список використаних джерел 39 Предметом дослідження курсової роботи є дослідження стану та перспектив розвитку пізнавального туризму. Об’єктом дослідження є пізнавальний туризм. Основною метою курсової роботи є дослідження розвитку, сучасного стану та перспектив розвитку пізнавального туризму. Завдання роботи полягає в: - дослідженні теоретичних засад пізнавального туризму та його зародження та розвитку в світі і в Україні; - аналізі сучасного стану пізнавального туризму в світі та пізнавального туризму на Україні; - визначенні умов розвитку пізнавального туризму в Україні; - аналізі матеріально-технічної і наукової бази пізнавального туризму в Україні; - означення шляхів удосконалення пізнавального туризму в Україні. Джерельна база складає 22 джерела, зокрема при написанні роботи були використані підручники «Історія туризму в Україні» , «Історія екскурсійної діяльності в Україні» , «Менеджмент туристичної індустрії» туристична статистика Держкомстату була взята з сайту державної туристичної адміністрації - http://tourism.gov.ua. Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку та списку використаних джерел. В роботі багато посилань

Туризм як соціально-економічна система

Вступ 3 1. Світовий досвід організації пізнавального туризму в Україні 4 2. Проблеми розвитку пізнавального туризму в Україні 8 Висновки 12 Література 14

Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку

ВСТУП 2 1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6 2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13 3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28 4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

Розвиток пізнавального туризму в Київській області

1. ЗАГАЛЬНА ПРИРОДНО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. НАСЕЛЕННЯ ОБЛАСТІ 3 2. РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ КИЇВЩИНИ 6 3. ІСТОРИЧНІ, КУЛЬТУРНІ, ПРИРОДНІ ПАМ’ЯТКИ ОБЛАСТІ, ЦІННІ ДЛЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 7 ЛІТЕРАТУРА 10 ДОДАТКИ 11

Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання

Зміст ВСТУП..............................................................................................................3 I. Особливості психічного розвитку в юнацькому віці.........................5 II. Засоби пізнавального процесу ............................................................8 2.1. Увага........................................................................................8 2.2. Пом`ять...................................................................................11 2.3. Розвиток засобів пізнавального процесу.............................12 III. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання…………………………………………...................16 2.1. Особливості розвитку пізнавального процесу.............................16 2.2. Розвиток пізнавальної активності..................................................22 2.3. Праця і всесторонній розвиток особи...........................................24 2.4. Залучення школярів в трудове самовиховання............................27 ВИСНОВОК..........................................................................................................29 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................30

Диференційований пiдхiд у навчанні

Вступ 2 Диференційований підхід у навчанні 3 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Диференційований підхід в навчанні

ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)

Виховання інтересу і поваги до праці дорослих у дітей старшого дошкільного віку

План: ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ, ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ЧАСТИНИ ВСЕБІЧНОГО ВИХОВАННЯ ЛЮДИНИ. 2 1. ПРОБЛЕМА ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ДОСЛІДЖЕННЯХ МИНУЛИХ РОКІВ ТА СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. 6 1.1. Народна педагогіка та видатні педагоги минулого про роль праці у розвитку особистості дитини дошкільника. 1.2. Сучасні психолого-педагогічні дослідження даної проблеми. 2. МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ І ПОВАГИ ДО ПРАЦІ ДОРОСЛИХ У ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ. 18 2.1. Стан досліджуваної проблеми в практиці роботи дитячих закладів. 2.2. Методика роботи по ознайомленню дітей з працею дорослих. 2.3. Ефективність формування інтересу і поваги до праці дорослих шляхом застосування впровадженої методики. ВИСНОВОК. 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………………………………………..24