институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування роботи соціального педагога

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Планування роботи соціального педагога

План


Планування та організація роботи соціального педагога 3
Планування соціально-педагогічної роботи 3
Перспективний план 3
Календарне планування 5
План-сітка 7
Нормативна документація соціального педагога 9
Список використаної літератури 20
Cмотрите также:
Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю

Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями.

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Роль соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин вихованців

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи соціально-педагогічного виховання в сучасних умовах 4 1.1. Місце соціального педагога в системі виховання. 4 1.2. Система роботи соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин підлітків. 11 1.3. Особливості соціально-педагогічних умов виховання особистості молодшого школяра. 19 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота. 30 2.1. Форми та методи соціально-профілактичної роботи. 30 2.2. Бесіда як найбільш ефективна форма роботи соціального педагога. 39 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток 51

Етичні засади соціально-педагоічної роботи соціального педагога

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні засади соціально-педагогічної роботи 5 1.1 Наукові підходи до визначення етичних засад соціально-педагогічної роботи 5 1.2 Аналіз нормативно-правової документації щодо дотримання етичних засад соціально-педагогічної роботи 8 Розділ 2. Особливості дотримання соціальним педагогом етичних засад під час роботи в ЗНЗ 12 Розділ 3 Професійна етика соціального педагога: суть, зміст, функції 19 3.1 Специфіка моральних відношень у соціально-педагогічній діяльності 19 3.2 Етика відношення соціального педагога до своєї праці 21 3.3 Педагогічний такт як особлива форма функціонування соціально-педагогічної моралі 24 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Робота соціального педагога з профілактики правопорушень

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ШКОЛІ 8 1.1. Концептуальні основи сучасного шкільного виховання та функції соціального педагога в сучасному освітньому закладі 8 1.2. Технології роботи соціального педагога з профілактики правопорушень серед учнівської молоді 15 1.3. Рання профілактика відхилень у поведінці учнів 23 Висновки до першого розділу 42 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ В ВЕЛИКОСОРОЧИНСЬКІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ 44 2.1. Модель роботи закладу інтернатного типу 44 2.2. Удосконалення соціально-педагогічної роботи з профілактики правопорушень 47 2.3. Експериментальна перевірка моделі 50 В И С Н О В К И 52 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 54 Д О Д А Т К И 58 Об’єктом дослідження даної курсової роботи є процес організації роботи соціального педагога з профілактики правопорушень. Предмет дослідження – особливості формування агресивної поведінки підлітків, педагогічні умови організації діяльності учнів, які дозволяють попередити агресивну поведінку учнів, уникнути правопорушень, та ефективні методи корекції агресивної поведінки підлітків. Мета курсової роботи полягає у виявленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці шляхів удосконалення процесів навчання та виховання в цілому та у зниженні рівня правопорушень, скоєних учнями.

Формування готовності майбутнього соціального педагога

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10

Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7 1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7 1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9 1.3. Соціалізація статевої поведінки 15 1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15 1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16 1.4. Специфіка статевого виховання 17 РОЗДІЛ ІІ 22 ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22 2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22 2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26 2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26 2.2.2. Підготовка до занять 27 2.2.3. Традиційна схема заняття 28 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40