институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6
1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6
1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12
1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14
Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25
Висновки 31
Список використаної літератури 35
Додатки 37
Cмотрите также:
Розвиток мовлення дітей раннього віку

1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3 2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9 Список використаної літератури 14

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст Вступ 2 1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7 2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20 3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28 Особливості спілкування дитини 30 4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34 5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42 Висновки і педагогічні рекомендації 45 Список використаної літератури 48 Додатки 52

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

Розвиток емоцій у дітей раннього віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 5 1.1. Аналіз огляду джерел за темою дослідження 5 1.2. Особливості емоційного розвитку дитини раннього віку 12 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ 17 2.1. Методи дослідження розвитку емоцій у дітей раннього віку 17 2.2. Корекційна програма розвитку емоційної сфери у дітей раннього віку 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 30 Додаток А. Протокол до методики «Кольорова соціометрія» 30 Додаток Б. Інтерпретація даних до методики «Кольорова соціометрія» 31

Поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітей в ході занять з розвитку мовлення

ВСТУП 3 1 Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань розвитку дитини в колективі та індивідуальних мовленнєвих особливостей 6 2. Індивідуальний підхід та його вплив на розвиток мовлення дошкільного віку в процесі колективного навчання 14 3. Стан поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітнй з метою урахування розвитку мовлення дошкільнят 25 4. Методика проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення з урахуванням індивідуальних особливостей дітей 29 5. Рівень сформованності у дітей знань умінь та авичок в результаті використання іедивідуального підходу у ході проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення. 35 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46-49 Мета роботи – визначити особливості мовного розвитку дітей раннього віку. Об'єктом дослідження є діти від 0 до 3 років. Предметом дослідження є особливості індивідуального підходу та колективного навчання при формуванні у дітей мовних умінь та навичок.

Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення

Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення 2 Список використаної літератури 12

Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”

ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................

Розвиток самостійності у дітей раннього віку

ВСТУП 2 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРІОДУ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 3 ІІ. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ 12 ІІ.1. Особливості самостійності дітей 1-го року життя 17 ІІ.2. Прояви самостійності дворічних дітей 19 ІІ.3. Особливості проявів самостійності у дітей 3-х років 22 ІІІ. ГРА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 40

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5 1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5 1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9 Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13 2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13 2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19 Висновки 27 Список використаних джерел 29 Додатки 31

Особливості виховання дітей з порушенням мовлення

Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30