институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Проблеми виховання сучасної молоді 5
1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15
Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18
2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18
2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20
2.3. Роль матері в житті дитини 23
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 35
Cмотрите также:
Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері

1. Психолого-педагогічні дослідження проблеми впливу матері на дитину з перших років життя 2 2. Методи і прийоми формування любові до матері у дітей дошкільного віку 8 3. Визначення рівня сформованості почуття любові до матері у дітей середнього дошкільного віку (констатуючий експеримент) 12 4. Система роботи з формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері (формуючий експеримент) 15 5. Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 18 Висновки та педагогічні рекомендації 21 Література 24 Додатки 25

Образ матері в творах українських поетів другої половини ХХ ст.

План Вступ 3 1. Образ матері в поезії А. Малишка 3 2. Поезія Б. Олійника про матір 6 3. Образ матері в творчості В. Симоненка та І. Драча, Д. Павличка 8 Заключення 15 Література 16

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського

Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72

Сухомлинський про виховання у колективi

Вступ 3 Розіл І 5 Життєвий шлях В. Сухомлинського 5 Розіл ІІ. 11 Педагогічні погляди В. Сухомлинського 11 Розділ ІІІ 17 Роль колективу у форрмуванні гармонійної особистості 17 Висновки 23 Література 25

Батько і мати як перші вихователі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї 5 1.1. Основи сімейного виховання. Виховний потенціал 5 родини 5 1.2. Роль матері і батька у вихованні дитини 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСПЕКТІВ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ МАТІР’Ю І БАТЬКОМ 19 2.1. Врахування потреб дитини як основа усвідомленого батьківства 19 2.2. Виховання дітей у різних за структурою родинах 31 2.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 31 2.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 33 2.2.3. Виховання дитини в неповній родині 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Художня література як засіб виховання у старших дошкільників уявлень про роль матері в сім’ї (На базі ДНЗ в м. Обухів «Зірочка»)

Зміст Вступ 3 Розділ 1.Соціально-психологічні досілдження 5 дитячих уявлень про роль матері 5 1.1 Образ как феномен психического отражения 5 1.2 Рівні психологічного відображення матері у дитини 7 1.3 Роль художньої літератури в розвитку дошкільників 10 Розділ 2. Емперичне дослідження 13 3.1 Матеріали та методи дослідження 13 3.2 Результати дослідження та їх аналіз 18 Висновки 26 Список використаних джерел 29 Додаток А 32 Додаток Б 33

Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи

Методи та засоби виховання у дітей діяльності та любові до природи Список літератури

Принципи трудового виховання.

Вступ 3 1. Принципи трудового виховання за поглядами В.О. Сухомлинського 4 2. Ознаки педагогічної класифікації праці 6 Висновки 8 Література 9

Принципи трудового виховання.

Вступ 3 1. Принципи трудового виховання за поглядами В.О. Сухомлинського 4 2. Ознаки педагогічної класифікації праці 6 Висновки 8 Література 9