институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Особливості монополістичної конкуренції та олігополії"

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 55 | Год: 2010 | Размер: 225 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

"Особливості монополістичної конкуренції та олігополії"

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 7
1.1. Ознаки монополістичної конкуренції 7
1.2. Основні теоретичні концепції 10
1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь 14
РОЗДІЛ 2. РІВНОВАГА ФІРМИ ПРИ МОНОПОЛІСТИЧНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ 19
2.1. Крива попиту фірми 19
2.2. Короткострокова та довготривала рівновага фірми при монополістичній конкуренції 21
2.3. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції 24
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 30
3.1. Надлишкова виробнича потужність 30
3.2. Нецінова конкуренція 32
3.3. Реклама і просування товарів на ринку з монополістичною конкуренцією 35
РОЗДІЛ 4. ОЛІГОПОЛІЯ. ЇЇ РИСИ Й ОСОБЛИВОСТІ 39
4.1. Цінові війни 39
4.2. Стратегія поведінки при олігополії і теорія ігор 40
4.3. Змова і картелі 41
4.4. Олігопольний ринок гетерогенного блага 45
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53
Cмотрите также:
Монополістична конкуренція та олігополія

Вступ 3 1. Ринок монополістичної конкуренції 4 1.1. Ознаки монополістичної конкуренції 4 1.2. Основні теоретичні концепції монополістичної конкуренції. 8 1.2. 1. "Рішення за дотичною" — Е. Чемберлін 8 1.2.2. Концепція "Двічі зламана крива ціна - збут"—Е. Гутенберг 11 1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь 13 1.4. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції. 17 2. Олігополістичний ринок 21 2.1. Загальні риси олігополістичного ринку 21 2.2. Взаємозв’язок компаній за олігополії 23 2.3. Ціноутворення на олігополістичному ринку 26 2.4. Економічні наслідки олігополії 31 3. Захист конкуренції, як одна з економічних функцій держави. Особливості антимонопольної політики України на сучасному етапі 34 Висновки 39 Список використаних джерел 41

НЕЦІНОВА КОНКУРЕНЦІЯ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОДУКТУ В УМОВАХ РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

ВСТУП Розділ 1. ПОНЯТТЯ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 1.1. Ознаки монополістичної конкуренції 1.2. Основні теоретичні концепції 1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь Розділ 2. РІВНОВАГА ФІРМИ ПРИ МОНОПОЛІСТИЧНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ 2.1. Крива попиту фірми 2.2. Короткострокова та довготривала рівновага фірми при монополістичній конкуренції 2.3. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції Розділ 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 3.1. Надлишкова виробнича потужність 3.2. Нецінова конкуренція ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

Теорія олігополії та її мікроекономічне значення

Вступ 3 1. Теоретичне дослідження олігополії як ринкової структури 5 1.1 Характеристика олігополії як ринкової структури 5 1.2 Максимізація прибутку в умовах олігополії 6 1.3 Характеристика та зміст моделей олігополії 7 2. Аналіз олігополії в економіці України 12 2.1 Аналіз конкурентного середовища в економіці України 12 2.2 Розвиток олігополії в економіці України 21 2.3 Державний контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції 24 3. Сприяння розвитку добросовісної конкуренції в Україні 31 Висновки 43 Література 46

Фірма в умовах монополістичної конкуренції

Зміст Фірма-основна ланка економіки поняття категорії «фірма» Монополістична конкуренція Особливості формування доходів фірми за умов монополістичної конкуренції

Ринок монополістичної конкуренції

Зміст. Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ І. Ринок монополістичної конкуренції………………………..8 1.1. Монополістична конкуренція та її основні риси…………….8 1.2. Визначення ціни та обсягів виробництва при монополістичній конкуренції……………………………………………11 Розділ ІІ. Монополістична конкуренція та ефективність………….18 2.1. Елемент монополізму………………………………………………..18 2.2. Нецінова конкуренція……………………………………………….20 Розділ ІІІ. Монополістична конкуренція……………………………..26 3.1. Ознаки монополістичної конкуренції…………………………….26 3.2. Короткостроковий період …………………………………………27 3.3. Довгостроковий період ………………………………………….….27 3.4. Модельний аналіз ……………………………………………………30 Висновок ……………………………………………………………………32 Список використаної літератури……………………………………….35

Рівновага на ринку монополістичної конкуренції

ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ, УМОВИ ТА ВИДИ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ 4 1.1. ПОНЯТТЯ РИНКУ ЙОГО ВИДИ ТА СТРУКТУРА 4 1.2. РИНКОВИЙ МЕХАНІЗМ ТА ПОНЯТТЯ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ 9 1.3. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТАН РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ ПРЕДСТАВНИКАМИ ЗАХІДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ 17 2. РІВНОВАГА НА РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 23 2.1. ОСОБЛИВОСТІ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 23 2.2. МОДЕЛІ РІВНОВАГИ МОНОПОЛІСТИЧНОГО КОНКУРЕНТА 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Модель монополістичної конкуренції.

План 1. Ознаки монополістичної конкуренції 2. Короткостроковий період 3. Довгостроковий період 4. Модельний аналіз

Особливості та процес формування ціни на ринку монополістичної конкуренції

Зміст 1. Особливості та процес формування ціни на ринку монополістичної конкуренції 3 2. Корисність товару. Закон зменшуваної граничної корисності. Споживчий оптимум при кількісному вимірюванні корисності. 10 Задача 12 Використана література 13

Особливості та процес формування ціни на ринку монополістичної конкуренції

Зміст 1. Особливості та процес формування ціни на ринку монополістичної конкуренції 3 2. Корисність товару. Закон зменшуваної граничної корисності. Споживчий оптимум при кількісному вимірюванні корисності. 10 Задача 12 Використана література 13

Особливості та процес формування ціни на ринку монополістичної конкуренції

Зміст 1. Особливості та процес формування ціни на ринку монополістичної конкуренції 3 2. Корисність товару. Закон зменшуваної граничної корисності. Споживчий оптимум при кількісному вимірюванні корисності. 8 Задача 15 Використана література 16