институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Словникова робота під час вивчення грамоти

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Словникова робота під час вивчення грамоти

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Формування навичок грамотності молодших школярів 5
1.1. Формування загально-навчальних умінь і навичок шляхом стимулювання навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів 5
1.2. Види словникової роботи на уроках української мови в молодших класах 9
Розділ 2. Словникова робота під час вивчення грамоти 12
2.1. Виховне заняття у третьму класі на основі словникової роботи 12
2.2. Урок за темою: "Лиманські билиці" Ю.К. Голобородька (3 клас) 17
Висновки 27
Список використаної літератури 29
Cмотрите также:
Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5 1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13 2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13 2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16 2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 35

Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти

Вступ 3 Розділ 1. Методика роботи із сюжетним малюнком як психолого-педагогічна проблема 6 1.1. Психолого-педагогічні погляди на роботу із сюжетними малюнками в період навчання грамоти 6 1.2. Види наочності 11 Висновки до першого розділу 13 Розділ 2. Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 14 2.1. Сюжетні малюнки в навчанні молодших школярів на сучасному етапі 14 2.2. Використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 16 Висновки до другого розділу 30 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти

І. Вступ -3- ІІ. Основна частина 1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6- 2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11- 3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25- 4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30- ІІІ. Заключна частина Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41- ІV. Загальні висновки -48- V. Список використаної літератури -49-

Стан проблеми активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії та практиці. Методика використання малюнкових текстів на уроках навчання грамоти

Вступ. Розділ 1. Стан проблеми активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії та практиці. 1.1. Засоби активізації словникового запасу учнів у педагогічній теорії і практиці. 1.2. Видатні педагоги і методисти про використання малюнка на уроках навчання грамоти. Висновки до І розділу. Розділ 2. Методика використання малюнкових текстів на уроках навчання грамоти. 2.1. Прийоми використання малюнкових текстів у процесі активізації словника учня. 2.2. Організація експериментельного дослідження. 2.3. Результати експериментального дослідження. Висновки до ІІ розділу. Висновки Список використаних джерел Додатки

Методи опосередкованого ознайомлення дітей з навколишнім середовищем

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ 4 1.1. Проблема розвитку дитячого мовлення у психолого-педагогічній літературі 4 1.2. Розвиток та загальні особливості словника дітей 7 1.3. Засоби розвитку мовлення дитини 10 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ 14 2.1. Опосередковані методи, основні прийоми 14 2.2. Практична реалізація методів ознайомлення дітей з оточуючим життям (конспекти занять) 20 2.3. Словникова робота на інших заняттях та в повсякденному житті 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6 1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6 1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10 Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16 2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16 2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21 2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Контрольна робота з соціології

ВСТУП 3 1. Методи обробки і аналізу соціологічної інформації 4 2. Мікро та макропідходи до вивчення суспільства 11 3. Робота соціолога-теоретика та соціолога-практика 18 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 20

Методика формування каліграфічного письма

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9 1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9 1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16 1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24 Висновки з першого розділу 28 Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30 2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30 2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47 Висновки з другого розділу 60 Висновки 62 Список використаної літератури 65

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Експериментальне дослідження пам’яті

Вступ 2 І. Загальні засади розвитку експериментального дослідження пам’яті 3 ІІ. Експериментально-психологічні дослідження пам’яті 7 2.1 Характеристика класичних експеримнтальних підходів до вивчення пам’яті 7 2.2 Підходи до вивчення структури пам’яті з позицій теорії переробки інформації 10 2.3 Вивчення особливостей короткочасної пам’яті 12 2.4 Вивчення особливостей тривалої пам’яті 14 Висновки 16 Список використаних джерел 17