институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Підготовка вчителя до уроку

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Підготовка вчителя до уроку

Зміст

Вступ………………………………………………………………
Розділ I. Загальні поняття про організацію навчання…………
1.1. Поняття про форми організації навчання…………
1.2. Урок - основна форма організації навчання.
Типологія уроків…………………………………….
Розділ II. Підготовка вчителя до уроку………………………….
2.1. Підготовка вчителя до уроку, самоаналіз його
результатів………………………………………………….
2.2. Інші форми організації навчання……………………..
Висновки…………………………………………………………..
Використана література…………………………………………..
Додатки…………………………………………………………….
Cмотрите также:
Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

Методика підготовки та проведення уроку засвоєння нових знань з основ економіки

Вступ с. 3 Розділ 1. Урок засвоєння нових знань: зміст, мета, структура с. 6 Розділ 2. Підготовка до проведеня уроку засвоєння нових знань з економіки с. 15 Розділ 3. Проведення уроку засвоєння нових знань з економіки с. 31 Висновок с. 41 Список використаної літератури с. 43

Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя

Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint

Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до вивчення сприйняття вчителя учнями 6 1.1. Особистісні якості вчителя як основа педагогічного впливу 6 1.2. Вплив стилю педагогічного спілкування на сприйняття вчителя молодшими школярами 10 1.3. Вплив педагогічної установки і стереотипів на сприйняття вчителя молодшими школярами 12 РОЗДІЛ 2. Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами 17 2.1. Обґрунтування вибору методів і проведення дослідження 17 2.2. Визначення особливості сприйняття молодшими школярами вчителя 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 28

ШКОЛА ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ТА МІСЦЕ ВЧИТЕЛЯ В НІЙ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6 1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6 1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11 Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16 2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16 2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21 2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Психологічні вимоги до методів організації уроку в початкових класах школи

План Вступ 3 1. Психологічні вимоги до уроку: 3 2. Цілі уроку, орієнтовані на розвиток особистості дитини 6 3. Психологічні вимоги до оцінювання 8 Висновки 10 Список використаної літератури 12

Сучасні вимоги до особистості вчителя, рівня його професійної подіготовленності і педкультури

Зміст 1. Вчитель, його головне завдання. Рівень педкультури вчителя 3 2. Професійні вимоги до сучасного вчителя 6 Список використаної літератури 11

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ ТА МЕТОДИ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ 5 1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5 1.2 Теоретичні аспекти векторного аналізу сучасного уроку 7 1.3 Самоаналіз уроку вчителем 10 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 14 2.1 Аналіз ілюстративного методу вивчення фонетики 14 2.2 Умови аналізу уроку щодо втілення мети педагогічного процесу 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32