институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 31 | Год: 2010 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках трудового навчання

Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3

I. Особливості психічного розвитку в юнацькому віці.........................5
II. Засоби пізнавального процесу ............................................................8
2.1. Увага........................................................................................8
2.2. Пом`ять...................................................................................11
2.3. Розвиток засобів пізнавального процесу.............................12
III. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках
трудового навчання…………………………………………...................16
2.1. Особливості розвитку пізнавального процесу.............................16
2.2. Розвиток пізнавальної активності..................................................22
2.3. Праця і всесторонній розвиток особи...........................................24
2.4. Залучення школярів в трудове самовиховання............................27

ВИСНОВОК..........................................................................................................29
ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................30
Cмотрите также:
Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей

Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

Місце і роль дидактичних ігор в активізації навчання учнів

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 6 1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності школярів в педагогічній науці 6-10 1.2. Суть пізнавальної активної діяльності школярів 10-12 1.3. Поняття, зміст та направленість дидактичної ігри в виховному та навчальному процесі: загальні аспекти 12-16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16 2.1. Організація і методика дослідження 16-18 2.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження 18-20 2.3. Заняття з використанням дидактичних ігор 20-22 2.4. Перевірка ефективності розвитку пізнавальної активності 22-25 ВИСНОВОК 25-27 РЕЗЮМЕ 27-29 ZUSAMMENFASSUNG 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 37

Місце і роль дидактичних ігор в активізації навчання учнів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 6 1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності школярів в педагогічній науці 6 1.2. Суть пізнавальної активної діяльності школярів 10 1.3. Поняття, зміст та направленість дидактичної ігри в виховному та навчальному процесі: загальні аспекти 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16 2.1. Організація і методика дослідження 16 2.2. Інтерпретація результатів експериментального дослідження 18 2.3. Заняття з використанням дидактичних ігор 20 2.4. Перевірка ефективності розвитку пізнавальної активності 22 ВИСНОВОК 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТКИ 28-33 Експериментальна робота здійснювалася в загальноосвітній школі

Розвиток пізнавальної активності особистості психологічними методами

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ 9 1.1 Поняття пізнання та психологічні пізнавальні процеси особистості 9 1.2 Структура пізнавальної активності особистості 24 1.3 Мотивація пізнавальної активності 34 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ НА БАЗІ ТОВ «КРАВЕСТ» 40 2.1 Мета та задачі дослідження 40 2.2 Методика дослідження 41 2.3 Проведення констатуючого експерименту 48 РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 3.1 Засоби активізації пізнавальної діяльності 55 3.2 Вправи для інтенсифікації пізнавальної активності працівників 64 3.2 Результати контрольного експерименту 76 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТОК 88

Особливостi змiсту, форм i методiв трудового навчання шестирiчних школярiв

Вступ 2 1. Основи трудового виховання молодших школярів 4 2. Зміст, форми і методи трудового навчання шестирічних школярів 10 2.1 Особливості змісту трудового навчання шестирічних школярів 10 2.2. Основні методи трудового навчання шестирічних учнів 20 2.3 Основні форми організації трудового навчання шестирічних учнів 26 2.4 Дослідження результативності застосування словесних методів у трудовому навчанні шестирічних школярів 34 Висновки 42 Список використаної літератури 44

Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті

План Вступ 1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових 2. Пізнавання завдання для формування природничих понять. 3. Використання тестів на уроках природознавства 4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім". 5. Екологічні ігри для учнів початкових класів. 6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства. Висновок

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Особливості змісту, форм і методів трудового навчання шестирічних школярів

Вступ 2 1. Основи трудового виховання молодших школярів 4 2. Зміст, форми і методи трудового навчання шестирічних школярів 10 2.1 Особливості змісту трудового навчання шестирічних школярів 10 2.2. Основні методи трудового навчання шестирічних учнів 20 2.3 Основні форми організації трудового навчання шестирічних учнів 26 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ ЗА РІВНЕМ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ 7 1.1 Роль методів навчання в оцінюванні знань учнів 7 РОЗДІЛ 2. ФОРМИ ТА ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 15 2.1 Основні функції оцінювання знань 15 2.2 Зміст та рівні перевірки знань 18 2.3 Тематичне оцінювання учнів. Оцінювання самостійної роботи школярів 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26