институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: " Оптимізація рекламної компанії підприемства "

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 101 | Год: 2010 | Размер: 149 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

" Оптимізація рекламної компанії підприемства "

ЗМІСТ

ВСТУП................................................................................................................. 3
1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА............................. 6
2 АНАЛІЗ ФІНІНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ
ПРОГРЕС........................................................................................................ 11
2.1 Попередній аналіз балансу ТОВ ПРОГРЕС……………………………... 11
3 СУТНІСТЬ І РОЛЬ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ В СИСТЕМІ
ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКУ....................................................... 40
3.1 Реклама в системі просування товарів на ринку....................................... 40
3.2 Дослідження рекламної ефективності засобів масової інформації.......... 41
3.3 Дослідження ефективності рекламної кампанії......................................... 45
3.4 Випробування реклами, планованої до випуску........................................ 52
4 ВИДИ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОПТИМИЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ
КОМПАНІЇ.................................................................................................... 56
4.1 Крітерії рекламування……………………………………………………. 56
4.2 Облік часу віддачі по рекламі…………………………………………… 59
4.3 Вплив тиражу на ефективність реклами товару підприємства............... 65
5 ОХОРОНА ПРАЦІ........................................................................................ 76
6 ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДІВ ОПТИМІЗАЦІ
РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЕМСТВА........................................... 88
ВИСНОВОК........................................................................................................ 95
СЛОВНИК ТЕРМІНІВ....................................................................................... 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................... 99
ДОДАТОК А…………………………………………………………………... 103
ДОДАТОК Б........................................................................................................ 104
ДОДАТОК В....................................................................................................... 105
ВСТУП
Cмотрите также:
Оптимізація рекламної компанії підприемства

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА............................. 6 2 АНАЛІЗ ФІНІНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ ПРОГРЕС........................................................................................................ 11 2.1 Попередній аналіз балансу ТОВ ПРОГРЕС……………………………... 11 3 СУТНІСТЬ І РОЛЬ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ В СИСТЕМІ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКУ....................................................... 40 3.1 Реклама в системі просування товарів на ринку....................................... 40 3.2 Дослідження рекламної ефективності засобів масової інформації.......... 41 3.3 Дослідження ефективності рекламної кампанії......................................... 45 3.4 Випробування реклами, планованої до випуску........................................ 52 4 ВИДИ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОПТИМИЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ.................................................................................................... 56 4.1 Крітерії рекламування……………………………………………………. 56 4.2 Облік часу віддачі по рекламі…………………………………………… 59 4.3 Вплив тиражу на ефективність реклами товару підприємства............... 65 5 ОХОРОНА ПРАЦІ........................................................................................ 76 6 ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДІВ ОПТИМІЗАЦІ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЕМСТВА........................................... 88 ВИСНОВОК........................................................................................................ 95 СЛОВНИК ТЕРМІНІВ....................................................................................... 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................... 99 ДОДАТОК А…………………………………………………………………... 103 ДОДАТОК Б........................................................................................................ 104 ДОДАТОК В....................................................................................................... 105 ДОДАТОК Г....................................................................................................... 106

Організація рекламної компанії

Вступ. 3 1. Основи рекламної компанії. 4 2. Планування і організація рекламної компанії. 6 3. Маркетингові дослідження рекламної компанії. 10 4. Використання Below the line – технології при організації рекламної компанії. 15 Висновок. 17 Список використаних літературних джерел. 18

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4 2. Класифікація рекламних компаній 5 3. Методика проведення рекламної компанії 8 4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на прикладі інвестиційної компанії «...» 9 4.1 Коротка характеристика компанії 9 4.2. Елементи проведення рекламної кампанії 9 4.3. Процес розробки рекламної кампанії в Інтернеті для компанії «...» 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

Зміст Вступ............................................................................................................ 3 1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4 2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6 2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6 2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9 2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11 Висновки..................................................................................................... 18 Перелік використаних джерел.................................................................. 19

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

маркетинг

Практична робота № 3 1. В яких одиницях повинна вимірюватись ефективність рекламної компанії? 2. Яке практичне значення для рекламної компанії визначає так звана піраміда цілей? 3. Яка група факторів впливає на кінцевий ефект рекламної діяльності і який з цих факторів має велике значення для формування ефективності рекламної компанії 4. Якщо рекламна компанія проходить за ланцюгом «рекламодавець – рекламне агентство – баєр – селер – медіа канал» чи можна казати, що ефективність рекламної компанії з кожним переходом рекламного ринку сприймаються окремо. Поясніть чому. Література

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Дослідження ефективності рекламної компанії

Зміст Вступ 3 Історіографія досліджуваної проблеми 5 1 Дослідження ефективності рекламної компанії 8 1.1 Місце реклами в маркетинговій концепції управління підприємством 8 1.2 Планування і розробка рекламної політики 14 1.3 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів 24 2 Аналіз фінансово – господарської діяльності ЗАТ “Любава” 29 2.1 Організаційно – економічна та технологічна характеристика ЗАТ “Любава” 29 2.2 Маркетингова діяльність підприємства 44 2.3 Аналіз рекламної діяльності ЗАТ “Любава” 48 3 Проведення рекламної політики в ЗАТ “Любава” при виході на зовнішній ринок 50 3.1 Розробка рекламної політики на підприємстві 50 3.2 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів 63 Висновки 67 Список використаної літератури 69 Додатки 71