институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 41 | Год: 2010 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП..................................................................................................................... 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ...................... 5
2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ................................................. 9
2.1. Система маркетингового планування............................................................ 9
2.2. Розробка рекламної стратегії.......................................................................... 13
2.3. Організація рекламної діяльності................................................................... 14
2.4. Формування рекламного бюджету................................................................. 19
2.5. Рекламні агентства........................................................................................... 26
2.5. Рекламна компанія........................................................................................... 30
3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ…………………………………………… 34
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................ 40
Cмотрите также:
БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність та структура системи управління рекламною діяльністю 6 1.2. Рекламна кампанія: основні функції, структура та інструменти 11 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 19 2.1. Характеристика маркетингового середовища ТОВ „Назва” 19 2.2. Аналіз системи планування рекламної кампанії на ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження планування реклами на підприємстві ТОВ „Назва” 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОВ „Назва” 31 3.1. Вдосконалення організаційної структури планування рекламної діяльності ТОВ „Назва” 31 3.2. Удосконалення планування рекламної кампанії ТОВ «Назва» 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 53

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Особливості стратегічного планування рекламної діяльності 6 1.1. Сутність стратегічного планування 6 1.2. Характеристика основних напрямків фірми 10 1.3. Процес стратегічного формування рекламної діяльності 16 Розділ 2. Характеристика рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 26 2.1. Управління та організація рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 26 2.2. Ефективність реклами ТОВ "Авіоніка" 28 Розділ 3. Розробка стратегічного плану рекламної діяльності 31 3.1. Аналіз зовнішнього середовища 31 3.2. Формування місії та цілей 33 3.3. Розробка стратегічного плану 35 Висновки 40 Список використаної літератури 42

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Особливості стратегічного планування рекламної діяльності 6 1.1. Сутність стратегічного планування 6 1.2. Характеристика основних напрямків фірми 10 1.3. Процес стратегічного формування рекламної діяльності 16 Розділ 2. Характеристика рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 19 2.1. Управління та організація рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 19 2.2. Ефективність реклами ТОВ "Авіоніка" 21 Розділ 3. Розробка стратегічного плану рекламної діяльності 24 3.1. Аналіз зовнішнього середовища 24 3.2. Формування місії та цілей 26 3.3. Розробка стратегічного плану 29 Висновки 33 Список використаної літератури 35

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Реклама, як складова маркетингової діяльності 5 1.2 Види, типи реклами та методи її впровадження 16 1.3 Планування рекламної компанії 21 Розділ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ТОВ «ПАССАТ» 36 2.1 Характеристика підприємства та аналіз результатів його господарчої діяльності 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності на ТОВ «Пассат» 39 2.3 Методи вдосконалення організації та планування рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 43 2.4 Економічна ефективність впровадження заходів щодо поліпшення рекламної компанії на ТОВ «Пассат» 49 ВИСНОВКИ та ПРОПОЗИЦІЇ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ 57

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ 3.1. Основні інформаційні підсистеми 3.2. Рекламні дослідження 4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4.1. Система маркетингового планування. 4.2. Розробка рекламної стратегії 4.3. Організація рекламної діяльності 4.4. Формування рекламного бюджету 4.5. Використання підприємством рекламного агентства 4.6. Організація рекламної компанії підприємства 5. ОХОРОНА ПРАЦІ 6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Стратегія рекламної діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.Теоретичні основи рекламної діяльності підприємства 1) визначення, види та цілі реклами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . ..5 2) планування рекламної кампанії фірми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . 9 3) розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . .15 2. Основні рішення в ході реалізації рекламної програми фірми 1) коротка економічна характеристика підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 2) особливості вибору стратегії та планування рекламної діяльності на підприємстві. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 3. Аналіз проведених рекламних заходів 1) оцінка ефективності реклами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . 31 3) недоліки, переваги та пропозиції стосовно вибраної стратегії рекламної кампанії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42 Список використаної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

План Вступ – ст.3 1. Основи реклами – ст. 5 1.1 Поняття реклами – ст. 5 1.2 З історії реклами – ст. 7 1.3 Психологічний аспект реклами – ст. 9 2. Основні види реклами, носії реклами і засоби її поширення. – ст. 12 2.1 Види реклами – ст. 12 2.2 Засоби поширення та носії реклами – ст. 14 3. Планування рекламної діяльності на підприємстві. – ст. 21 3.1 Сутність рекламної політики підприємства – ст. 21 3.2 Процес планування рекламної кампанії підприємства – ст. 22 3.3 Оцінка рекламної програми – ст. 34 3.4 Правові аспекти рекламної діяльності – ст. 35 3.5 Розрахунок витрат на рекламну кампанію – ст.37 Висновок – ст. 42 Список літератури – ст. 43

Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25 Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36 2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36 2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52 2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57 Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68 3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74 Висновки та пропозиції 81 Список використаної літератури 85 Додатки 88

Управління рекламною діяльністю турфірми

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ 5 1.1. Реклама як складова частина маркетингової діяльності 5 1.2. Методичні підходи до планування рекламних кампаній 22 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 29 2.1 Аналіз основних напрямків рекламної кампанії в 2003 році 29 2.2. Аналіз планування і бюджету рекламної діяльності за 2003 рік 32 3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “САТУРН” 34 3.1. Розробка медіаплану за напрямками рекламної кампанії 34 3.2. Основні підходи до організації та управління рекламною кампанією 38 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55