институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Планування і організація діяльності ВАТ "Херсонського хлібокомбінату"

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

"Планування і організація діяльності ВАТ "Херсонського хлібокомбінату"

ЗМІСТ
ВСТУП

1. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Загальноекономічний та управлінський аспект планування.
1.2. Принципи та типи планування діяльності підприємства
1.3. Система планів на підприємстві
1.4. Організація внутрішнього планування

2. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Бухгалтерський баланс як інструмент аналізу
2.2. Аналіз результатів діяльності підприємства
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства

3. РОЗРАХУНКИ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
3.1. Планування виробничої програми реалізації продукції
3.2. Складання плану персоналу та оплати праці
3.3. Складання плану виробничих витрат
3.4. Фінансове планування

4. ЗАХОДИ ЩОДО ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

5. АВТОМАТИЗАЦІЯ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Cмотрите также:
Планування і організація діяльності хлібокомбінату

ЗМІСТ ВСТУП 1. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Загальноекономічний та управлінський аспект планування. 1.2. Принципи та типи планування діяльності підприємства 1.3. Система планів на підприємстві 1.4. Організація внутрішнього планування 2. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Бухгалтерський баланс як інструмент аналізу 2.2. Аналіз результатів діяльності підприємства 2.3. Аналіз фінансового стану підприємства 3. РОЗРАХУНКИ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 3.1. Планування виробничої програми реалізації продукції 3.2. Складання плану персоналу та оплати праці 3.3. Складання плану виробничих витрат 3.4. Фінансове планування 4. ЗАХОДИ ЩОДО ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 5. АВТОМАТИЗАЦІЯ ПЛАНОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "ХЕРСОНСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи стратегічного планування 6 1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6 1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13 2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20 2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20 2.2. Організація стратегічного планування 28 3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33 Висновки 42 Список використаної літератури 46 Додатки 48 Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства. Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1. Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства. Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.

Аналіз ефективності операцій з цінних паперів на підприємствах харчової промисловості

Вступ 3 1. Техніко-економічна характеристика ДП АТ «Київхліб» Хлібокомбінат №6. 5 1.1. Історична довідка і організаційно-правова структура. 5 1.2. Структура управління підприємством. 6 1.3. Виробнича потужність. 8 1.4. Асортимент вироблюваної продукції. 9 1.5. Особливості сировинної бази. 10 1.6. Організація технологічного процесу виробництва та збуту. 11 1.7. Характеристика трудових ресурсів. 13 2. Методичні основи аналізу фінансових результатів та рентабельності підприємства 16 2.1. Характеристика методичних прийомів при аналізі показників фінансового стану підприємства. 16 3. Аналіз фінансового стану на прикладі Хлібокомбінату №6 23 3.1. Основні показники оцінки фінансового стану підприємства 23 4. Заходи щодо покращення фінансового стану ДП АТ «Київхліб» Хлібокомбінат №6 та економічне обґрунтування їх доцільності 29 4.1. Основні напрямки і заходи підвищення ефективності роботи хлібокомбінату 29 4.2 Визначення економічної діяльності запропонованих заходів по підвищенню ефективності роботи підприємства. 30 Висновок 36 Список використаної літератури 39 Додатки 41-42 Мета роботи – розглянути господарську діяльність Хлібокомбінату. Проаналізувати показники його фінансового стану та на основі аналізу виробничо-господарської діяльності підприємства розробити заходи по підвищенню ефективності його роботи. Об’єктом дослідження є ДП АТ «Київхліб» Хлібокомбінат №6 м. Києва. Предмет дослідження – техніко-економічні показники Хлібокомбінату №6.

Ефективність та планування маркетингової діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Торетичні аспекти планування та визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства 5 1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 9 1.3. Основи маркетингового планування на підприємстві 13 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності та шляхи підвищення її ефективності на прикладі ДП АТ «Київхліб» Київського хлібокомбінату №12» 18 2.1. Стан маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Рекомендації по підвищенню ефективної маркетингової діяльності підприємства 26 Висновки 35 Література 37 Додатки 39 1. схема Процес маркетингового планування на підприємстві 2. Основні показники роботи ДП АТ «Київхліб» Метою даної курсової роботи є дослідження процесу планування маркетингової діяльності підприємства та визначення ефективності проведення маркетингових заходів на підприємстві. На основі обраної теми і формулювання теми були поставлені завдання: - розкрити організаційну структуру діючого підприємства, розглянути взаємозв’язки між підрозділами; - описати технічну та виробничу характеристику діючого підприємства; - визначити основи стратегічного маркетингового планування на підприємстві, основні напрямки й етапи планування; - проаналізувати макро- й мікросередовище діяльності даного підприємства; - викласти основні методологічні положення і вимоги щодо маркетингового планування на підприємстві; - провести аналіз маркетингової діяльності, аналіз і методи розповсюдження товару, методи стимулювання збуту та реклами; - розробити стратегію росту для даного підприємства, що передбачає розгляд цілей стратегічного планування і визначення програми дій на вирішення поставленої проблеми. Предметом роботи виступає процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є ДП АТ «Київхліб» Київського хлібокомбінату №12». Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”.

Організація і планування аудиторської діяльності

Назва роботи Організація і планування аудиторської діяльності Розділ Аудит Вид роботи Контрольна робота Кількість сторінок 21 Ціна 0 Зміст План Вступ. 2 Вступ. 2 1. Організація і планування аудиторської діяльності 4 2. Аудитори, їх права і обов'язки. 7 3. Міжнародний досвід організації роботи аудиторів. 9 Список використаної літератури: 21

Планування в менеджменті зовнішньоекономічної діяльності

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Планування зовнішньоекономічної діяльності 4 1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ТОВ «ПРОМЕКСПО») 14 2.1 Загальна характеристика підприємства 14 2.2 Аналіз планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАНЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27 3.1. Етапи впровадження стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 27 3.2. Формування групи перспективних товарів в системі планування підприємства 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 43

ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.1. Зміст та значення планування діяльності туристичного підприємства. 5 1.2. Форми внутріфірмового планування. 7 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 16 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЛАНУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 3.1. План збуту. 20 3.2. Рекламна кампанія готелю «Назва». 23 3.3. Планування потреби в трудових ресурсах. 29 3.4. Планування витрат і прибутку. 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Сутність інноваційного процесу 6 1.2. Управління інноваційними процесами в організації 7 1.3. Внутрішньофірмові форми організації інноваційного процесу 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП АТ «Назва» 15 ХЛІБОКОМБІНАТУ №11 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз господарської діяльності підприємства 12 2.3. Управління організацією інноваційних процесів на підприємстві 16 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХЛІБОКОМБІНАТУ №11 18 3.1. Розробка інноваційного проекту 18 3.2. Розрахунок економічної ефективності інвестицій 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Організація планування та управління підприємством (на прикладі)

Вступ 3 1. Планування виробничої програми підприємства 5 2. Планування інвестиційної діяльності 10 3. Фінансове планування 14 Висновок 18 Література 21

ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5 1.1. Сутність планування: поняття та види 5 1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10 Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20 2.1. Значення планування для управління підприємством 20 2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22 Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29 3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29 3.2. Служба планування на підприємстві 31 ЗАДАЧА 33 Висновки 39 Список використаної літератури 41