институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поняття стратегічного управління

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 48 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Поняття стратегічного управління

Зміст

Вступ........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи стратегічного управління............................................... 4
1.1. Поняття "стратегічного управління"........................................................... 4
1.2. Основні етапи та зміст стратегічного управління........................................ 10
1.4. Принципи формулювання місії та цілей організації.................................... 14
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК...................................... 20
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища....................................... 20
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК........ 25
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК... 28
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства........................ 33
Висновки...................................................................................................................... 39
Використані джерела.................................................................................................. 40
Cмотрите также:
Основні принципи стратегічного управління. Завдання стратегічного управління

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 4 2. МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЇХ ВИБІР В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 12 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26

Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5 1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5 1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10 1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15 Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18 2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18 2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27 Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31 3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31 3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35 Висновки 39 Список використаної літератури 42

Сутність та необхідність стратегічного управління

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та необхідність стратегічного управління 6 2. Моделі стратегічного управління 8 3. Переваги стратегічного підходу до управління 9 4. Сутність досконалої, монополістичної та олігополістичної конкуренції 12 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Моделі стратегічного управління

ВСТУП 5 1. Теоретичні аспекти стратегічного управління 7 1.1 Стратегічне мислення 7 1.2 Стратегічний рівень підприємства та принципи стратегічного управління 8 2. Модель стратегічного управління BCG 13 2.1 Історично перша модель стратегічного управління 13 2.2 Сильні і слабкі сторони моделі BCG 18 3. Модель стратегічного управління General Electric / McKinsey та її варіації 21 3.1 Сутність моделі GE/McKinsey 21 3.2 Сильні і слабкі сторони моделі GE/McKinsey 27 3.3 Варіації моделі GE/McKinsey 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40

Стратегічне планування

Вступ 3 Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5 1.1.Сутність стратегічного управління. 1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6 1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11 Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування в туристичній організації “Гранд" 12 2.1. Туристична організація „Гранд" 2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19 2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27 Висновки та пропозиції Список використаної літератури 32

Сутність, роль і особливості стратегічного менеджменту

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного менеджменту підприємства 5 1.1 Сутність та роль стратегічного менеджменту в системі управління підприємством 5 1.2 Стратегія фірми: поняття, типи, особливості розробки 10 1.3 Переваги стратегічного підходу до управління 14 Розділ 2. Дослідження процесу стратегічного менеджменту ТОВ „...” 17 2.1 Організаційна характеристика об’єкту дослідження 17 2.2 Моніторинг діяльності фірми при розробці стратегії 19 2.3 Оцінка стратегії підприємства 22 Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджментупідприємства...……………………………………………….25 3.1 Визначення управлінських складових, що впливають на процес стратегічного менеджменту підприємства 25 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення процесу стратегічного менеджменту підприємства 30 Висновок 32 Список використаної літератури 35

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Стратегічне управління персоналом організації учасника ЗЕД (на прикладі)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 5 1.1. Тенденції розвитку теорії та практики управління персоналом 5 1.2. Кадровий потенціал як об’єкт стратегічного управління персоналом підприємства 10 1.3. Механізм стратегічного управління персоналом вітчизняних підприємств 13 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах вітчизняної корпорації «Назва») 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Дослідження системи управління персоналом на підприємстві 25 2.3. Оцінка системи управління персоналом на підприємстві 29 3. ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Основні шляхи удосконалення системи управління персоналом на підприємстві 37 3.2. Стратегічні напрями удосконалення управління персоналом підприємства 46 ВИСНОВОК 53 ЛІТЕРАТУРА 56 ДОДАТКИ 60

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи стратегічного планування 6 1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6 1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13 2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20 2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20 2.2. Організація стратегічного планування 28 3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33 Висновки 42 Список використаної літератури 46 Додатки 48 Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства. Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1. Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства. Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.