институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Крос - культурний маркетинг

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Крос - культурний маркетинг

ЗМІСТ

1. Крос - культурний маркетинг............................................................................ 3
2. Місце ТНК у міжнародних інтеграційних процесах....................................... 10
Список використаної літератури........................................................................... 20
Cмотрите также:
Система регулювання ринку фінансових послуг

Зміст 1. Система регулювання ринку фінансових послуг 3 Задача 2 12 Облігація місцевої позики номіналом 100 г.о. продається за ціною 67,5 г.о. Погашення облігації через 3 роки. Необхідний рівень доходності 16%. Визначте поточну ринкову вартість облігації. Що слід робити інвестору - купувати, чи продавати облігацію? Задача 12 12 1) Розрахуйте крос-курс німецької марки до швейцарського франка DEM/CHF, якщо USD/CHF = 1.3100; USD/DEM =1.5500. 2) Розрахуйте крос-курс англійського фунта до німецької марки GBP/DEM, якщо GBP/USD = 1.6820; USD/DEM =1.5500. 3) Розрахуйте крос-курс англійського фунта до євро GBP/EUR, якщо GBP/USD = 1.6820; EUR/USD = 1.2500 Розрахувати крос-курс: EURO/AUD, якщо відомо: EURO/USD=1.3129/1.3282; AUD/USD = 0.7638/0.7641. Список використаної літератури 14

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Політичне становищета культурний розвиток в Україні в 17-18 ст.

ЗМІСТ Вступ 1.Політичне становище в Україні в 17-18 ст. 2.Культурний розвиток України протягом 17-18ст. Висновок Список використаних джерел

Політичне становищета культурний розвиток в Україні в 17-18 ст.

ЗМІСТ Вступ 1.Політичне становище в Україні в 17-18 ст. 2.Культурний розвиток України протягом 17-18ст. Висновок Список використаних джерел

Постмодернізм як культурний феномен

Вступ 2 1. Виникнення постмодернізму. 5 2. Постмодернізм як культурний феномен. 8 3. Специфіка постмодернізму..............................................................................13 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Туризм і культурний розвиток особистості

Вступ Туризм і культурний розвиток особистості Висновок Література

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243 2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281 4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127 5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение 1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма 2. Рынки 2.1. Массовый маркетинг 2.2. Маркетинг, ориентированный на товар 2.3. Целевой маркетинг 3. Деление рынка на сегменты 4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг 4.1.Географическая сегментация 4.2.Демографическая сегментация 4.3.Психографическая сегментация 4.4.Сегментация по типу поведения 5. Требования для эффективной сегментации 6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг Заключение Список используемой литературы

ЛОНДОН - КУЛЬТУРНИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

ВСТУП 3 Розділ І. Значення Лондона у зовнішній політиці Великобританії 6 Розділ ІІ. Лондон як економічний центр 12 Розділ ІІІ. Лондон як культурний центр 24 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Методи маркетингу 7 1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7 2.2. Метод орієнтації на споживача 10 Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14 2.1. Інтегрований маркетинг 14 2.2. Як керувати маркетингом 16 2.3. Маркетинг відкритих систем 19 Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23 3.1.Вертикальний маркетинг 23 3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25 3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38