институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 46 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

ЗМІСТ


ВСТУП................................................................................................................. 4
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ…........... 5
1.1 Структура асортименту прдукцыъ пыдприэмства..................................... 5
1.2 Формування і управління ассортиментом продукції пыдприэмства........ 8
1.3 Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва...................................................................................................... 14
2 СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ........................................................... 16
2.1
3 ПРИКЛАД РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ...................................... 28
ВИСНОВОК................................................................................................. 33
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА....................................................................... 34
Cмотрите также:
Управління маркетингом в індустрії моди

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4 1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4 1.2. Основні концепції управління маркетингом 6 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12 2.1. Процес моди 12 2.2. Дослідження сповивачів моди 15 2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17 2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Управління маркетингом як системою

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5 1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5 1.2. Стратегічне планування маркетингу 13 1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16 1.4. Процес управління маркетингом 24 Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42 Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48 3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

Особливості управління фармацевтичним маркетингом

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................3 1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4 2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12 3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16 4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21 5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39

Управління товарним асортиментом в Коростишівському заводі "Будіндустрія"

ЗМІСТ Вступ 3міст Роздiл 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в Корос-тишівському заводі «Будіндустрія» 5 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 5 1.2. Управління товарним асортиментом 17 1.3. Сучасний стан ринку будівельних матеріалів та будівництва 31 Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підпри-ємстві "Будiндустрiя" 40 2.1. Загальна характеристика підприємства 40 2.2. Фінансовий стан підприємства 43 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 46 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом продук-ції 52 Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 56 3.1. Сучасний рівень попиту та пропозицiї 56 3.2 Оптимізація товарного асортименту з використанням інтерполяційних моделей 59 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів 68 Висновки і пропозиції 72 Перелік використаної літератури 75

Процес управління маркетингом

Вступ 1. Суть і значення маркетингу 7 2. Концепції управління маркетингом 11 3. Процес управління маркетингом 14 Висновок Висновки 20

Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Теоретичне обгрунтування 5 1.1.1. Поняття процесу управління 5 1.1.2. Етапи управління 8 1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10 1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту в магазині 11 1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14 1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16 1.1.7. Якість обслуговування покупців 19 1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21 1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23 1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29 1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32 1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Додатки 38 2.3. Література

Управління товарним асортиментом на ТОВ фірма "Криггер"

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в ТОВ фірмі “Криггер” 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 1.2. Управління товарним асортиментом 1.3. Сучасний стан ринку металопластикових конструкцій Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підприємстві 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ фірма “Криггер”. 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом підприємства Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 3.1. Сучасний стан ринку столярних та металопластикових виробів 3.2 Оптимізація товарного асортименту 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів Висновки Розділ 4. Охорона праці на ТОВ фірма “Криггер” 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 4.2 Аналіз стану охорони праці на підприємстві 4.3 Аналіз умов праці на підприємстві 4.4 Заходи охорони праці на підприємстві Перелік використаної літератури

Управління асортиментом товарів основні властивості товарів

Вступ 3 1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5 2. Управління асортиментом товарів 10 3. Основні властивості товарів 14 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Управління міжнародним маркетингом

Вступ 3 1. ВАТ "__" – лідер українського пивного ринку 4 2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності 8 4. Система управління якістю 10 5. Стандарти маркетингу та комунікацій 13 6. Провідні бренди компанії 16 Висновки 23 Література 25

АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ...………….. 4 1.1 Структура асортименту прдукції підприємства.......………………………… 5 1.2 Формування і управління ассортиментом продукції підприємства.............. 7 1.3. Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва............................................................................................................. 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА....... 19 2.1. Стисла характеристика МПП "Таврія"............................................................. 19 2.2. Оцінка динаміки і структури балансу.................................................................. 20 2.3. Оцінка фінансово - господарської діяльності..................................................... 22 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ПЛАНУВАННЮ І УПРАВЛІННЮ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ................. 30 3.1. Система управління заснована на викрристанні концепції маркетингу........ 30 3.2. Заходи спрямовані на поліпшення управління сратегічним товарним ассортиментом............................................................................................................. 38 3.2. Економічна ефективність запропонованих заходів.......................................... 38 ВИСНОВОК................................................................................................................ 42 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 43