институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Назовня реклама міста Києва

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2006 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Назовня реклама міста Києва

Зміст
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади функціонування реклами як невід'ємної складової сучасного способу життя міського населення 7
2. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 14
3. Сучасний стан назовньої реклами в Києві 19
4. Проблеми і перспективи назовньої реклами в Києві 23
Висновки 34
Література 37

Дослідження реклами в зазначених напрямках здійснювалось на основі наукових праць зарубіжних та вітчизняних вчених із соціології, культурології, філософії, реклами. Аналіз місця реклами як складової культури в повсякденні людини здійснювався на основі досліджень динаміки соціокультурних змін (А.Тоффлер, А.Моль, Г.Хубер, Ж.Бодрійяр, Л.Іонін, Н.Побєда), масової культури (Х.Ортега-і-Гассет, О.Шпенглер, У.Еко, Е.Шилз, Г.Ашин, О.Кукаркін, Л.Лапокниш, В.Танчер, К.Теплиць, В.Шестаков, О.Калач), повсякденного життя (Е.Гоффман, Дж.Хоманс, Г.Гарфінкель, В.Ільїн, І.Попова), символічно-знакових систем як основи комунікації (Дж.Мід, П.Бурдьє, Ч.Пірс, Р.Барт, О.Лосєв, Ю.Лотман, Н.Костенко). Серед досліджень в галузі реклами використовувались роботи зарубіжних практиків-аналітиків К.Бове, У.Аренса, Ч.Сендіджа, В.Фрайбургера, К.Ротцола, Г.Картера, Д.Огілві, Д.Денісона, Л.Тобі та російських теоретиків Л.Федотової, А.Ульяновського, Р.Мокшанцева, І.Крилова, О.Лебедева, О.Боковікова, І.Рожкова, С.Коломійця. Дослідження особливостей трансформаційних процесів у сучасному українському суспільстві та адаптації до них базувались на наукових доробках В.Бакірова, О.Якуби, С.Катаєва, Є.Суїменка, Л.Хижняк, Є.Подольської, О.Куценко, В.Болотової, А.Лобанової. Методика і методологія проведення соціологічного дослідження базувалась на роботах вітчизняних соціологів Н.Паніної, Є.Головахи, Ю.Яковенка, В.Воловича, М.Чурілова. Серед вітчизняних дослідників проблеми соціології і культурології реклами грунтовно вивчають Н.Лисиця та О.Оленіна. Їх працями фактично обмежується коло фундаментальних досліджень реклами в українському суспільстві. Це свідчить про те, що при всій значущості функціонування соціального інституту реклами в Україні, він поки що не став предметом всебічного наукового інтересу українських вчених. Серед праць вітчизняних авторів, в яких розглядаються окремі аспекти даної теми, можна виділити наукові роботи І.Кураса, М.Ліфінцева, В.Арутюнова, Т.Ужанської.
Мета полягає у виявленні економічних та соціолого-культурологічних аспектів функціонування зовнішньої реклами як засобу формування сучасного способу життя населення України.
Об'єктом дослідження є економічний та соціальний інститут назовньої реклами в Києві.
Cмотрите также:
Аналіз туристичного ринку міста Києва (2 частина)

2. Аналіз туристичного ринку міста Києва 3 2.1. Фактори та передумови розвитку туристичного ринку на території міста Києва 3 2.2. Аналіз попиту на туристичний продукт міста Києва 10 2.3. Аналіз туристичної пропозиції міста Києва 17 Література 25

Розміщення продуктивних сил Святошинського району міста Києва

Вступ 2 1. Значення Святошинського району в економіці міста Києва 4 2. Передумови розвитку та розподіл продуктивних сил Святошинського району міста Києва 7 2.1. Історичні 7 2.2. Природні 10 2.3. Соціально-економічні 12 3. Сучасна галузева структура Святошинського району міста Києва 15 3.1. Населення 15 3.2. Господарський комплекс 19 3.3. Інфраструктура 25 4. Проблеми і перспективи розвитку Святошинського району 31 Висновки 35 Використана література 37 Додатки 39

Історія розвитку готельного господарства міста Києва

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Історія розвитку готельного господарства міста Києва 6 1.1. Готельна справа на Русі 6 1.2. Розвиток готельної справи Києва в другій половині XIX — на початку XX століття 7 Розділ 2. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства міста Києва 14 2.1. Сучасний стан розвитку готельного господарства 14 2.2. Дослідження існуючої мережі готелів Києва та напрямки підвищення якості вітчизняних готельних послуг 19 2.3. Будівництво п’ятизіркових готелів в м. Києві 28 Висновки і пропозиції 34 Список використаних джерел 37 Додатки ..................................................................................................43

Мережі і технології

1. Розклад руху транспорту в місто (з Києва) 3 2. Вартість проїзду 4 3. Готелі міста та вартість проживання 4 4. Знати розклад прийому керівників цього міста і роботи держустанов 4 5. Знати історію цього міста, карта міста (на карті вказати: готель, вокзал, держустанови) 7 6. Розклад руху транспорту з цього міста до Києва. Вказати де ти зупинявся. 12 Список використаної літератури 14

ПАСПОРТ туристського маршруту

Район подорожі: Андріївський узвіз міста Києва Маршрут: Андріївський узвіз міста Києва Сезонність: Цілий рік

Програмування соціально-економічного розвитку м.Києва

Вступ 2 І. Теоритичні і номативно-правові засади програмування соціально-економічного розвитку великого міста 5 1.1 Велике місто як соціально-економічна система 5 1.2 Наукові засади програмування соціально-економічного розвитку великого міста 13 1.3 Нормативно-правова база програм соціально - економічного розвитку міста Києва 26 Розділ ІІ. Аналіз соціально-економічного розвитку м. Києва у 2001 – 2005 р. 33 2.1 Характер соціально-економічного комплексу м. Києва 33 2.2 Аналіз стану економіки 47 2.3 Аналіз розвитку соціальної сфери та охорони навколишнього середовища 58 Висновки 71 Список використаних джерел 73

Архітектура ансамблів Києва – синтез культур

Вступ 3 1. Характеристика архітектурних конструкцій деяких храмів міста Києва 5 1.1. Десятинна церква 5 1.2. Софія київська 7 1.3. Михайлівський собор Видубицького монастиря 9 2. Історичний екскурс в минуле щодо забудови Києва 11 3. Перспектива архітектурного розвитку в контексті збереження культурної цінності Києва 16 Висновки 19 Література 20

ПАСПОРТ туристського маршруту - Андріївський узвіз міста Києва

Заповнений паспорт туристичного маршруту "Андріївський узвіз міста Києва" Схема, проїзд, описання, карта та інше

Туристичні ресурси міста Києва

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У МІСТІ КИЄВІ 5 2. ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ МІСТА КИЄВА 8 2.1. Готелі 10 2.2. Музеї 11 2.3. Пам’ятники 12 2.4. Місцевості 15 2.5. Парки 19 2.6. Театри 20 2.7. Видатні місця 23 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У КИЄВІ 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Містобудівний розвиток міста Києва

1. ЗАГАЛЬНА СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІСТА НА ПОЧАТОК 1985 Р. ………………………………………………………………………..2 2. ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ, ЩО СКЛАЛИСЯ В ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД ...…...3 3. КОНЦЕПЦІЯ (ОСНОВНА МЕТА І НАПРЯМ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МІСТА) ...………………………………………………………………………………….3 4. МІСТОБУДІВНІ ЗАСОБИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ...………………………………………………………….4 4.1. Територіальне розширення міста ………………………………………………………………………………………….4 4.2. Розміщення житла, місць праці та масового відпочинку …………………………………………………………….......5 4.3. Формування громадських центрів …………………………………………………………………………………………7 4.4. Розвиток міського пасажирського транспорту …………………………………………………………………………...8 4.5. Розвиток інженерної інфраструктури ……………………………………………………………………………………..8 5. ХІД РЕАЛІЗАЦІЇ МІСТОБУДІВНИХ ПРОГРАМ ТА ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЛИ НА РОЗВИТОК МІСТА …………………………………………………10 6. ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ПРО РОЗВИТОК МІСТА НА ДАНОМУ ЕТАПІ …..12 ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………………………15