институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: . Проблеми імпорту кави, чаю, какао в Україну

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 11 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

. Проблеми імпорту кави, чаю, какао в Україну

ЗМІСТ

1. Проблеми імпорту кави, чаю, какао в Україну.................................................... 3
Список використаних джерел..................................................................................... 11
Cмотрите также:
Система технологій

1. Термічне оброблення какао бобів, виготовлення какао тертого 3 2. Технологічна схема виробництва кави та напоїв, що її замінюють 5 Література 11

Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку

Зміст 1. Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку 3 2. Проблеми і перспективи виходу України на західноєвропейський ринок товарів та послуг 5 3. Проблеми імпорту кави, какао та чаю в Україні 10 Література 14

Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку

Зміст 1. Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку 3 2. Проблеми і перспективи виходу України на західноєвропейський ринок товарів та послуг 5 3. Проблеми імпорту кави, какао та чаю в Україні 10 Література 14

Ефективність інвестицій у переробку кави. Виробництво розчинної кави, а також кофейних напоїв. Українські виробники кави

Тема Ефективність інвестицій у переробку кави. Виробництво розчинної кави, а також кофейних напоїв. Українські переробними кави.. 1 Вступ. 3 Українські виробники кави 4 Ринок кави та державна політика 5 Сучасні тенденції світового ринку кави. 10 Характеристика українського ринку кави. 12 Висновок 14 Джерела 16

Особливості режиму митно-тарифного регулювання у торгівлі між Україною та Німеччиною відносно просування кави

1. Засадні положення формування зовнішньоекономічної діяльності та митної політики у Німеччині протягом 2009 -2011р.р………….3 2. Двосторонні торговельні Угоди між Україною та Німеччиною, спільна участь в інтеграційних угрупуваннях тощо……………………………7 3. Особливості застосування митного режиму за національним законодавством двох країн у торгівлі між країнами при переміщенні кави….8 4. Практика та інструменти митно-тарифного регулювання відносно експорту/ імпорту кави між резидентами двох країн…………………………..9 4.1. Митний тариф країни………………………………………………….9 4.2. Митні збори та платежі………………………………………………13 4.3. Митні процедури ……………………………………………………13 5. Інструменти нетарифного регулювання імпорту/експорту кави……14 5.1. Кількісні обмеження експорту/імпорту ..………...………………..14 5.2. Фінансові та податкові засоби регулювання ………………………15 5.3. Валютні засоби……………………………………………………….16 5.4. Технічні засоби ………………………………………………………16 5.5 Спеціальні засоби……………………………………………………..16 6. Характеристика системи митного оформлення та митного контролю при переміщенні товару через кордон ..……………………………17 7. Аналіз сприятливості умов митно-тарифного регулювання процесу інтенсифікації зовнішньої торгівлі України ..…………………………………18 Висновки…………………………………………………………………..21 Перелік літератури……………….……………………………………….22

Імпорт кави

ВСТУП..................................................................................................................... 2 1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКА КАВИ....................... 3 1.1. Аналіз світового ринка кави........................................................................... 3 1.2. Аналіз українського ринка кави..................................................................... 8 2. ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ДАНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ УГОДИ............................................................. 22 2.1. Законодавча база............................................................................................ 22 2.2. Нормативно-правові умови здійснення даного проекту........................... 24 3. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРАКТ............................................. 26 4. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ............... 31 ВИСНОВКИ.......................................................................................................... 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................... 34

Зовнішня торгівля Республіки Молдова

Вступ 3 1. Темпи росту, приросту експорту-імпорту зовнішнього торгівельного обігу (ЗТО) 5 2. Квоти експорту - імпорту ЗТО 9 3. Експорт - імпорт ЗТО на душу населення 16 4. Коефіцієнти покриття експорту-імпорту, імпорту-експорту 18 Висновки 20 Список використаної літератури 21 Додаток 1 2

Розроблення анкети для проведення опитування

Вступ - 3 - 2. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів кави. - 4 - 3. Результати взаємного опитування - 7 - 4. Реклама кави Назва- 8 - Висновки - 9 - Список використаної літератури - 10 -

Банкет-Кава

Особливості бенкет-кави як виду бенкету 3 Час тривалості бенкет-кави 4 Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 Форма і варіант розстановки столів 5 Меню. Вибір напоїв до страв 6 Розрахунки для бенкет-кави 9 Приміщення, банкетні столи 9 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 10 Офіціанти 10 Скатертини 12 Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-кави 12 Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 15 Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 Графічне зображення розсадки та зони обслуговування офіціантів 18 Список використаної літератури 21

Маркетинг варіант 7

ТОВАРОРУХ ТА ЗБУТ 2 ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ 16 Метою дослідження є визначення потреб споживачів кави та кавових виробів на вітчизняному ринку кави з метою просування на ринок нового виду кави. 16 Об’єктом дослідження виступає поведінка і вимоги споживача відносно якості, ціни та асортименту кави та кавових виробів. 16 Методологія дослідження – опитування методом проведення інтерв’ю населення віком від 18 до 65 років під час робочого дня та в години проведення виставок і презентацій. 16 НАПРЯМКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНОК (кава) 18 1. Провести детальний опис товару (кава) 18 2. Класифікувати товар по основним видам призначення 19 3. Обгрунтувати можливість переходу товару у розряд марочних 20 4. Запропонувати вид упаковки товару та зміст його маркування 21 5. Описати тип (сегмент) цільового ринку 24 6. Обгрунтувати вибір каналів розподілу та маркетингових посередників 27 7. Описати прийнятну систему товароруху 31 8. Визначити основні підходи до ціноутворення 34 Література 36