институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Характеристика продуктової бази

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 26 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Характеристика продуктової бази

ЗМІСТ

1. Загальна характеристика національної кухні............................................... 3
2. Характеристика продуктової бази................................................................. 4
3. Технологія приготування національних страв............................................. 5
4. Національні звички раціону........................................................................... 10
5. Особливості меню та сервірування столів................................................... 15
Список використаних джерел........................................................................... 17
Cмотрите также:
Формування продуктової стратегії організації

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ФІРМІ 6 1.1 Сутність продуктової стратегії фірми 6 1.2 Процес формування продуктової стратегії 7 1.3 Види продуктових стратегій 9 2 ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 17 2.1 Загальна характеристика підприємства 17 2.2 Маркетингове середовище ТОВ “Владко” та його вплив на формування продуктової стратегії 18 2.3 Особливості продуктової стратегії підприємства 23 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 27 3.1 Визначення основних напрямків застосування стратегії диференціації товару 27 3.2 Модифікація продукції та вдосконалення її упаковки 28 3.3 Розробка рішень щодо управління модифікованим асортиментом продукції 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»

Вступ 3 1. Розробка продуктової стратегії фірми 4 2. Канали розподілу товарів на ринку. Вибір оптимального каналу збуту 11 Висновки 21 Список літератури 22

Пропозиції по вдосконаленню нормативної бази на сучасному промисловому підприємстві

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Основні поняття 5 1.2 Завдання та функції 11 2 АНАЛІЗ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ ТОВ «Назва» 15 2.1 Загальна характеристика підприємства 15 2.2 Характеристика нормативної бази підприємства 17 3 ФОРМУВАННЯ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ ТОВ «Назва» 24 3.1 Виявлення проблем організації нормативної бази підприємства 24 3.2 Формування напрямків розвитку нормативної бази підприємства 26 3.3 Оцінка ефективності реалізації напрямків розвитку нормативної бази підприємства 36 ВИСНОВКИ 40 ЛІТЕРАТУРА 44

Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики торгова марка. Конкурентна політика

Вступ...............................................................................................................3
1. Функціональні аспекти міжнародної продуктової політики:
торгова марка..............................................................................................4
2. Конкурентна політика. Формування міжнародних
конкурентних переваг................................................................................8
Використана література................................................................................11

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА, ЇЇ ВПЛИВ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 5 1.1.Поняття, складові та значення матеріально-технічної бази 5 1.2. Оцінка складових матеріально-технічної бази для підприємства 9 1.3. Науково-методичні основи дослідження матеріально-технічної бази 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТОВ «Назва» 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Діагностика стану матеріально-технічної бази туристичного підприємства ТОВ «Назва» 32 2.3. Оцінка ефективності використання матеріально-технічної бази 36 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТОВ «Назва» 42 3.1. Фінансове забезпечення розвитку матеріально-технічної бази 42 3.2. Вплив матеріально-технічної бази на господарську діяльність підприємства 47 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 Додатки 55-58

Правова характеристика джерел міжнародного економічного права

Вступ 2 І. Особливості джерельної бази міжнародного економічного права 7 1.1 Поняття та характеристика джерел міжнародного економічного права 7 1.2 Класифікація джерельної бази 15 ІІ. Характерні особливості головних джерел міжнародного економічного права 27 2.1 Міжнародні договори та звичай 27 2.2 Резолюції міжнародних організацій 31 2.3 Правові аспеки укладання двосторонніх угод 42 ІІІ. Особливості джерельної бази СОТ 48 3.1 Структура та принципи діяльності СОТ 48 3.2 Формування правової бази СОТ 57 3.3 Проблеми вступу України до СОТ у зв’язку з особливостями джерельної бази цієї організації 65 Висновки 82 Список використаних джерел 87 Додаток 91

Виробнича інфраструктура підприємства готельного господарства

вступ 3 Розділ 1. Характеристика готельного господарства 6 1.1. Поняття засобів розміщення та їх виробничої інфраструктури 6 1.2. Класифікація готелів на категорії в Україні 16 1.3. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 22 Розділ 2. Функціонування туристичної бази "Воєводіно" 28 2.1. Дослідження номерного фонду та цінової політики туристичної бази "Воєводіно" 28 2.2. Характеристика спектру послуг туристичної бази 32 Розділ 3. Перспективи розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України 38 ВИСНОВКИ 43 Список використаної літератури 45

Лізинг як форма оновлення технічної бази підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛІЗИНГУ ЯК ФОРМИ ОНОВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Лізинг: економічна сутність та види 5 1.2. Особливості та переваги лізингу в оновленні технічної бази підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАНННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1 Особливості організації технічної бази підприємства 19 2.2 Використання виробничих потужностей підприємств 23 2.3. Методика оновлення техніко-технологічної бази підприємства 28 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1 Лізинг як форма оновлення технічної бази підприємства 32 3.2. Організаційно-технічне управління технічним розвитком підприємства 34 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43-57

Лізинг як форма оновлення технологічної бази виробництва

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування лізингу на підприємстві 5 1.1. Суть лізингу та його роль у розвитку підприємництва 5 1.2. Об єкти та суб єкти лізингу 8 1.3. Строки лізингу 11 1.4. Основні переваги та особливості лізингу 12 Розділ 2. Особливості формування, використання та шляхів вдосконалення техніко-технологічної бази виробництва 17 2.1. Аналіз техніко-технологічної бази виробництва підприємства ТОВ “Кредон” 17 2.2. Види та чинники формування виробничої потужності підприємства 24 2.3. Оновлення техніко – технологічної бази підприємства ТОВ “Кредон” 30 Розділ 3. Проблеми та перспективи оновлення технологічної бази підприємства 33 3.1. Характеристика техніко-технологічної бази виробництва ТОВ “Кредон” 33 3.2. Організаційно-економічне управління технічним розвитком підприємства ТОВ “Кредон” 35 3.3. Лізинг як форма оновлення технічної бази виробництва 39 Висновки 44 Додатки 46 Список використаної літератури 47

Міжнародний маркетинг

1. Особливості формування вітчизняної, інтернаціональної та глобальної продуктової стратегії 3 2. Основні напрями державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності 17 Література 29