институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна робота з маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2006 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна робота з маркетингу

Зміст
1. Організація інформаційної бази маркетингу: види та вимоги до інформації 3
2. Планування маркетингу на підприємстві. Структура плану маркетингу 11
Задача №1 16
Визначити ємкість територіального ринку
В таблиці 1 наведено перелік вихідних даних, необхідних для розрахунку ємності ринку. Студенту необхідно заповнити таблицю невистачаючими показниками чисельності населення (та сімей) по регіону, де він проживає, провести розрахунки та вирішити задачу.
Перспективну ємність ринку товару слід розрахувати на 2008 рік.
Таблиця 1
№вар. Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005р., тис. сімей.
(Лісовий масив) Приріст населення за 2005-2008
4 Холодильники, морозильники, шт. 2005р факт 2010р. норматив 2005р. факт 2010р. норматив
5,0 6,33 75 95 52500 2120
Задача №2 18
Розробити модель квадратичної функції для цілей прогнозування товарообігу
Таблиця 2
№варіанту Середньодушові показники товарообігу, штук
1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
2 2,55 2,78 3,01 3,03 3,05 3,23 3,19 2,97 3,06 3,14

Для зручності розрахунку параметрів рівняння доцільно побудувати таблицю.
Розрахувати прогноз товарообігу на 2008 рік.
Список використаної літератури 22

Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3 Опитувальний лист готелю. 7 Літературні джерела. 9

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3 2. Поняття фірмового стилю 5 Список літератури 7

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3 2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 ЛІТЕРАТУРА 10

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4 1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5 1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6 2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10 2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12 2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13 2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17 3.1. Структурні та функціональні зміни 17 3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22 3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна робота з основ маркетингу

Визначення промислового та споживчого ринку їх основі характеристики. 3 Маркетинг як концепція, як спосіб дії. Розвиток - концепція маркетингу. 5 Список використаних джерел 13

Контрольна робота з маркетингу туризму

1. Напрямки дослідження ефективності реклами 4 2. Розподіл маркетингових функцій між суб'єктами маркетингу в туризмі 8 3. Скласти модель маркетингової інформаційної системи туристичного агента 17 Список використаних джерел 21

Контрольна робота маркетинг

1. Система маркетингу та його складові. 3 2. Теорія «Життєвого циклу товарів». 6 3. Стратегічне планування маркетингу. 14 4. Сутність «факторингу» і його можливості. 19 Список використаної літератури 25

Контрольна робота з маркетингу туризму

SWOT анализ туристичного підприємства 3 Список використаної літератури 9