институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми фінансування середньої освіти в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 46 | Год: 2010 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми фінансування середньої освіти в Україні

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Проблеми і перспективи розвитку середньої освіти в Україні 5
1.1. Управління освітою 6
1.2. Підвищення якості й доступу до освіти 15
Розділ 2. Проблеми фінансування середньої освіти в Україні 25
2.1. Загальна середня освіта - пріоритетний напрям державної політики України 25
2.2. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрайзінг та побудову партнерських відносин 32
Висновки 38
Список використаної літератури 42
Cмотрите также:
Фінансування освіти в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Система управління освітою в Україні 6 1.1. Мережа освітніх закладів України 6 1.2. Органи управління освітою 7 Розділ 2. Розподіл функцій щодо організації загальної середньої освіти між різними рівнями управління освітою 16 2.1. Управління навчальними закладами та створення навчальних закладів 16 2.2. Ліцензування та реєстрація шкіл 18 2.3. Керівництво закладами освіти 20 2.4. Педагогічні працівники 22 2.5. Контроль за педагогічними працівниками 23 2.6. Зміст освіти та прийом дітей до закладів освіти в Україні 24 2.7. Державний контроль за діяльністю закладів освіти 31 Розділ 3. Фінансування освіти в Україні 33 3.1. Правові основи фінансування середньої освіти 33 3.2. Реальна практика фінансування закладів освіти 36 3.3. Видатки шкіл 37 3.4. Можливості додаткових джерел фінансування закладів освіти 39 Висновки 40 Список використаної літератури 42

Розвиток початкової та середньої освіти в Києві кінець ХІХ - поч. ХХ ст.

Вступ 3 1. Історія розвитку початкової та середньої освіти в Києві кінець ХІХ - поч. ХХ ст. 6 1.1. Освіта на територіях підросійської України 6 1.2. Розвиток початкової та середньої освіти в Києві 12 1.3. Специфіка управління освітою у м. Києві за часів Гетьманату й Директорії (1917-1919 рр.) 14 2. Роль меценатів у розвитку освіти в Києві 19 2.1. Колегія Павла Галагана 19 2.2. Організації просвітницької діяльності Терещенків (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) 26 2.3. Практика організації просвітницької діяльності представників родини Терещенків (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) 30 3. Особливості тогочасних педагогічних методів 34 3.1. Розвиток початкової та середньої жіночої освіти 34 3.2. Становлення вищої жіночої освіти 36 3.3. Перша київська приватна жіноча гімназія О. Дучинської 40 3.4. Методи навчання історії в школах другої половини ХІХ – початку ХХ ст. 45 Висновки 52 Список використаних джерел та літератури 55

. Політика держави у сфері загально середньої освіти

Зміст Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Політика держави у сфері загально середньої освіти…………..3 Розділ 2. Засади формування політики держави в галузі вищої освіти….6 Список використаної літератури…………………………………………...8

. Політика держави у сфері загально середньої освіти

Зміст Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Політика держави у сфері загально середньої освіти…………..3 Розділ 2. Засади формування політики держави в галузі вищої освіти….6 Список використаної літератури…………………………………………...8

Аналіз джерел фінансування соціальних програм в Україні

Вступ 4 1. Видатки на соціальний захист населення 5 2. Порядок джерел фінансування освіти 8 3. Порядок джерел фінансування науки 12 4. Фінансування охорони здоров'я 13 Висновки 18 Список використаних джерел 19

Зарубіжний досвід неперервної освіти та його застосування в Україні

Вступ 3 1. Аналітичний огляд літератури з проблеми запровадження неперервної освіти 5 2. Зарубіжний досвід неперервної освіти 9 3. Теоретико-методологічне обґрунтування системи неперервної освіти в Україні 12 Висновок 16 Література 18

Туристична освіта в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДГОТОВКИ ТУРИСТИЧНИХ КАДРІВ 5 1.1. Сучасний стан ринку підготовки туристичних кадрів 5 1.2. Становлення туристичної освіти в Україні 7 1.3 Теоретичні засади кадрового забезпечення сфери туризму в Україні 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 12 1.2. Кадрове і наукове забезпечення туризму в Україні 12 2.2. Стан розвитку туристичної освіти в Україні 13 2.3. Проблеми української освіти в туризмі 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ 24 3.1 Удосконалення системи підготовки професіоналів для сфери туризму 24 3.2. Іплементація в Україні європейського досвіду розвитку професійної туристичної освіти 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Особливості та тенденції розвитку проектного фінансування в Україні

1. Фінансове проектування як метод фінансування інвестиційних проектів 3 2. Організація проектного фінансування 8 3.Проблеми та сучасний ситан реалізації проектного фінансування в Україні 9 Література 14

Фінансове забезпечення і фінансування установ освіти на прикладі ЗАТ

Вступ 3 1. Економічні відносини в сфері освітніх послуг у системі ринкових економічних відносин 7 1.1. Теоретичні основи дослідження місця і ролі освітніх послуг у системі ринкових відносин 7 1.2. Методи і форми фінансування навчальних закладів. 14 1.3. Вищий навчальний заклад як один із суб'єктів установ освіти 21 2. Аналіз діяльності ЗАТ на ринку освітніх послуг України 50 2.1. Загальна характеристика ЗАТ *** 50 2.2. Оцінка фінансового стану ЗАТ *** 54 2.3. Аналіз пошуку альтернативних джерел фінансування 60 3. Проблеми і перспективи фінансування установ освіти 66 3.1. Управління розвитком освіти та її потенціалом. 66 3.2. Диверсифікація та перспективи розвитку джерел фінансування освіти в сучасних умовах 69 Висновки 74 Література 82 Додаток 1. БAЛAНС ЗАТ *** 87 Додаток 2. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 90 Додаток 3. Інформація про випуск іменних процентних облігацій ЗАТ ***(у формі акціонерного товариства закритого типу) 92-121 Метою роботи є дослідження економічної природи освіти, її фінансового стану, потенціалу та ролі в забезпеченні економічного і соціального розвитку суспільства Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури, 7 таблиць, 8 рисунків, 3 додатків. Додано Роздатковий матеріал

Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Гуманізація українського суспільства та сучасні проблеми вищої освіти 4 2. Основні психологічні компоненти гуманізації освіти та виховання 8 3. Гуманізація освіти як основа розвитку сучасної освіти України 12 ВИСНОВОК 14 Список використаних джерел 15