институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Знання як об’єкт ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Экономическая теория | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2006 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Знання як об’єкт ринку

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. Економіка знань – новий сегмент економіки. 5
2. Створення знань та їх види. 8
3. Захист створеного продукту 10
4. Ринок знань 12
ВИСНОВКИ 15
Список використаної літератури 17

Cмотрите также:
Природа соціологічного знання, основні етапи його становлення

Вступ 3 1. Природа соціологічного знання 4 2. Основні етапи становлення соціологічного знання 7 2.1. Протосоціологія: виникнення і розвиток соціального знання 7 2.2. Класична соціологія кінця ХІХ – початку ХХ сторіччя 9 2.3. Емпірична соціологія 10 3. Роль та значення соціологічного знання на сучасному етапі 12 Висновок 15 Список літератури 16

Емпіричні та теоретичні знання і їх роль у соціальному управлінні

Вступ 2 1. Знання як загальнофілософська категорія 3 2. Теоретичні та емпіричні знання в філософії 6 3. Місце і роль емпіричного та теоретичного знання у соціальному управлінні 11 Висновки 21 Список використаних джерел 22

НАУКОВІ ТА ЖИТТЄВІ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ІХ НЕСХОЖІСТЬ ТА ВЗАЄМИНИ

ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 1. Життєва і наукова психологія………………………………………………..4 2. Внутрішній світ людини в життєвій психології…………………………….7 3. Розходження життєвого і наукового психологічного знання……………10 4. Труднощі наукового знання…………………………………………………14 Висновки………..………………………………………………………………..19 Література………………………………………………………………………..20

Основні етапи становлення і розвитку соціологічного знання

ВСТУП 3 ПЕРІОДИ РОЗВИТКУ СОЦІОЛОГІЧНОГО ЗНАННЯ 4 ПЕРІОДІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ЗНАННЯ ЗА МАРТІНОМ ЕЛБРОУ 9 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13

Структура і рівні соціологічного знання, спеціальні соціологічні теорії

Зміст Вступ.........................................................................................................................3 1. Соціологія та соціологічні знання.....................................................................4 2. Рівні соціологічного знання...............................................................................5 3. Спеціальні соціологічні теорії............................................................................5 Висновок...............................................................................................................10 Список використаних джерел.............................................................................11

Функції соціологічного знання

Вступ 3 1. Загальна характеристика функцій соціології 4 2. Роль та значення соціологічного знання на сучасному етапі 13 Висновок 16 Список літератури 18

К/р Экономика

1.Умови і форми їснування капіталу 2 2. Винкнення і розвиток ринку цінних паперів 2 Література 6 1. Курс экономики: Учебник / Под ред. Б.А. Райзберга. – ИНФРА-М, 1997. – 720 с. 2. Самуэльсон П.А., Нордхаус В.Д. Экономика: пер. с англ. – М.: «Издательство БИНОМ», 1997. – 800 с. 3. Основні напрями розвитку фондового ринку в 2001-2002 роках.К:ТОВ “Агенція фондового ринку”, 2002 р. 4. К. Маркс Капитал Том 1 / Маркс К., Энгельс Ф. Сочинения .Том 23. 5. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К:”Знання”, 1997

Психологічні знання в роботі юриста

Вступ............................................................................................................3
1. Психологічні знання в роботі юриста-криміналіста...........................4
2. Психологічні знання в роботі юриста на фірмі...................................9
Висновок....................................................................................................15
Використана література............................................................................16


Структура культурологічного знання

І. Історія виникнення культурологічної науки. 4 А) Історія культурології як наукової дисципліни. 4 Б) Культурологія й історія культури культурологія та культурна антропологія. 6 В) Зв‘язок культурології з іншими науками про культуру. 9 ІІ. Структура сучасного культурологічного знання. 11 A) Культурологія як наука її філософський сенс. 11 Б) Сутність культури та основні культурологічні парадигми. 15 В) Загальне поняття культурологічного знання. 20 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Реклама в комерційній діяльності торгового підприємства (на прикладі книжкового магазину «Знання»)

ВСТУП 3 1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 5 1.1 Значення рекламної діяльності в комерційній діяльності торгівельного підприємства на сучасному етапі 5 1.2 Характеристика книжкового магазину «Знання» 13 1.3 Формування рекламної кампанії ТОВ «Книжковий магазин «Знання» 17 1.4 Засоби реклами в приміщенні магазину, ефективність її використання 25 1.5 Позамагазинні засоби реклами ТОВ «Знання» 27 1.6 Характеристика вітрин, їх оформлення і ефективність використання 29 1.7 Використання виставок та ярмарок у формуванні іміджу книжкового магазину 35 2 ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 39 2.1 Висновки 39 2.2 Пропозиції 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 Додатки 42