институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст


Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5
1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5
1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9
Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13
2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13
2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19
Висновки 27
Список використаних джерел 29
Додатки 31
Cмотрите также:
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 2 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 4 І.1. Мовний фактор спілкування 6 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 8 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 12 ІІ.1. Контакти дитини з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 12 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей раннього віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 17 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Розвиток емоцій у дітей раннього віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 5 1.1. Аналіз огляду джерел за темою дослідження 5 1.2. Особливості емоційного розвитку дитини раннього віку 12 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ 17 2.1. Методи дослідження розвитку емоцій у дітей раннього віку 17 2.2. Корекційна програма розвитку емоційної сфери у дітей раннього віку 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 30 Додаток А. Протокол до методики «Кольорова соціометрія» 30 Додаток Б. Інтерпретація даних до методики «Кольорова соціометрія» 31

Педагогічні умови використання іграшки як засобу всебічного розвитку дитини дошкільного віку

Зміст 2 ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні засади виховання дітей дошкільного віку засобом іграшки 5 1.1 Проблема використання іграшки як засобу виховання дітей в творах педагогів світової і вітчизняної науки 5 1.2. Значення іграшки в різнобічному вихованні дітей 7 1.3. Види іграшок, їх зміст 9 Розділ 2. Експерементальне дослідження 17 2.1. Констатувальний етап 17 2.2. Формувальний етап 21 2.3. Контрольний етап 23 ВИСНОВКИ 25 Рекомендації 26 Додатки 30 Список використаної літератури 46

Розвиток самостійності у дітей раннього віку

ВСТУП 2 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРІОДУ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 3 ІІ. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ 12 ІІ.1. Особливості самостійності дітей 1-го року життя 17 ІІ.2. Прояви самостійності дворічних дітей 19 ІІ.3. Особливості проявів самостійності у дітей 3-х років 22 ІІІ. ГРА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 40

Розвиток мовлення дітей раннього віку

1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3 2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9 Список використаної літератури 14

Друга стадія розвитку дитини першого року життя

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психічний розвиток дітей в перший рік життя 5 1.1. Пренатальна стадія розвитку дитини та її фази 5 1.2. Стадія немовляти, фаза новонародженості 6 1.3. Чутливість аналізаторів дітей першого року життя 10 1.4. Поява зорового і слухового зосередження 13 Розділ 2. Друга стадія розвитку дитини першого року життя 17 2.1. Друга фаза розвитку немовляти 17 2.2. Перші форми спілкування дитини з дорослим 18 2.3. Сенсорний розвиток дитини на першому році життя 24 2.4. Розвиток моторики та локомоції дитини 26 2.5. Розвиток емоцій у дітей першого року життя 30 Розділ 3. Експериментальне дослідження ролі іграшки в психічному розвитку дитини першого року життя 34 3.1. Іграшка як необхідний компонент пожвавлення дітей першого року життя 34 3.2. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти (дослідження родини) 36 Висновки 41 Список використаної літератури 43

Педагогічні умови формування гігієнічних навичок у дітей раннього віку

Вступ 2 І. Гігієнічне виховання дитини 4 1.1 Діти раннього віку та здоровий спосіб життя 4 1.2 Закладення гігієнічних навичок дитині в сім’ї 11 1.3 Педагогічні умови формування культурно-гігієнічних навиків 17 ІІ. Практичне дослідження методу закладення дитині раннього віку гігієнічної навички – догляду за ротовою порожниною 23 2.1 Актуальність гігієнічної проблеми 23 2.2 Етапи виховання гігієнічної навички догляду за зубами 24 2.3 Дослідження та застосування медико-педагогічної методики навчання дітей догляду за гігієною ротової порожнини 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31

Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 1 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 3 І.1. Мовний фактор спілкування 5 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 7 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 11 ІІ.1. Контакти дошкільника з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 11 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей дошкільного віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 16 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 35

Психологічний супровід впливу на процес соціалізації особистості сучасного дошкільника

Вступ 2 Розділ І. Соціальна ситуація розвитку дитини середнього і старшого дошкільного віку 5 1.1 Особливості соціальної ситуації – внутрішні і зовнішні умови розвитку дитини 5 1.2 Вікові кризи дошкільного віку та їх роль у соціальній ситуації розвитку 19 1.3 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей середнього дошкільного віку 22 1.4 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей старшого дошкільного віку 27 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження на тему Визначення проблеми соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного міста і села 31 2.1 Актаільність, об’єкт мета і гіпотеза дослідження 31 2.2 Теоретичне обгрунтування дослідження 36 2.3 Методи дослідження 39 2.4 Результати дослідження 42 2.5 Висновки дослідження 48 Розділ ІІІ. Причини, форми, методи впливу на результати стихійної соціалізації дитини дошкольного віку 50 3.1 Сучасна парадигма соціалізації дитини 50 3.2 Стихійна та направлена соціалізація 60 3.3 Сценарії методів впливу на стихійну соціалізацію 66 3.4 Виховання як цілеспрямована і організована форма впливу на стихійну соціалізацію 78 3.5 Умови позитивної соціалізації дитини в сім’ї 87 Висновки 97 Список використаної літератури 100