институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Особливості психологічного розвитку самооцінки молодших школярів 4
1.1. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів 4
1.2. Загальна характеристика самооцінки 14
1.3. Розвиток самосвідомості молодшого школяра 16
1.4. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра 20
Розділ 2. Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів 24
2.1. Формуванням адекватної самооцінки молодшого школяра 24
2.2. Заняття для батьків "Самооцінка школяра як складова готовності дитини до навчання у школі" 26
Висновки 33
Список використаної літератури 34
Cмотрите также:
Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Домагання дитини

Вступ. Розділ І. Домагання дитини. Дитина та його неуспіх. Індивідуальне вивчення школярів. 1.3. Взаємини дитини. Розділ ІІ. Рівень домагань дитини. 2.1. Вивчення самооцінки та рівня домагань дитини. Розділ ІІІ. Особливості самооцінки молодших школярів. 3.1. Завищена або занижена самооцінка. 3.2. Навчальна діяльність і формування самооцінки. Висновок. Список використаної літератури

Вплив засобів масової інформації на уяву дітей молодшого шкільного віку

Вступ 2 І. Психологія молодших школярів та особливості впливу на нах ЗМІ 4 1.1 Розвиток пізнавальних психічних процесів молодших школярів 4 1.2 Уява молодших школярів та специфіка її розвитку 7 1.3 Основні тенденції впливу ЗМІ на школяра 10 ІІ. Дослідження проблеми впливу фільмів жахів на уяву дітей молодшого шкільного віку 14 2.1 Проблема впливу фільмів з жахливим змістом на уяву молодших школярів 14 2.2 Дослідження впливу фільмів жахів на уяву молодших школярів 16 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Зміст: Вступ.......................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю 1.1. Загальні особливості уваги........................................................5 1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9 Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів 2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12 2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15 Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю 3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19 3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27 3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29 Висновки................................................................................................31 Список літератури..............................................................................33 Додатки..................................................................................................34

Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Статеве виховання молодших школярів

План 1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3 2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4 3. Форми і методи статевого виховання молодших школярів 6 Література 11

Дидактична гра – засіб розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів

План Вступ 3 1. Дидактичні ігри і їх характерні особливості 4 2. Роль і місце дидактичної гри у навчанні молодших школярів 11 3. Використання дидактичної гри на уроках та в позаурочний час 16 Висновки 20 Література 22

Особливості спілкування молодших школярів

План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок.

Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ. Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів. 1.1. Специфіка образотворчого мистецтва. 1.2. Розвиток творчого уявлення. Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів. 2.1. Мистецтво уявляти світ. Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва. 3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів. Висновок. Список використаної літератури.

Про виховання молодших школярів

План Вступ 3 1. Особливості розвитку і виховання молодших школярів 5 2. Нові підходи до навчання і виховання 10 3. Національне виховання 13 Висновки 17 Література 19