институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 53 | Год: 2010 | Размер: 171 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5
1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15
2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15
2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45
Cмотрите также:
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62

Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2. Класифікація та форми мислення 10 1.3.Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 15 РОЗДІЛ ІІ. Емпіричне дослідження особливостей розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку 19 2.1. Підготовка та проведення дослідження 19 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 32

Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7 РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13 2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13 2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАМ'ЯТІ І ЇЇ ПРОЦЕСІВ 6 1.1. Психологічна теорія пам'яті в історичному процесі розвитку 6 1.2. Загальна характеристика пам'яті 10 1.3. Види пам'яті і їхня характеристика 16 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 28 2.1. Загальна характеристика розвитку пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 28 2.2. Розвиток довгострокової пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 34 2.3. Розвиток довільної пам'яті молодших школярів. 38 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ У НОРМІ ТА ІЗ ЗПР 43 3.1. Діагностика розвитку процесів памяті в дітей молодшого шкільного віку у нормі та із ЗПР 43 3.2. Виявлення переважного типу памяті в дітей молодшого шкільного віку 53 ВИСНОВКИ 62 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 65-68 Мета дипломної роботи визначити головні аспекти функціонування пам’яті та її розвиток і особливості у дітей молодшого шкільного віку. Структурно дипломна робота складається зі вступу трьох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. В першому розділі викладаються основні теоретичні основи досліджень по проблемам функціонування та розвитку пам’яті, із виділенням основних видів та процесів пам’яті. В другому розділі конкретизуються аспекти розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із виділенням особливостей довгострокової та довільної пам’яті. В третьому практичному розділі досліджується пазять на прикладі двох груп дітей з різними умовами становлення особистості. Теоретичне значення дипломної роботи полягає о необхідності систематизування теоретичного і практичного матеріалу щодо розгляду проблем розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливості застосування на практиці викладеного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів

Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 1. Теоретичні основи проблеми неуспішності молодших школярів. 2. Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку. 3. Психолого-педагогічні причини неуспішності молодшого школяра. 4. Шляхи подолання неуспішності молодшого школяра. Висновок Список використаної літератури

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

Ігрові методи в соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку

Вступ 2 Розділ 1. Особливості діяльності соціального педагога навчального закладу при роботі з молодшими школярами 5 1.1 Зміст та методи виховання дітей молодшого шкільного віку 5 1.2 Характеристика ігрових методів які застосовуються у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 18 Розділ 2. Особливості використання ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 24 2.1 Специфіка застосування ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшо шкільного віку 24 2.2 Рекомендації щодо використання ігрових методів в роботі соціального педагога з молодшими школярами 33 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Вплив сім'ї на формування особистості дитини молодшого шкільного віку

Вступ 3 Розділ І. Сім’я як провідний фактор впливу на розвиток і формування особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1 Психологічні особливості дитини молодшого шкільного віку 6 1.2 Вплив сімейного виховання на формування особистості дитини молодшого шкільного віку 8 1.3 Класифікація типів сімей 15 1.4 Помилки сімейного виховання 16 Розділ ІІ. Аналіз передового досвіду соціально – педагогічної діяльності з сім ями в Україні 18 2.1 Нормативно законодавча база соціального захисту сімей в Україні 18 2.2 Форми соціально – педагогічної діяльності з сім'єю 20 2.3 Тренінг – як інноваційна технологія соціально – педагогічної діяльності з дітьми молодшого шкільного віку, які виховуються в неблагополучних сім'ях 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 ДОДАТКИ 31

Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини

Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15