институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогічна ефективність технічних засобів навчання

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2006 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 105 грн. | Смотреть | Купить

Педагогічна ефективність технічних засобів навчання

Зміст

Вступ 3
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Педагогічна технологія як дидактична категорія 5
1.2. Характеристика поняття „педагогічна технологія” 7
Розділ 2. Методи педагогічного дослідення 13
2.1. Інноваційні технології суб'єктної самореалізації учнів в освітньому процесі 13
2.2. Впровадження технологій суб’єктної самореалізації 17
Розділ 3. Педагогічна ефективність технічних засобів навчання на уроках біології 21
3.1. Вживання комп'ютера на уроках біології 21
3.2 Методика використання технічних засобів навчання на уроках біології (на прикладі розробки уроків) 22
3.3. Використовування проектної технології в школі 27
3.4. Вживання технологій Відкритої освіти "Критичне мислення в процесі читання і листа" і "Дебати" на уроках біології" 32
Висновок 36
Список використаної літератури 38

Основна мета: підготовка людини до активної діяльності в різних сферах економічного, культурного і політичного життя суспільства, людини, що уміє думати самостійно і вирішувати різноманітні проблеми, володіючого критичним і творчим мисленням.
Задачі: створення умов для розвитку уміння школярів вчитися на власному досвіді і досвіді інших, що навчаються в процесі розробки учбового проекту; створення умов, що дозволяють учню самостійно відкривати єство речей, що вивчаються, і тим самим розвиватися.
Наукова новизна полягають в навчанні на активній основі, через доцільну діяльність учня, погодившися з його особистим інтересом саме в цьому знанні.
Практична значущість: в результаті роботи над проектом учень відчуває власну зацікавленість в знаннях, які можуть і повинні стати в нагоді йому в житті, що придбавалися, він самостійно вирішує проблему, застосувавши необхідні знання часом з різних областей.
Гіпотеза: ми припускаємо, що учні, беручи участь в проектній діяльності
- набудуть навичок самостійного мислення
- навчаться знаходити і вирішувати проблеми
- навчаться прогнозувати результати і можливі наслідки різних варіантів рішення проблеми
- одержать навики встановлення причинно-наслідкових зв'язків
- зможуть гнучко адаптуватися в змінних життєвих ситуаціях, і впродовж всього життя матимуть нагоду знайти в ній своє місце
- будуть комунікабельними і контактними.
Cмотрите также:
Технічні засоби викладання іноземної мови

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні основи використання технічних засобів у навчальному процесі 6 1.1 Класифікація технічних засобів навчання та їх функції 6 1.2 Людські можливості щодо сприйняття інформації 10 1.2 Місце і роль технічних засобів у пізнавальному процесі 12 Розділ 2. Використання технічних засобів для інтенсифікації навчального процесу та для забезпечення важливих складових методики викладання іноземної мови у 6-му класі 16 2.1. Лінгафонні пристрої і керування процесом навчання аудіювання у 6-му класі 16 2.2 Методика використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови 18 2.3 Інтенсифікація навчального процесу на основі індивідуалізації навчання з використанням відеофонограм 22 2.4 Використання графопроектора 26 2.5 Впровадження нових інформаційних технологія на уроках іноземної мови 27 Висновки 30 Список використаних джерел 34

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ В ТРЕНУВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методичні особливості використання технічних засобів навчання 5 Розділ 2. Використання технічних засобів в тренувальному процесі 9 2.1. Тренажери в системі спортивної підготовки, їх класифікація 9 2.2. Технічні характеристики тренажерів Нп 25 2.3. Основні моделі тренажерів Нп 27 2.4. Методика розрахунку алгоритмів фізичного навантаження при використанні тренажерів нового покоління 29 Розділ 3. Діагностична і керуюча апаратура в системі спортивної підготовки 31 Висновки 39 Список використаних джерел 40

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ В ТРЕНУВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методичні особливості використання технічних засобів навчання 5 Розділ 2. Використання технічних засобів в тренувальному процесі 9 2.1. Тренажери в системі спортивної підготовки, їх класифікація 9 2.2. Технічні характеристики тренажерів Нп 25 2.3. Основні моделі тренажерів Нп 27 2.4. Методика розрахунку алгоритмів фізичного навантаження при використанні тренажерів нового покоління 29 Розділ 3. Діагностична і керуюча апаратура в системі спортивної підготовки 31 Висновки 39 Список використаних джерел 40

Педагогічна теорія Песталоцці

Зміст Вступ……………………………………………………………………….3 I. Життя та Педагогічна діяльність Песталоцці. 1.1. Життєвий Шлях Іоганна Генріха Песталоцці……….……4 1.2. Педагогічна діяльність Песталоцці………………….……8 II. Педагогічна теорія Песталоцці 2.1. Основні положення педагогічної теорії………………….13 2.2. Основи дидактики Песталоцці. Теорія елементарної освіти………………………………………………15 III. Педагогічна практика І. Г. Песталоцці 3.1. Створення приватних методик початкового навчання…..17 3.2. Значення педагогічної теорії Песталоцці………………..19 Висновок …………………………………………………………………20 Література…………………………………………………………………22

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5 1.1 Класифікація методів навчання 5 1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7 Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9 2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9 Практичні методи навчання 16 2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19 Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29 Висновки 32 Список використаної літератури 33

Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського

Зміст Вступ....................................................................................................................3 I. Загальне поняття та основоположники дидактики, як педагогічної теорії навчання……………………………………….....................5 1.1. Загальне поняття про дидактику як педагогічну теорію навчання…………………………………………………………..….…..5 1.2. Основні дидактичні концепції навчання………………..…….……8 1.3. Засновником української дидактики був великий педагог Д. Ушинський………………………………………….……………….10 II. Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського….…12 1.1. Педагогічна діяльність К.Д. Ушинського…………………….……12 2.2. Дидактична система Ушинського…………………………….….....16 III. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа…………...27 1.1. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа….….27 Висновок…………………………………………………………………….…...31 Список використаної літератури…………………………………….………....34

ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ КРИМІНАЛІСТИКИ

ЗМІСТ: ВСТУП .........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ КРИМІНАЛІСТИКИ .................................................4 1.1. ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ КРИМІНАЛІСТИЧНОЇ ТЕХНІКИ .....................................................................4 1.2. ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ ЗБИРАННЯ КРИМІНАЛІСТИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ДОСУДОВОМУ СЛІДСТВІ .............................................6 1.3. ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ СУДУ ............................................................19 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ЗБИРАННЯ КРИМІНАЛІСТИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ .22 2.1. ПОНЯТТЯ ТЕХНІКО-КРИМІНАЛІСТИЧНИХ МЕТОДІВ ........22 2.2. МЕТОДИ ПОЛЬОВОЇ КРИМІНАЛІСТИКИ ..............................23 2.3. МЕТОДИ ЛАБОРАТОРНОЇ КРИМІНАЛІСТИКИ …………….31 ВИСНОВОК...............................................................................................34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………..36

"ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1 Педагогічна інноватика в сучасній школі 5 1.2 Педагогічна технологія та інновація в загальноосвітній школі 11 1.3 Сутність інноваційної технологічності 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 23 2.1 Метод проектів: сутність, характеристика 23 2.2 Поняття та види дослідницьких проектів 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Обгрунтування соціально-економічної та екологічної ефективності технічних нововведень

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико – методологічний аналіз впливу технічних нововведень на соціально-економічну та екологічну ефективність діяльності цеху 1.1. Теоретична сутність та економічний зміст технічних нововведень 1.2 Методи оцінки впливу технічних нововведень на соціально-економічну та екологічну ефективність діяльності цеху 1.3 Особливості впровадження технічних новацій на виробництві, та їх вплив на соціально-економічну та екологічну ефективність діяльності цеху РОЗДІЛ 2. Економічний аналіз технічних нововведень в умовах діяльності БУ «Промбуд № 4» ЗАТ “Криворіжаглобуд” та їх соціально-економічна та екологічна ефективність 2.1. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ “Криворіжаглобуд” та перспектив його розвитку 2.2.Аналіз техніко-економічних показників діяльності БУ «Промбуд № 4» “Криворіжаглобуд” 2.3 Аналіз соціально-економічної та екологічної ефективності технічних нововведень в умовах діяльності «Промбуд № 4» РОЗДІЛ 3 Планування підвищення соціально-економічної та екологічної ефективності роботи БУ «Промбуд № 4 ЗАТ “Криворіжаглобуд” за рахунок впливу технічних новацій 3.1 Розробка комплексної програми технічних новацій, спрямованих на прогресивний розвиток промбуд № 4 ЗАТ “Криворіжаглобуд” 3.2 Ресурсне та організаційне обґрунтування розроблених пропозицій, та оцінка їх економічної ефективності 3.3 Планування основних техніко-економічних показників БУ «Промбуд №4» з урахуванням впливу технічних нововведень, спрямованих на підвищення організаційно-економічної та екологічної ефективності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ