институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Каталог пособий и учебных материалов | Биология | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2006 | Размер: 95 кб. | Стоимость: 105 грн. | Смотреть | Купить

Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5
1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5
1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7
Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8
2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8
2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10
Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15
3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15
3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21
3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30
3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35
Висновок 45
Список використаної літератури 46

Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології.

Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології.
Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів.
Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження:
1. Опрацювати аналіз методичної літератури.
2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології.
3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів.
4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології.
5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми.
Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.
Cмотрите также:
Шляхи реалізації розумового виховання

1. Сутність та основні структурні елементи наукового світогляду 3 2. Основні шляхи за засоби формування наукового світогляду 4 3. Народний світогляд як система поглядів, переконань, ідеалів, що є основою народної духовності 5 4. Формування ідейних переконань і національної свідомості учнів 6 5. Науковий світогляд і релігія. Світський характер виховання в сучасній школі 8 6. Мета і завдання розумового виховання 9 7. Шляхи реалізації розумового виховання в сучасній загальноосвітній школі 12 8. Інтелектуальні якості дитини як результат розумового виховання 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Шляхи реалізації розумового виховання

1. Сутність та основні структурні елементи наукового світогляду 3 2. Основні шляхи за засоби формування наукового світогляду 4 3. Народний світогляд як система поглядів, переконань, ідеалів, що є основою народної духовності 5 4. Формування ідейних переконань і національної свідомості учнів 6 5. Науковий світогляд і релігія. Світський характер виховання в сучасній школі 8 6. Мета і завдання розумового виховання 9 7. Шляхи реалізації розумового виховання в сучасній загальноосвітній школі 12 8. Інтелектуальні якості дитини як результат розумового виховання 12 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6 1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6 1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6 1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7 1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12 Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14 2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14 2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20 2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21 2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22 2.5. Уточнюючі члени речення 22 Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Особливості опанування іноземної мови в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5 1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13 1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16 Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21 2.2. Вивчення англійської мови через гру 24 2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26 Висновки 32 Резюме 34 Список використаної літератури 35

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3-6 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6-8 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8-14 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14-22 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22-24 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24-27 ВИСНОВОК 27-29 РЕЗЮМЕ 29-31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31-35 ДОДАТКИ 35-43

Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6 1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8 1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22 2.1. Організація дослідження 22 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 33

Філософія як теоретична форма світогляду

Назва роботи Філософія як теоретична форма світогляду Розділ Філософія Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 11 Ціна 0 Зміст ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СВІТОГЛЯДУ 4 2. СТРУКТУРА СВІТОГЛЯДУ. БУДЕННИЙ І ТЕОРЕТИЧНИЙ, ІНДИВІДУАЛЬНИЙ І МАСОВИЙ СВІТОГЛЯД 5 3. ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ. ФІЛОСОФІЯ І НАУКА. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ФІЛОСОФІЇ. ФІЛОСОФІЯ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ФОРМА СВІТОГЛЯДУ 8 ВИСНОВОК 10 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 11

Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові в середній загальноосвітній школі

Резюме Вступ 3 Розділ I. Тестування як одна з форм навчання іноземній мові. 5 1.1 Тест як один із засобів контролю вивчення іноземної мові. 5 1.2 Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові. 7 1.3 Проблеми тестового контролю. 10 Розділ II. Імовірнісний підхід до проблеми контролю в навчанні іноземним мовам. 13 2.1. Методика складання тестів. 13 2.2 Приклади складання клоуз-тестів, спрямованих на контроль розуміння іноземної мови, навичок читання, рівня володіння активною лексикою, навичок аудіювання 16 ВИСНОВОК 20 Література: 22 Додаток А 25 Додаток В 27

Методика формування каліграфічного письма

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9 1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9 1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16 1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24 Висновки з першого розділу 28 Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30 2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30 2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47 Висновки з другого розділу 60 Висновки 62 Список використаної літератури 65