институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Цінова політика банку

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Цінова політика банку

1 Цінова політика банку3
2. Завдання15
Література17
Cмотрите также:
Встановлення цін. Державна політика

ПЛАН 1. Сутність ціни та цінова політика 3 2. Фактори, що впливають на ціну 4 3. Ціна як складова ринкової стратегії 5 4. Цінова політика уряду незалежної України 6 Висновок 9 Список використаної літератури 10

Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми

ВСТУП 3 1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 7 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 7 1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 15 1.3. Розробка цінової стратегії 21 2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 39 2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 44 3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 56 ВИСНОВКИ 68 ЛІТЕРАТУРА 73 ДОДАТКИ 77

Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")

ВСТУП 6 1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 10 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 10 1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 18 1.3. Розробка цінової стратегії 24 2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 42 2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 47 3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 59 ВИСНОВКИ 71 ЛІТЕРАТУРА 76 ДОДАТОК 1. Інформація про майновий стан та фінансово-господарську діяльність ВАТ „Укрімпекс” 80

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5 1.1 Сутність, види та функції цін 5 1.2 Методи ціноутворення 10 1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16 1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21 2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25 2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27 3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42 Висновки 47 Додатки 51

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5 1.1 Сутність, види та функції цін 5 1.2 Методи ціноутворення 10 1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16 1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21 2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25 2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27 3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42 Висновки 47 Додатки 51

Маркетингова цінова політика

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА конкретного підприємства ЛІТЕРАТУРА

Маркетинг (контрольна на прикладі банку)

Вступ 3 1.Товарна політика АКБ «__» 4 1.1. Визначення цільової аудиторії послуги іпотечного кредитування 6 1.2. Життєвий цикл іпотечного кредитування. 9 2. Збутова політика АКБ «__» 11 3. Цінова стратегія АКБ «__». 13 3.1. Характеристика ічнуючих цінових стратегій 13 3.2. Визначення цінової політики АКБ «__» у галузі іпотеки 17 4. Комунікаційна політика АКБ «__». 17 4.1. Приклад рекламного звернення 17 4.2. Приклад PR заходу 18 4.3. Пиклад прес-релізу 19 5. Стимулювання збуту 20 Висновки 21

Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень

ЗМІСТ 1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3 1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4 1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9 2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11 Література 17

Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень

ЗМІСТ 1. Цінова політика і фактори впливу на прийняття рішень. 3 1.1 Внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення 4 1.2 Зовнішні чинники, що впливають на ціноутворення 9 2. Цінова конкуренція. Демпінг. 11 Література 17

Ціноутворення

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Ціноутворення та його загальні принципи 6 1.1. Поняття ціноутворення. 6 1.2. Принципи ціноутворення 9 1.3. Методи ціноутворення 10 РОЗДІЛ 2. Ціноутворення на різних типах ринків. 16 2.1.Чиста конкуренція. 16 2.2. Монополістична конкуренція. 16 2.3.Олігополістична конкуренція. 17 2.4.Чиста монополія. 17 РОЗДІЛ 3. Державна цінова політика в Україні , сучасний стан та перспективи розвитку. 20 3.1. Цінова політика держави та її вплив на економічні процеси. 20 3.2. Сучасна цінова ситуація на Україні. 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35