институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка стратегічного плану маркетингу компанії

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2010 | Размер: 1712 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розробка стратегічного плану маркетингу компанії

ВСТУП4
Розділ 1. Розробка стратегічного плану маркетингу компанії6
1.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів6
1.2. Аналіз маркетингових можливостей компанії7
1.2.1 Тенденції розвитку ринку7
1.2.2. Споживачі12
1.2.3 Чинники зовнішнього середовища14
1.2.4 Swot – аналіз16
1.2.5 Конкурентоспроможність компанії19
1.3. Формулювання стратегії25
Розділ 2. Розробка операційного плану маркетингу для товару компанії30
Висновки44
Перелік посилань47
ДОДАТКИ48
Cмотрите также:
Стратегія планування

Вступ Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства 1.1. Сутність стратегії планування 1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства Розділ 2. Порядок та основні процеси при розробці стратегічного плану на ТОВ “Стос” 2.1. Розроблення стратегічного плану на ТОВ “Стос” 2.2. Інформація, її види як складова стратегічного плану 2.3. Роль маркетингу в формуванні стратегічного плану на ТОВ “Стос” Розділ 3. Недоліки та шляхи покращення стратегічного планування на ТОВ “Стос” Висновки Список використаної літератури Додатки

Стратегічний аналіз компанії Аеросвіт

Вступ. 1.Визначення стратегічного аналізу авіакомпанії 1.1. Сегментація транспортних послуг 1.2 SWOT-аналіз як інструмент стратегічного аналізу 1.3. Конкурентоспроможність компанії на українському ринку. 2.Управління стратегічними змінами компанії. 2.1. Організація стратегічного маркетингу. 2.2. Визначення стратегічних змін етапу життєвого циклу компанії. Висновки. Використана література

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Особливості стратегічного планування рекламної діяльності 6 1.1. Сутність стратегічного планування 6 1.2. Характеристика основних напрямків фірми 10 1.3. Процес стратегічного формування рекламної діяльності 16 Розділ 2. Характеристика рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 26 2.1. Управління та організація рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 26 2.2. Ефективність реклами ТОВ "Авіоніка" 28 Розділ 3. Розробка стратегічного плану рекламної діяльності 31 3.1. Аналіз зовнішнього середовища 31 3.2. Формування місії та цілей 33 3.3. Розробка стратегічного плану 35 Висновки 40 Список використаної літератури 42

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Особливості стратегічного планування рекламної діяльності 6 1.1. Сутність стратегічного планування 6 1.2. Характеристика основних напрямків фірми 10 1.3. Процес стратегічного формування рекламної діяльності 16 Розділ 2. Характеристика рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 19 2.1. Управління та організація рекламної діяльності ТОВ "Авіоніка" 19 2.2. Ефективність реклами ТОВ "Авіоніка" 21 Розділ 3. Розробка стратегічного плану рекламної діяльності 24 3.1. Аналіз зовнішнього середовища 24 3.2. Формування місії та цілей 26 3.3. Розробка стратегічного плану 29 Висновки 33 Список використаної літератури 35

Формування стратегії розвитку організації (на прикладі ЗАТ )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ 6 1.1. Економічна сутність та роль стратегічного менеджменту в економічному розвитку організації 6 1.2. Зміст процесу стратегічного менеджменту підприємства 14 1.3. Узагальнення сучасного досвіду стратегічного менеджменту провідних будівельних компаній України та світу 22 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 30 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАТ ФІРМИ "__" 31 2.1. Загальна характеристика конкурентного стану компанії на галузевому ринку 31 2.2. Оцінка потенціалу розвитку компанії 60 2.3. Процес стратегічного менеджменту компанії 72 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 79 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЙ БУДІВЕЛЬНОГО РИНКУ 81 3.1. Застосування сучасних технологій стратегічного аналізу для формування конкурентних переваг компанії 81 3.2. Використання матриць для вибору стратегічного розвитку компанії 89 3.3. Маркетингове забезпечення реалізації стратегічного розвитку компанії 103 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 119 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 120 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123 ДОДАТКИ 128

Управлінський аналіз. Цілі, принципи і методи управлінського аналізу

План. 1. Управлінський аналіз. Цілі, принципи і методи управлінського аналізу. 2. Характеристика системи стратегій компанії. Відмінність стратегії від плану. 3. Процес формування стратегічного плану. Основні етапи. Користь стратегічного плану. 4. Практичне завдання.

Планування і контроль у міжнародному маркетингу

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4 2. ЗМІСТ І ПОСЛІДОВНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЄЮ 10 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15 ДОДАТКИ 16 Узагальнений підхід до процесу стратегічного планування

Розробка бізнес-плану новоствореного

ВСТУП 3 Розділ і. Теоретичні засади бізнес-планування 7 1.1. Поняття, завдання та принципи фінансового планування на підприємстві 7 1.2. Поняття бізнес-плану, як складової фінансового планування на підприємстві. 10 1.3. Сутність, мета та функції бізнес-плану. 12 1.4. Зміст бізнес-плану. 18 1.4.1. Розділ “можливості фірми”. 19 1.4.2. Розділ “види товарів (послуг)”. 20 1.4.3. Розділ “ринки збуту товарів (послуг)”. 21 1.4.4. Розділ “конкуренція на ринках збуту”. 22 1.4.5. Розділ “план маркетингу”. 22 1.4.6. Розділ “план виробництва”. 26 1.4.7. Розділ “фінансовий план”. 27 1.6. Фінансовий план, порядок його розробки. 29 розділ іі. Розробка бізнес-плану підприємства 33 2.1. Загальна характеристика туристичної компанії „bytsko” 33 2.2. Резюме 35 2.3. Товарна політика фірми 38 2.4. Характеристика конкурентного середовища 43 2.5. План маркетингу 46 2.6. Виробничий план 51 2.7. Організаційний план 56 2.8. Фінансовий план 58 розділ ііі. Аналіз ефективності впровадження бізнес-плану підприємства 68 3.1. Аналіз макро- та мікро- середовища тов „exra-pro” 68 3.2. Аналіз показників та ефективності господарської діяльності туристичного підприємства „extra-pro” 73 3.3. Оцінка ризиків та їх страхування 92 висновки 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ 104

Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6 1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13 1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30 2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36 2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51 3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51 3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59 3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 ДОДАТКИ 79 Доклад Роздатковий матеріал

Стратегічне планування в банку АТ «Прокредит Банк» (+ реферат)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1.Теоретичні засади стратегічного планування в банківських установах 6 1.1.Теоретичні засади бізнес-планування 6 1.2.Теоретичні засади стратегічного планування та управляння у банку 14 1.3.Основні банківські стратегії планування та їх класифікація 26 РОЗДІЛ 2.Аналіз практики стратегічного планування у АТ «ПроКредит Банк» 36 2.1.Організаційна структура та планування діяльноті банку 36 2.2.Розробка та затвердження стратегічного плану 46 2.3.Особливості стратегічного плану досліджувального банку на 2007-2010 р.р. 54 2.4.Аналіз впровадження стратегічного плану АТ «ПроКредит Банк» протягом 2007-2009 р.р. 62 2.4.1.Аналіз динаміки кредитного та депозитного портфелів 62 2.4.2.Аналіз розвитку інфраструктури 72 Висновки до розділу 2 74 Розділ 3.Проблеми та перспективи розвитку стратегічного планування у «ПроКредит Банк» 76 3.1.Проблеми стратегічного планування у банку 76 3.2.Стратегічний план розвитку банку на період 2010-2014р. 91 3.3.Перспективи розвитку стратегічного планування у банку 101 Висновки до розділу 3 114 Висновки 115 Список літератури 119 Додатки 120