институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зовнішнє середовище

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2010 | Размер: 1414 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Зовнішнє середовище

Вступ3
1. Діагностика зовнішнього середовища непрямого та безпосереднього впливу5
2. Методика діагностики галузі11
3. Оцінка конкурентного середовища в галузі (За Н.Портером)17
4. Аналіз поведінки фірм конкурентів21
5. Галузеві ключові фактори успіху25
6. Аналіз прибутковості галузі та визнання її перспектив30
7. Оцінка впливу споживачів37
8. Аналіз впливу партнерів та постачальників організації41
Висновки44
Література47
Cмотрите также:
Зовнішнє середовище

Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як об’єкт маркетингу3 2. Вдосконалення стосунків підприємства з зовнішнім оточенням.7 Висновок.13 Література15

Зовнішнє середовище організації

Зміст Вступ 3 Зовнішнє середовище організації 4 Висновки 10 Використана література 11

Зовнішнє середовище організації

Зміст Вступ 3 Зовнішнє середовище організації 4 Висновки 10 Використана література 11

Зовнішнє середовище бізнесу

План I. Зовнішнє середовище бізнесу II. Склад зовнішнього середовища

Зовнішнє середовище підприємства

Вступ 1.Загальна характеристика зовнішнього середовища підприємства 2. Конкурентне середовище 3. Информаційне середовище Список літератури

Зовнішнє середовище підприємства

Вступ 1.Загальна характеристика зовнішнього середовища підприємства 2. Конкурентне середовище 3. Информаційне середовище Список літератури

Зовнішнє середовище

ЗМІСТ 1. Природне середовище 3 2. Соціальне середовище 4 3. Соціальні групи 6 4. Колективний досвід 10 5. Індивідуальний досвід 11 6. Культура 13 Список використаної літератури 16

Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”

Зміст Вступ 3 1. Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК” 4 2. Сегментація покупців ринку певного товару 7 3. Комплекс маркетингу на ТзОВ “РЕК” 3.1. Товарна політика на підприємстві 11 3.2. Цінова політика на підприємстві 13 3.3. ФОПСТИЗ на підприємстві 14 3.4. Логістика на підприємстві 15 3.5. Збутова діяльність підприємства 17 4. Внутрішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК” 19 5. Маркетингова інформаційна система (МІС) та система підтримки маркетингових рішень (СПМР) на підприємстві 26 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як обєкт маркетингу

Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як об’єкт маркетингу3 2. Характеристика Придніпровської ТЕС7 3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства8 4. Аналіз внутрішнього середовища підприємства9 5. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства 18 Висновки20 Література21

Середовище організації

Вступ 1. Поняття організації у менеджменті 2. Внутрішнє середовище організації 3. Зовнішнє середовище організації Висновок Використана література