институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Универсальная | Страниц: 69 | Год: 2010 | Размер: 191 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6
1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6
1.2. Особливості розумових процесів 13
1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25
2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25
2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32
2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40
3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40
3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45
3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60
ДОДАТКИ 62
Cмотрите также:
МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45

Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2. Класифікація та форми мислення 10 1.3.Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 15 РОЗДІЛ ІІ. Емпіричне дослідження особливостей розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку 19 2.1. Підготовка та проведення дослідження 19 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 32

Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАМ'ЯТІ І ЇЇ ПРОЦЕСІВ 6 1.1. Психологічна теорія пам'яті в історичному процесі розвитку 6 1.2. Загальна характеристика пам'яті 10 1.3. Види пам'яті і їхня характеристика 16 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 28 2.1. Загальна характеристика розвитку пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 28 2.2. Розвиток довгострокової пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 34 2.3. Розвиток довільної пам'яті молодших школярів. 38 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ У НОРМІ ТА ІЗ ЗПР 43 3.1. Діагностика розвитку процесів памяті в дітей молодшого шкільного віку у нормі та із ЗПР 43 3.2. Виявлення переважного типу памяті в дітей молодшого шкільного віку 53 ВИСНОВКИ 62 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 65-68 Мета дипломної роботи визначити головні аспекти функціонування пам’яті та її розвиток і особливості у дітей молодшого шкільного віку. Структурно дипломна робота складається зі вступу трьох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. В першому розділі викладаються основні теоретичні основи досліджень по проблемам функціонування та розвитку пам’яті, із виділенням основних видів та процесів пам’яті. В другому розділі конкретизуються аспекти розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із виділенням особливостей довгострокової та довільної пам’яті. В третьому практичному розділі досліджується пазять на прикладі двох груп дітей з різними умовами становлення особистості. Теоретичне значення дипломної роботи полягає о необхідності систематизування теоретичного і практичного матеріалу щодо розгляду проблем розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливості застосування на практиці викладеного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7 РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13 2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13 2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Діяльність як умови розвитку особистості

зміст Вступ 3 Розділ І. Діяльність основний фактор всебічного розвитку особистості 6 1.1. Значення діяльності в розвитку особистості 6 1.2. Методологічний принцип єдності свідомості і діяльності 9 1.3. Особливості перебігу діяльності дітей молодшого шкільного віку. 12 1.4.Характерні особливості учбової діяльності молодших школярів 17 Розділ ІІ. Дослідження навчальної діяльності молодших школярів 25 2.1.Дослідження спрямованності молодших школярів, як відношення до навчальної діяльності 25 2.2.Аналіз результатів дослідження 27 2.3. Рекомендації щодо інтелектуального розвитку особистості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 36 Тест. ВИЗНАЧЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ Мета дослідження: теоретично обґрунтувати психологічні особливості і методичні аспекти впливу психологічних умов на розвиток особистості у процесі діяльності. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження. 2. Обґрунтувати теоретичні засади дослідження ролі психологічних умов у інтелектуальному розвитку особистості в процесі діяльності. 3. Виявити психологічні особливості навчальної діяльності дітей молодшого шкільного віку у розвитку їх розумових здібностей. 4.Вивчити значення ролі навчання для розвитку психічних пізнавальних процесів і розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку. Об`єкт дослідження: діти молодшого шкільного віку у процесі засвоєння знань і розвитку їх розумових здібностей. Предмет дослідження: психологічні умови ролі навчання у розвитку розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку

Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 1. Теоретичні основи проблеми неуспішності молодших школярів. 2. Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку. 3. Психолого-педагогічні причини неуспішності молодшого школяра. 4. Шляхи подолання неуспішності молодшого школяра. Висновок Список використаної літератури

Виховання почуття відповідальності у молодших школярів

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 4 1.1. Вивчення молодшого шкільного віку 4 1.2. Наукові дослідження проблеми дитячої відповідальності 7 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ПСИХІКИ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 10 2.1. Огляд методик вивчення особистості молодшого школяра та діяльності шкільного психолога 10 2.2. Особливості психіки дитини 18 2.3. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 22 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНЕ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 32 3.1. Структура почуття відповідальності 32 3.2. Педагогічні умови формування почуття відповідальності у молодших школярів 35 3.3. Розвиток почуття відповідальності дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 42 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ 59

Ігрові методи в соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку

Вступ 2 Розділ 1. Особливості діяльності соціального педагога навчального закладу при роботі з молодшими школярами 5 1.1 Зміст та методи виховання дітей молодшого шкільного віку 5 1.2 Характеристика ігрових методів які застосовуються у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 18 Розділ 2. Особливості використання ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 24 2.1 Специфіка застосування ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшо шкільного віку 24 2.2 Рекомендації щодо використання ігрових методів в роботі соціального педагога з молодшими школярами 33 Висновки 36 Список використаної літератури 38

БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12 2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14 2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17 РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20 3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20 3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20 3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25 3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26 3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28 3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30 3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37