институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практична робота, як метод навчання природознавства

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Универсальная | Страниц: 22 | Год: 2010 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Практична робота, як метод навчання природознавства

План


Вступ 3
Розділ 1. Поняття про дослід, його особливості, види та місце в навчальному процесі 4
1.1. Значення досліду як методу навчання природознавства 4
1.2. Навчальні та виховні задачі досліду 15
1.3. Структура досліду 16
1.4. Методика організації та проведення досліду 17
1.5. Види дослідів: за рівнем пізнавальної самостійності учнів, за тривалістю виконання, демонстраційні та фронтальні 19
Розділ 2. Практична робота, як метод навчання природознавства 20
2.1. Роль практичних робіт у навчанні 20
2.2. Види практичних робіт 20
2.3. Місце практичних робіт в навчальному процесі 21
Список використаної літератури 22
Cмотрите также:
Питання до державних екзаменів з природознавства Спеціальність «Початкове навчання та практична психологія»

1. Особливості вивчення природознавства в малокомплектній школі. 2 2. Аналіз програм курсу „Я і Україна", 2005р. ,''Природознавство 1998" 3 3. Підготовка, організація та методика проведення екскурсій. Приклади. 3 4. Методика формування природничих понять, характеристика понять. Приклади. 5 5. Організація і методика проведення предметних уроків. Приклади. 6 6. Методика роботи з планом та картою на уроках природознавства. 7 7. Аналіз підручників курсу «Я і Україна» та щоденників спостереження. 8 8. Куточок живої природи. Організація та обладнання. Планування роботи і проведення занять. Приклади. 9 9. Позаурочна робота з природознавства її значення. 10 10. Географічний майданчик. Планування роботи та проведення занять. 10

Позаурочна робота з природознавства в початковій школі

Вступ 3 І. Зміст позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 4 1.1. Формування ставлення до природи у учнів молодшого шкільного віку 4 1.2. Урахування вікових особливостей дітей в позаурочній роботі з природознавства 6 1.3. Можливості дитячої книги у позаурочній роботі з природознавства 9 ІІ. Форми і методи позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 14 Заключна частина 23 Література 24

Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті

План Вступ 1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових 2. Пізнавання завдання для формування природничих понять. 3. Використання тестів на уроках природознавства 4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім". 5. Екологічні ігри для учнів початкових класів. 6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства. Висновок

Позакласна робота з природознавства в початковій школі

ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ПОЗАКЛАСНОІ РОБОТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4 1.1. Форми позакласних занять 4 1.2. Зміст і методи позакласної роботи 5 1.2.1. Орієнтовна тематика по класах 6 1.3. Позакласна робота 8 1.3.1. Індивідуальна позакласна робота 9 1.3.2. Групова позакласна робота 10 1.3.3. Позакласна масова робота 12 1.4. Організація і методика проведення екскурсій 17 1.5. Суспільна корисна праця учнів 20 2. ПРИКЛАД ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ 23 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28

Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формування світогляду молодших школярів на позакласних уроках з природознавства 7 1.1. Формування основ світогляду молодших школярів на засадах естетики живої природи 7 1.2. Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в позакласній роботі в класах натуралістичного спрямування 16 Розділ 2. Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі 23 2.1. Позакласний екологічний захід 23 2.2. Заняття-милування під блакитним небом 29 2.3. Урок-екскурсія з природознавства 37 Висновки 43 Список використаної літератури 45

Психологічна характеристика процесу навчання

Вступ 3 Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6 1.1. Особливості структури теорії навчання 6 1.2. Методологічні основи процесу навчання 12 1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20 Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26 2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26 2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34 2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41 Висновки 45 Список використаної літератури 49 Додатки 51

Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Соціально - педагогічна обумовленість навчання соціальних працівників 5 1.1 Необхідність процесу організації навчання соціальних працівників на сучасному етапі розвитку українського суспільства 5 1.2 Сутнісні характеристики соціальної роботи як навчальної дисципліни 9 Розділ ІІ. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 19 2.1 Класифікація методів навчання 19 2.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 21 Розділ ІІІ. Сукупність активних методів навчання соціальних працівників 23 3.1 Робота в малих групах та парах 23 3.2 "Мозковий штурм", "Займи позицію" та метод ПРЕС 24 3.3 Методики "Навчаючи-вчуся", "мікрофон" та розігрування правової ситуації по ролях (програвання сценки) 26 3.4 Аналіз правової ситуації, метод "Дискусії", "Ток - шоу" "Ажурна пилка" 28 3.5 Запрошення на уроки консультантів, "медіація", переговори, попереднє розслідування та імітація слухання 31 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі

Зміст Вступ 3 Розділ І.Соціально - педагогічна обумовленість навчання соціальних працівників 5 1.1 Необхідність процесу організації навчання соціальних працівників на сучасному етапі розвитку українського суспільства 5 1.2 Сутнісні характеристики соціальної роботи як навчальної дисципліни 9 Розділ ІІ. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 19 2.1 Класифікація методів навчання 19 2.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 21 Розділ ІІІ. Сукупність активних методів навчання соціальних працівників 23 3.1 Робота в малих групах та парах 23 3.2 "Мозковий штурм", "Займи позицію" та метод ПРЕС 24 3.3 Методики "Навчаючи-вчуся", "мікрофон" та розігрування правової ситуації по ролях (програвання сценки) 26 3.4 Аналіз правової ситуації, метод "Дискусії", "Ток - шоу" "Ажурна пилка" 28 3.5 Запрошення на уроки консультантів, "медіація", переговори, попереднє розслідування та імітація слухання 31 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови

Список використаних скорочень 2 Вступ 3 1. Науково-методичні засади дослідження 7 1.1. Теоретичні основи колекційного навчання дітей з тяжкими вадами мови 7 1.2. Обґрунтування поетапного формування розумових дій у дітей з тяжкими вадами мови 11 2. Порушення мовлення у дітей та стратегія їх коригування 13 2.1. Мова дитини як засіб передачі інформації логопедична допомога дітям з вадами мовлення 13 2.2. Види та ознаки порушень мовлення 15 2.3. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 17 2.4. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 21 3. Діагностика особливостей засвоєння природничих знань учнями з тяжкими вадами мови 24 4. Умови забезпечення інтенсифікації процесу засвоєння природничого матеріалу учнями з тяжкими вадами мови 31 4.1. Методика діагностики стану сформованості природничих навчальних здібностей 31 4.2. Формування програм навчально-пізнавальної діяльності 41 4.3. Корекційна спрямованість процесу поетапного формування розумових дій учнів з порушеннями мови при вивченні природознавства 44 5. Ігротерапія на уроках природознавства як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 47 5.1. Логопедичні ігри 47 5.2. Піскова ігротерапія 54 5.3. Логопедична ритміка 56 Висновки 57 Список використаної літератури 61 Додатки 63

Початкове навчання та психологія

План 1. Роль підручника на уроках природознавства в початковій школі 3 2. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта" 6 Список використаної літератури 13 Додаток 14 Конспект уроку для 3 класу на тему "Правила життя в суспільстві" 14